ilginç kadınlar...

Konusu 'Komik ve İlginç Fotoğraflar !' forumundadır ve suvesabun tarafından 24 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : suvesabun
  1. suvesabun

    suvesabun Rabbim yolundan ayırma! Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.117
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    :1shok:
    :1shok:
    :1shok:
    arkadaşlar ben bir şey yazamayacağım... yorumlar sizden şutarafagitti fisfisfis
     
  2. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : suvesabun
  3. dimple2

    dimple2 3aslanannesiyimben Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.642
    Beğenildi:
    6
    Beğendikleri:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    ııııyyyy inanamıyorum
    acaba ne düşünüyolar
    çokmu güzel olduklarını sanıyolar

    Allahım yarabbim
     
  4. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : suvesabun
  5. Ferza

    Ferza Mevsimlerden Firar! Pro Üye

    Katılım:
    24 Mart 2007
    Mesajlar:
    978
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    iğrennnnç ötesi bi şey!!!
    Alah'ım sen affet.... :bbo:
    :1shok:
     
  6. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : suvesabun
  7. HanimKelesimiGetir

    HanimKelesimiGetir TEK DİL TEK BAYRAK Pro Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    70.256
    Beğenildi:
    12.419
    Beğendikleri:
    7.495
    Ödül Puanları:
    388
    Kendi güzelliklerini nasılda bozmaya meraklılar hiçmi acı hissetmiyorlar
     
  8. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : suvesabun
  9. atxixka81

    atxixka81 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.670
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    afrikaya niye yağmur yağmadığı anlaşıldı arkadaşlar oralarını buralarını delip kendilerine işkence yaparak kurutmuşlar afrikayı birde isyan etmek-tatlicadiarzu-:roflol::roflol::enbuyukkk:
     
  10. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : suvesabun
  11. SuRMeLi

    SuRMeLi yiğitim cennetteki yavrum.. Pro Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    5.542
    Beğenildi:
    98
    Beğendikleri:
    13
    Ödül Puanları:
    153
    bunlar insan mi ?:1shok:
    akilsizlar-tatlicadiarzu-
     
  12. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : suvesabun
  13. Gurbet_gelini

    Gurbet_gelini Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenildi:
    21
    Beğendikleri:
    37
    Ödül Puanları:
    148
    cok fenalar allah onlara akil fikiri versin
    amin......
     
  14. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : suvesabun
  15. su35

    su35 bir varmış bir yokmuş Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.947
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sırnaşık şeysırnaşık şey:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
    en çok bu yoruma güldüm.kesinlikle katılıyorum arkadaşımkaydirigubbakcemile5
    bir belgeselde izlemiştim.bunlar tamamen dikkat çekmek adına yapılmış şeylermiş,kadınlar bu şekilde daha güzel ve estetik olduklarına inanıyorlarmış.tabi erkeklerde..:1shok:
    bizde de başka benzerleri yokmu sanki:nazar:
    hertoplumda var böyle tipler..sokaklar acayip insandan geçilmiyo bunlarda başka bir versiyonu işte-tatlicadiarzu-
     
  16. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : suvesabun
  17. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.435
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bana böyle bişe yapsalar ölürüm heralde :bbo: zaten gitmeye yer arıyom...kaydirigubbakcemile3
     
  18. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : suvesabun
  19. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.420
    Beğenildi:
    23
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    198

    katılıyorum sosyete ve sanat camiasından kendilerini estetikle yaratığa benzeten onlarca isim sayabilirim fakat bilişim suçlusu olmamak adına susuyorum:nazar:

    ne garip ki onlar kendilerini prenses peri sanıyorlar-tatlicadiarzu-