ilk defa yasmine başlayan bayanlar yardım lutfen

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve angel25 tarafından 24 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    24 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : angel25
  1. angel25

    angel25 Evli Mutlu Hamile :)))))) Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    960
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar mrb,
    ben 27 yaşında evli bi bayanım bu zamana kadar hiç dogum kontrol hapı kullanmamıştım.tatil zamanıma denk gelen bi adetim var 16 temmuzda tatile çıkıcam fakat son 3 aydır hep ayın 16 yada 17 sinde hasta olmuşum mafoldumben
    bende bu amaçla 1 hafta öne çekilebilir diye doktora sorarak yasmin aldım.adetimin ilk gunu başladım bugun 9. gununm ilaca devam ediyorum fakat adetim 4 gun surup gerisi kahverengi akıntı şeklinde oldu halada devam ediyor :bbo: çok canım sıkıldı.yeni başladığım içinmi böyle oldu bu ay hep hasta gibimi olcam ben ya :sinifsinif:
    sizden ricam benim gibi yeni başlayanlar benim gibi sıkıntı yaşayanlar varmı ve ben bu hapın şişkinliğinden başağrısından ve iştah açımından 1. kutuyu bitirip bırakmaya karar verdim.
    bırakırsam bi zararı varmı adet dönemlerim nasıl olur lütfen beni bilgilendirirmisiniz.gecen seneki gibi tatilde geciktirici hap içerek tatilimi zehir etmek istemiyorum lütfen cvp yazın arkadaşlar...
     
  2. 27 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : angel25
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    sorunuzu başka bir başlıkta cevaplamıştım. sevgiler.
     
  4. 27 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : angel25
  5. angel25

    angel25 Evli Mutlu Hamile :)))))) Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    960
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    mrb lar ben çok araştırdım ama daha ilk defa doğum kontrol hapı alıpta sadece bir kutu 21 tablet kullanıp bırakanların yorumlarını göremedim yardımcı oluursanız sevinirim.
    eğer normal lekelenme sadece ilk aya mahsus bi etkimi 2. kutumun bitiminde aynı etkiyi gösterebilirmi normalde adet görup bi hafta sonra tatilde olmuş olcam o açıdan tedirgin oldum...
     
  6. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : angel25
  7. angel25

    angel25 Evli Mutlu Hamile :)))))) Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    960
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    mrb cnm cvp ların için teşekkur ederim peki 2. kutudada adetten sonra lekelenme olursa primalotn gibi adet geciktirici lekeyi kesermi işe yararmı kesmesi için çunku tatilde çekilmez malum mayo bikini..doktoruma sorucam ama okadar ilgisiz bi bayandıki ağzından cımbızla laf aldım telefon açop soramıyorum da sanırım bidaha o doktora gitmicem :eek:lmaz:
    tek umudum kullananların yorumları hani denenmiş metodlar :kedi:
     
  8. 30 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : angel25
  9. didi_

    didi_ İki deli kedim... Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.618
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    İlk defa kullanacağım ben de, kilo artışı yapıyor ise bu güzel. Kilo almak istiyorum zaten de ben lekelenme mevzusunu anlamayamadım. Vücutta mı yapıyor? bilmiyorumkismile Birde ilk defa doğum hapı kullanacağım için yasmin'i önerir misiniz? bilmiyorumkismile
     
  10. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : angel25
  11. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam lekelenemelere takılmayın çünkü düzenli kullanır iseniz lekelenmeler arkadaşların da söylediği gibi ikinci kutudan itibaren kaybolur. sakın yanna başka hormon ilaçları eklemeyin düzeniniz tamamaen bozulur. eğer ilacın bitimi tatile geliyor ise size küçük tiyo yeni kutuyu hiç aravermeden başlarsanız kanamanız olmayacaktır.
     
  12. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : angel25
  13. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam ilk defa ilaç kullanacakszanız doktor muayenesinin ardından size önerilecek ilacı tarif edildiği şekilde kullanmalısınız sevgiler.
     
  14. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : angel25
  15. NazlxixHilal

    NazlxixHilal ÖmrümeÖmürKatmayaAzKaldı Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    583
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende kullandım.gögüslerimi büyüttü Sağolsun hapzemuszemus.gerçi dogum yapcak olsam kocamann memeli olucam yaa orası ayrı konu.
    cildimde düzene girmişti.kilo kaybım fazlam olmadı..
     
  16. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : angel25
  17. didi_

    didi_ İki deli kedim... Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.618
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Hangi hapı kullanmıştın acaba? bilmiyorumkismile
     
  18. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : angel25
  19. angel25

    angel25 Evli Mutlu Hamile :)))))) Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    960
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    mrb peki bişey daha sorcam 2 kutu içip bıraktınız diğer adet döneminizde gecikme yada erkene gelme en çok korktuğum da ara kanama yaptımı..şayet ben 2 kutu içip bırakırsam bıraktıktan 4 gun sonra adet görsem bi hafta surse benim için super olur diye hayal kuruyorum zemuszemusalkisalkisalkis
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.