ilk izlenim

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve siluet tarafından 23 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siluet
  1. siluet

    siluet Guest

    arkadaşlar beni genelde insanlar ilk tanışmada -konuşmada hep sert ve soğuk buluyolar.bu yanımı törpülemeye çalışsamda pek başarılı olamadım sanırımki;az evvel uzun zamandır görmediğim(bi 10 yıl kadar)bir arkadaşımsende hala bi cadılık var.çok sertsin.falan dedi.hakikatende istemedende olsa tavırlarım genelde sert olbilio.özellikle erkeklere karşı en ufak bir saygısızlıkta ya da bana ters gelen herhangi bir durumda çok ters laflar söyleyebliyorum.sanırım bu yüzden de erkekler bana pek yanaşamıyor.ısırırım falan diye korkuyolar heralde :mymeka:sizlerede insanlar sertsin,soğuksun falan dermi:tomato:
     
  2. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siluet
  3. bana sert olduğumu söylerler.ama bu elimde olan bişi değil yaradılış böyle napıyım.önemsemiyorum çünki bu yüzden hiç kötü insan olmadım.
     
  4. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siluet
  5. Sensible

    Sensible Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    108
    Kadinin soguk ve sert durmasi iyidir derdi dedem. Bu durumdan rahatsiz olma bence, herkesin kisiligi farklidir, hayat bu yüzden renklidir. Tecrübelerime dayanarak söylüyorum, genelde soguk ve sert duran insanlara, ayyyy ne soguk suna bak denilsede, o tip insanlar daha güvenilir geliyor bana, bilmiyorum. Ama tabi bunun yani sira birde aciksözlülük olacak. Belki yaniliyorum ama soguk, sert ve aciksözlü olan insanlar, cok fazla cana yakin olan hatta bazen sirf iyi görünebilmek icin canayakin olupta, aslinda icinde fesatlik barindiran insanlardan daha iyi bence
     
  6. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siluet
  7. siluet

    siluet Guest

    insanları kırmamak içinbazen olumsuz düşüncelerimi sölemem.ama işte bazende çok sert konuşabiliyorum.pişmanda olurum sonra ama ilk etapta bana bunu çok kişi sölemiştir.sertsin diye.mesela bir insanı daha yeni tanımışımdır ilk konuşmada bazen böle bi laf duyarım.
     
  8. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siluet
  9. Dishe16

    Dishe16 gel aşk gel... Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    183
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hiç kafana takma bence canım bu senin kişiliğin sonuçta ayrıca ne insanlar var sıcak görünmeye çalışıp yılışık ve saçma harketler yapan.içine giren seni tanıyan insanlar gerçeği görür önemli olanda bu zaten seni ilk kez görmüş bi insan bırak ne düşünürse düşünsünşakkıdı
     
  10. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siluet
  11. tatlixsxoxgxlum

    tatlixsxoxgxlum kızım İLKE 1 yaşında:)) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.709
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım herkesin bir yapısı vardır bunu değiştirmek bu yaştan sonra zordur ki değiştirmende gerekmez bu senin yapın ..bende soğuğumdur ilk önce ve tepkisiz ve duyarsız tavırlarım vardır bundan bende hoşlanmasamda bu böyle yani benim....:1closedeyes:
     
  12. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siluet
  13. AskKirintisi

    AskKirintisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.817
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    Benide ilk tanıyanlar ukala diye nitelendirriler.Ama sonra tanıyınca çok yanlış tanımışız seni derler.
     
  14. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siluet
  15. Ally

    Ally Vadideki Zambak Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.072
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    Kıslar aynı şey bendede var yeni bi ortama girdiğimde herkesle hemen kaynaşmam tanıdıkça eğer kendime yakın hissedersem samimi olurum.Zaten herkes söyler biz seni hiç böle bilmiyoduk meğer sen çok sıcakkanlıymışsın derler bence böylesi en iyisi.Seni tanımadan yorum yapan önyargılı insanları hiç kafana takma bence senin yaptığın en güzeli a.s
     
  16. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siluet
  17. primrose

    primrose Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    141
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Bana da hep denmiştir bu tip laflar. Biraz karakter yapısı, biraz da aile yetiştirmesinden herhalde. Erkeklere de ters gelir genelde bu durum. Kendilerinin yaptığı anında tepki verme, düşüncesini net olarak ifade etme çoklukla onlara yakıştırılır çünkü, kadın yaptığında erkek gibi kadın olur. Genel kabule göre kadın daha yumuşak, gerektiğinde alttan alan, lafları yuvarlayarak-çevirerek-değiştirerek ortamı, erkeği yönlendirendir. Böyle davranan kadınların yanında farklı (soğuk, sert, net,...) davranan kadınlar tam bir kabul de görmezler. Her zaman için yumuşak karakterli başka kadınlarla tanıştıklarında arkadaşları onları satar.
    Belki bu özellikler huysuzluk, geçimsizlik olarak da nitelendirilebilir. Ama çoklukla sebep, gerçek dost olmadan veya samimiyetten kaynaklanan, buna ek olarak birey olma hissini de kaybetmemiş ve tepkisini veren kadının genele uymaması, genele uymayanın da genele dahil olanları rahatsız etmesidir.

    Ortaokul, lise ve üniversite süresince bu tip satışlara gelmişimdir. Sonradan o arkadaşlarla yine görüşmeye başlasak bile hiçbir şey eskisi gibi olmaz. Sonuçta ben haklı çıkmışımdır, o can ciğer kanka olan kızlar saç saça baş başa olacak noktaya gelmişlerdir. Öte yandan haklı çıkmak beni mutlu da yapmış mıdır? Hayır...
     
  18. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : siluet
  19. yaralim

    yaralim Kizim...Askim... Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.564
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bana doguk, sert degilde, kendini begenmis, havali derler oysa ne makyaj yaparim, ne insanlari suzerim, ne boyle bir havam vardir...sonrada taniyinca ayy kiz ben ilk gordugumde resmen nefret etmistim senden pek havali gorunuyordun ama senden de dogali yokmus ozur dilerim derler...
    hayret birsey
    ama bence hiç uzulme. bunun adi onyargi.
    ve sen oldugun gibi gorun. hem hiç de defo olarak gormuyorum huyunu ben