ilişkiyi ne zaman bıraktınız

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve kestane tarafından 26 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kestane
  1. kestane

    kestane Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar biraz özel olcak ama ilişkiyi ne zaman bıraktınız bend 36.haftamdayım yaklaşık 3 aydır ilişkiyi bıraktık eşim bu konuda çok hassas bazen yatarken karnım değiyomuş ozaman bile çok korkuyo bişey olcak yalnışlıkla çarparım diye resmen adam benden kaçıyo ki hamile kalmadan önce düşünürdüm bazen nasıl davrancak ilişkide bulunmadan evlilikler nasıl devam ediyo diye sizlerde durum nedir ki doktorum baştan beri yasaklamadı ilişkiyi bi sorun yaşamadık yani galiba durum psikolojik sizce
     
  2. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kestane
  3. nora2010

    nora2010 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6.679
    Beğenildi:
    808
    Ödül Puanları:
    153
    canım bende 34 haftamdayım.aralıklarla devam edıyoruz.ama benım esımde cok korkuyor.dra da sormıcam.1 2 hafta daha devam ederız bırakırız.ama sız cok erken bırakmıssınız...hayırlı dogumlar
     
  4. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kestane
  5. kestane

    kestane Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    amin canım inşallah hepimiz sağlıcakla doğumumuzu gerçekleştiririz bencede erken ama eşim baya bi korkuyo bişey olur diye bende çekiniyorum açıkcası bakalım doğumdan sonra nasıl olcak birbirimizden uzaklaşırız diye ödüm kopuyo
     
  6. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kestane
  7. nora2010

    nora2010 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6.679
    Beğenildi:
    808
    Ödül Puanları:
    153
    cnm ben netten arastırmıstım keske sende baksaydın.bebegı koruyan ayrı bır tabaka varmış.hıcbırsekılde bebegımıze temas etmıyormus yanı.herhangı bır saglık sorunu yoksa devam etmekte sakıncası yok.aklında bulunsun
     
  8. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kestane
  9. ezgicanan

    ezgicanan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ılk gebeliğimde 8.haftada cinsel ilişki sonrası kanama başladı ve kaybettim. Sonra eşimde bende çok korktuk. şimdi 30haftalık hamileyim toplasan 10 geçmez. Ama eşim bana çok destek oluyor sağolsun, herşey kızımız için diyor, sevgisini hiç eksik etmiyor.
     
  10. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kestane
  11. tuuba1205

    tuuba1205 Annesinin Balı Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.505
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    biz ilk 4 ay doktor yasaklamasıylan yapmadık
    ondan sonrada karnım büyümeye başladı diye eşim benlen aynı yatağa bile girmedi bi yerime çarpıcak diye korkuyomuş
    ondan sonra bu zamana kadar toplam 10 kere falan ilişkiye girmişizdir
    ama oda eşim çok rahatsız oluyoduu
    tamamen psikolojık nedenlerden dolayı eşler bize yaklaşmıyoo
     
  12. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kestane
  13. Mntha

    Mntha Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    504
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    86
    Aynen esimde korkuyor bebek için onun iiçin 29-30 haftalardan beri falan kendi yaklasmaz.
    yeterki saglik gelsin minicim. simdilik ozel hayatimizi erteledik.
     
  14. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kestane
  15. kestane

    kestane Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    demekki kızlar psikolojik bi durum bu bence çok şanslıyız eşlerimiz bu konuda anlayışlı bize ve bebeklerimize değer veriyo biarkadaşım var doktor 5.aya kadar yasaklamıştı eşi doktoro resmen küfür ediyomuş acaba sadece ilişkiyimi düşünüyo böyle insanlar
     
  16. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kestane
  17. esin21

    esin21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    894
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    ben 26 haftamdayim ve yaklasik 3 aydir biraktim ondan öncede 2 defa felan olmustur..gereksiz zaten hormonlardan bisiye gerek duymuyorum sirf es istiyecek diyede zorlayamazdim kendimi
     
  18. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : kestane
  19. hasret0587

    hasret0587 BAL KIZIM we BAL OĞLUŞş:) Pro Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    7.529
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bnde 26 haftalık gebeyim bana kalsa hiç sorun yok fakat hepinizde olduğu gibi benimde eşim çok korkuyor bebişe bişey olacak die, haftada 1 falan ilşkiye giriyoruz o da zorla:) onun haricinde de kocama farklı yöntemler uyguluyorum:kedi: son 1 ay kala tamamen keserim ilişkiyi sanırım. bnce ilşkiye giremeyen hanımlar önsewişme v.s. ile durumu kurtarabilirsiniz