İlk Gece Korkusu...

Konusu 'Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı' forumundadır ve kolofun tarafından 24 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    24 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kolofun
  1. kolofun

    kolofun Guest

    Bu konuyu birazda utanarak açtım,fakat burası kadınlar klubu herkes pek cok sorununu paylasablir diye düşünüorum =))

    Benim ilk gece korkum var,henüz evlenmek için gencim 18 yaşındayım fakat evlenmeyide istiyorum.Ama ilk geceden gerçekten çok korkuorum.Başarısız bir gece olmasından,karşımdakinin benden soğumasından kafamda pek çok şey var.Büyük bir can acısı oluyormuş sanırım,bu da beni korkutmuor deiL.Nasıl bir duygu olduğunu bilmiyorum..Sadece paylaşmak istedim =) sevgiler
     
  2. 24 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kolofun
  3. MutlulukRecetem

    MutlulukRecetem EvlendmEkonomiyeCanVerdim Pro Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.447
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Bu konu burda kac defa acildi inan ki bilmiyorum...

    ilk gece ilk gece diyoruz kendimizi korkutuyoruz böyle...

    iliskiyi düsünmek yerine, sevdigimiz adamin koynunda yatacagimizi düsünsek bu kadar sorun olmaz bence..

    evlenen herkesin yaptigina göre, pekte kötü bir sey degildir dimi:1closedeyes:
     
  4. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kolofun
  5. Ece1

    Ece1 Guest

    canim korkma, ilk gece aci falan olduğu yok kendini serbest birakirsan önemli olan bu.
     
  6. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kolofun
  7. BER

    BER Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    330
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ilk gece korkusu hep anlatılır çarşaflar yetmedi şöle oldu böle oldu falan bunlara inanma
    sadece eşin olacak kişide sende okuyun biraz hakkında bilgi toplayın
    acele etmeden eşin sabırla ve anlayışla yaklaşırsa hiçbir sorun olmaz anlamazsın bile nasıl olduğunu sinek ısırığı gibi gelir
    ama acele edip birden sonuca ulaşmaya çalışırsanız sonuç hüsran olur
    yani karşılıklı sabırla çok kolay ve güzel bi şekilde başarabilirsiniz
    şimdiden dert edecek bişi değil yani takmayın kafanıza
     
  8. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : kolofun
  9. eda

    eda Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.212
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Ben de de vardı okorku ama okuyup bilgilendikçe korkum geçti. İnsan sevdiğinden korkarmı hiç. Ne güzel sevdiğinle kavuşma anı olarak düşünüp rahat olun bence . :1hug:
     
  10. 13 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kolofun
  11. Dexterella

    Dexterella Minik Böceğim... Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    ılk gece korkulucak hiç bişey olmuyo kiiii . Herkesin ağzına dolanmış bi konu bu ama korkulucak hiç bişey yok.ınsanlar fazla abartmışlar, evlenmemiş kızlarda bu yüzden korkuyolar.Gereksiz bişey. kaydirigubbakcemile3 :lepi:
     
  12. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kolofun
  13. verdinaaz

    verdinaaz hedef 65 Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.868
    Beğenildi:
    114
    Ödül Puanları:
    153
    Canım eğer seni korkutanların sözlerine bakarsan ve o korkuyla o geceyi geçirirsen zaten zehir oluyor..
     
  14. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kolofun
  15. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    yok hastanelik olduk yok kanama durmadı yalan hepsi inanma acı fln yok
     
  16. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kolofun
  17. aysen_34

    aysen_34 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    13.639
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    bencede çok saçma bi korku çok abartılıyoo
    sinek ısırması gbi bişey en kötüsü iğne yemek gibi düşünün kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3
     
  18. 16 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kolofun
  19. alzala

    alzala Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    177
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sevdiyin kisinin kollarinda korkumu kalir cnm kendini simdiden bu kadar sikarsan. anne oldukta nasil dayanirsin aciya. hic bi aci olmuyo cnm oyle dusun.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.