İlk defa duyacağınız bir bağımlılık türü olduğunu biliyorum

Konusu 'Zararlı Alışkanlıklar: Bağımlılık, Tiryakilik' forumundadır ve mujdeci tarafından 31 Mart 2009 başlatılmıştır.

    31 Mart 2009
    Konu Sahibi : mujdeci
  1. mujdeci

    mujdeci Sevgi Neydi? Sevgi EMEKTİ Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.101
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Merhaba arkadaşlar
    bu bağımlılığımı kim duysa çok şaşırıyor umarım aranızda benim gibi olanlar vardırda bilgi paylaşımı yaparız a.s.
    ben sigara külü yiyorum arkadaşlar ama tarifi yok izahı yok büyük bir zevkle ve iştahla yiyorum daha önce duvar tozu ya da toprak yiyenleri gördüm ama kül yiyen bi ben varım sanırım :lepi:
    ilginç olan sigara (nikotin) kullananlar gibi yemeklerden sonra ve akşam saatleri aşırı derecede yeme isteği oluyo pasif içici olduğum yetmiyomuş gibi bir de nikotini yiyorumda..
    bana fikir verecek arkadaşları bekliyorum özellikle aranızda doktorlar varsa yardım istiyorum nasıl bırakabilirim???
     
  2. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : mujdeci
  3. Sonbahar24

    Sonbahar24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    585
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim yengemde çok yiyiyordu önceden
    hem içiyordu,hem kültablasını eliyle alıp alıp yiyiyordu
    çok sevdiği kızkardeşi çok hasta,o yemin verdirdi abla yersen ölümü gör dedi
    bi dahada yemedi,darısı sana inş.bırakırsın...
     
  4. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : mujdeci
  5. Elis

    Elis Guest

    toz yiyen,kiremiti kemiren ve bunun gibi cok duydum ama kulu ilk defa duyuyorum,,,,sende demir eksikligi olabilir,yakinin toz yerdi asiri derecede demir eksikliginden oluyomus tedavi oldu gecti,sende bi doktora gorun derim ben,gecmis olsun simdiden,:1hug:
     
  6. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : mujdeci
  7. EU1

    EU1 Guest

    ayyyyyyyy çok iğrenç çok ,
     
  8. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : mujdeci
  9. mujdeci

    mujdeci Sevgi Neydi? Sevgi EMEKTİ Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.101
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bizimde komşu hamilelik döneminde yiyordu bazı dönemler ihtiyaç duyuluyor demekki ama ben sürekli yiyorum. inşallah bırakırım canım :1hug:

    evet canım haklısın doktora gittim zaten demir eksiklği var fazlasıyla ama demir ilaçları alamıyorum bünyem kabul etmiyo yasak yani bu yüzden tedaviye başlayamadık. aslında ben yerken aşırı mutluyum hiçte bırakmak istemiyorum :)) ama zararı olduğunu bildiğim için bi yol arıyorum çok sağol tavsiyelerin için a.s.

    yooo gayet güzel valla tavsiye ederim :roflol:
    bu kadar negatif olma canım benden sana bi tavsiye
     
  10. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : mujdeci
  11. turkkahvesi85

    turkkahvesi85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2008
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kesinlikle yoğun demir ve mineral eksikliği.. aynısı bende de var ben kül yemiyorum ama, belki ilk defa duyacaksınız, bende sabun köpüğü yüyorum, yalıyorum ama yutamıyorum acı geliyo o zaman. sadece yalıyorum.. Hele o beyaz sabunlar yokmu saf ve doğal hani.. mmmmm.. süper bi lezzet.. :):lepi:
     
  12. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : mujdeci
  13. Elis

    Elis Guest

    ama guzelim kullanamiyorum diye bise yok bunun bi yolu olmali dime,baska doktora git ,vardir bi yolu elbet,ihmal etme,kotu sonuclari olabilir,a.s.
     
  14. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : mujdeci
  15. mujdeci

    mujdeci Sevgi Neydi? Sevgi EMEKTİ Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.101
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106

    valla hiç yadırgamıyorum canım hatta hoşuna gidiyosa afiyet olsun ne diyim :roflol:
    minerali bilmiyorum ama demir eksikliği olduğ kesin umarım ilerde bi sorunla karşılaşmayız :Saruboceq:
     
  16. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : mujdeci
  17. mujdeci

    mujdeci Sevgi Neydi? Sevgi EMEKTİ Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.101
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim kanım yükseliyo o yüzden demir kullanamıyorum ama bunun tek yolu irade yani tedavi bahane nasıl sigarayı bırakmak isteyenlerin iradeye ihtiyacı varsa bu da öyle bişey. aslında iradesi çok yüksek bi insanım istediğim zaman yapamayacağım şey yok allahın izniyle ama diyorumya bırakmayı istemiyorum :a015:
    siz sigara ya da benzeri bişi kullanıyomusunuz varmı herhangi bişeye tiriyakiliğiniz?
     
  18. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : mujdeci
  19. ayse38

    ayse38 canımın ta içisin sen:) Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.000
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım biliyorum onu benmde yengem hem içer yetmezmiş gib bide külünü yerdi....nasıl bişyse artık bilemiyorum canm drlardan faaln yardım iste bence..bende şimdi araştırdım eşim için terapiye gidecez bakalım inş faydasını görürüm:nazar: