İlişkimi babama nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum.

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve burhaninaysesi tarafından 28 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burhaninaysesi
  1. burhaninaysesi

    burhaninaysesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.200
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    merhaba öncelikle bana yardimci olursaniz cok sevinirim benim bir erkek arkadasim yaklasik iki senedir konusuyoruz her sey yolunda gidiyor gayet iyi anlasiyoruz ben su an da almanyadayim ve ben türkiyeye gittigimde yani tatile bana bi yüzük alip takmisti söz yüzügü kendi aramizda olan bir sey ve su an askerde kendisi seneye yazin bitiyor askerligi onun ailesindeki herkes beni biliyorlar hatta annesi beni ariyor bende onu hatta bayagi ileri oldu hersey cok ilerledi ben annesine anne bile diyorum aslinda kadin kendisi istemisti bende kiramamistim neyse benimde ailemde bilenler var teyzelerim filan en önemlisi annemde biliyor bu olayi ve cok seviyor kendisini benim tek damadim o ,ondan baskasi damadim olamaz filan diyor cok yani asiri bi sekilde seviyorrr hatta ona burdan kargoyla askeriyeye birseyler göndermisti annemde biliyor kendi aramizda sözü onun ailesinden herkes biliyor sorunum su biz bunu babama nasil söyleyecegiz cok otoriter bir babam var ne tepki gösterecegini pek bilemiyoruz hem annem hem ben ne zamandir beri bunu düsünüyoruz hatta gece yatinca bile uyuyamiyorummm kafayi yiycem o duruma geldi bu seneye nisan yapalim filan diyor onun ailesi o askerden geldikten sonra annem cok olumlu bakiyor ama babama nasil diycez hic bilemiyoruz bi yardimci olurmusunuz lütfennnn yazdiklarimi sabirla okudugunuz icin cok tesekkür ediyorum hepinize simdiden cok tesekkürler herkesin kendi sahsi adina yapacagi yorumlar benim icin cok önemli yardimlarinizi bekliyorum lütfennnn....:gitme:
     
  2. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burhaninaysesi
  3. semerta

    semerta Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.245
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    148
    Bi yerden başlamak lazım öyle diğmi, hem annenin de onyaladığı bi ilişkiymiş, annelerin kabul ettiği bi olay genellikle babalar da kabul ediyor
     
  4. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burhaninaysesi
  5. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.444
    Beğenildi:
    32.075
    Ödül Puanları:
    463
    bu kadar gerilcek ne var canım, sonuçta babanda bi gün yuvadan uçacağının farkında
    gerçi bi okul vs... gibi bi durumun varsa kızabilir tabii, neye kızar diye korkuyosun?

    bence bu işi annen çözeri tr ye geldiğinizde kıza görücü gelcek diye yavaştan yol yapsın
     
  6. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burhaninaysesi
  7. inci_tanesi

    inci_tanesi Allah'a emanetsin kuzum Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    19.970
    Beğenildi:
    76
    Ödül Puanları:
    203
    Amcan, halan ya da ailenize yakın başka bir akraba devreye girip durumu anlatabilir. Ama ortada bir şey yokken bana göre çok sıkı fıkı olmuşsunuz ailesiyle.
     
  8. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burhaninaysesi
  9. burhaninaysesi

    burhaninaysesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.200
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61

    semerta dogru haklisin bir yerden baslamak lazim ama annem deseki ben önceden biliyordum diye bu kez babam diycekki sen biliyordun da niye bana demedin diye anneme kizcak bi de o var
     
  10. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burhaninaysesi
  11. yaz gecesi

    yaz gecesi 3bes Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.938
    Beğenildi:
    2.171
    Ödül Puanları:
    238
    çok detaya girmeden tr de biriyle tanıştığını bu gidişinde birdaha görüştüğünü ve niyetinin ciddi olduğunu söyle.
    e baba otoriter de kızının da turşusunu kuracak değil ya. annen de alttan alttan işler damadın ne kadar iyi olduğunu filan.
    amaa sakın annesine anne dediğini filan duymasın!!!
    seni vereceği varsada vermez. anne demek o kadının oğlunun eşi hanımı olmuşsun demek. büyükler dikkat eder böyle şeylere...
    hadi kolay gele
     
  12. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burhaninaysesi
  13. burhaninaysesi

    burhaninaysesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.200
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61

    chess yok okulum bitti burda ama türkiyeye gittigimde acikögretimden türk okulunuda okumak istiyorum bu kadar gerilecek ne var diyorsunda isteee sorma valla kafam cok karisti
     
  14. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burhaninaysesi
  15. semerta

    semerta Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.245
    Beğenildi:
    61
    Ödül Puanları:
    148
    bizim aile için konuşuyorum bizde annemin bildiklerini çoğunlukla babam bilir bi kısmı istisna olabilir tabii,
    annen babbanla bu konuyu hiç konuşmamış mı peki
     
  16. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burhaninaysesi
  17. burhaninaysesi

    burhaninaysesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.200
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    valla ailesi beni kizlari gibi görüyorr sanki biz coktan evlenmisiz gibi oldu bana kendi öz kiziymisim gibi davraniyor bir de daha hic tanismadan yüzünü bile görmeden evine bile gitmeden erkek arkadima bi poset vermis bana getirmesi icin icindede kendi el örgüsü iki adet kazak sonra bir de flor vardi o derece seviliyorum
     
  18. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burhaninaysesi
  19. burhaninaysesi

    burhaninaysesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.200
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    aman yok yokkk duymasin duyarsa zaten siz benden habersiz ne hatlar ceviriyorsunuz biktim usandim bu kiz milletinin islerinden diye baslarrrrr annem yavas yavas babamin aklina yer yapmaya basliyor ama daha birinin oldugunu söylemedi benim babam beni kimseyle paylasmak istemiyor ondan bu durum biraz zor ve ben cok taktim kafama mesela diyor ki benim kizim kimseyle evlenmiycek benim kizim bizle yasiyacak babasina bakacak falan gibisinden bu durumda benim zoruma gidiyor tabi kisacasi beni paylasamiyor adam insallah hayirlisi olur