ilk defa tüp bebek deneyecekler.....

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve pearl35 tarafından 21 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : pearl35
  1. pearl35

    pearl35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm arkadaşlar. 2 senelik evliyim hiç korunmadık evlendikten 1 sene sonra doktora gittik ve eşimin sperm saysının az olduğunu öğrendik 1 senedirde bunun tedavi için koşturuyoruz ama düzelme olmadı.bebeğimizin olabilmesi için tek yol tüp bebek ve bunun için tedaviye bugun başlıycaz inşallah ilk denemede bu sıkıntıları atlatmış oluruz...:ecrin_bebek:
     
  2. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : pearl35
  3. NURRSEN

    NURRSEN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba canım benimde ilk denemem olucak cmt. görüşmeye gidicem
    benimki sebepsiz infertilite hakkımızda hayırlısı olsun
     
  4. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : pearl35
  5. aymilewya

    aymilewya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam arkadaşım tedavin hayırlı uğurlu olsun inşallah ilk denemende kavuşursun bebeğine
    Allah bu uğurda uğraşan hiç imsenin kucaklarını boş bırakmaz inşallah

    bende 5 gün önce başladım tedaviye benimde ilk denemem ve sudan çıkmış balık gibiyim....sürekli olup biteni anlamaya ve yorumlamaya çalışıyorum ama stresli değilim pek..

    inşallah herşey gönlümüzce olur ve hayırlı sağlıklı evlatlarımız olur
     
  6. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : pearl35
  7. pearl35

    pearl35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    inşallah canım ya hepimizin dualarını Allah kabul ederer inşallah ilk ve son denememiz olur tekrar tekrar ugraşmayız. benimde yarın başlıyor sabah sarılık testi ve bi kaç kan tahlili istediler bide rahim filmi çekilicekmiş. yarın yolculuga başlıyoruz yanii...:)
     
  8. 22 Ocak 2010
    Konu Sahibi : pearl35
  9. aymilewya

    aymilewya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hadi hayırlısı olsun

    besmele çekip başla tedavine zaten bi başladınmı gerisi çorap söküğü gibi geliyor, zaman öyle hızlı akıyor ki

    umarım herşey yolunda gider. Allah kolaylıklar versin
     
  10. 23 Ocak 2010
    Konu Sahibi : pearl35
  11. pearl35

    pearl35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    amin canım hepimize
     
  12. 23 Ocak 2010
    Konu Sahibi : pearl35
  13. senaerilli

    senaerilli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende aşılama yaptırdım olmadı tüp bebek için doktor arıyorum şubat ayında başlayacağım inş.allah hepimizin yardımcısı olsun
     
  14. 23 Ocak 2010
    Konu Sahibi : pearl35
  15. deryaber

    deryaber Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar en önemli şey moralinizi yüksek tutun. Şükürler olsun ilk denememde pozitif sonucu aldık bugün. :)) Allah yardımcımız olsun.
     
  16. 23 Ocak 2010
    Konu Sahibi : pearl35
  17. gukem

    gukem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2009
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86

    merhaba arkadaşım tüp bebek uygulamasında rahim filmine gerek oluyor mu?
     
  18. 23 Ocak 2010
    Konu Sahibi : pearl35
  19. gukem

    gukem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2009
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok tebrik ederim.allah hayırlısıyla kucağına da almak nasp eder işallah...