ilk gece hikayeleri

Konusu 'Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı' forumundadır ve utangackiz tarafından 17 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

    17 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : utangackiz
  1. utangackiz

    utangackiz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    arkadaşlar merhaba,

    konu cinsellik başlığına taşınacak biliyorum ama oraya yazamıyorum, benim ilk gece konusunda her kız gibi endişelerim var. düğünümüz eylülden ekime kaydı. 14 ekimde evlenicem nasipse. acaba ilk geceden olmalı mı ilişki? siz neler yaşadınız? erkek sert davranmazsa kadını hale yola getirir diyorlar ama, ben bu gecelik sarılıp uyusak demeyi düşünüyorum o yorgunlukla odaklanamamaktan korkuyorum. bi yandan da gelinliğimi çıkarttırıp sonra dur orda demek de hoş gelmiyor. hem de işin büyüsü orada gibi. biliyorum akışına bırakmam gerek ama işte insanın 2 ayı kalınca stresler başlıyor.
    fikirlerinizi almak istedim
  2. 17 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : utangackiz
  3. beyazbegonvil

    beyazbegonvil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.407
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    38
    Özel Mesaj At
    Biz oyle yorgun ciktikki dugunden sizdik aldik valla

    O size kalmis yani sart degilya
  4. 17 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : utangackiz
  5. niltt

    niltt N & G... 24.05.09 Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.913
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Özel Mesaj At
    Stres yapılacak hiç bir şey yok sadece eşine odaklan ve o anın tadını çıkarmaya bak.yorgunsan ertesi günde olur ne fark eder ki..
    Ayrıca rahat,relax olur,kendini kasmazsan anlamazsın bile,bol şans mutluluklar dilerim..etraftan gelen saçma sapan olumsuz yorumlara sakın kulak asma derim..
  6. 17 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : utangackiz
  7. paslotap

    paslotap Kız halaya,oğlan nereye? Üye

    Katılım:
    29 Mart 2012
    Mesajlar:
    297
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Özel Mesaj At
    Daha bir sevgilim bile yok ama simdi ben de dert edindim kendime düşününce:/
Benzer Konular: gece hikayeleri
Forum Başlık Tarih
Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı Evlilikte ilk gece Dün 21:48
Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı İlk gece, Dogum kontrol ve Adet geciktirme!? 30 Temmuz 2014
Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı İlk gece korkum var çok acil yardım istiyorum :( 25 Temmuz 2014
Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı İlk Gece İçin Altın Öneriler 23 Mayıs 2014
Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı kına gecesi malzemeleri alabileceğim uygun fiyatlı bir site arıyorummmm!!!! 19 Mayıs 2014