ilk seansımm

Konusu 'Lazer Epilasyon' forumundadır ve yaseemin tarafından 11 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    11 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yaseemin
  1. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar lazere başladım yaz olduğu için koltuk altı ve genitale başladım.gitmeden tıraşlayın dediler tıraşladım ama onlar yine üzerinden geçiyorlar.ilk önce bir şey hissetmedim ama kılların yoğun olduğu yerlerde baya acıdı buz tozbası koyunca geçti.her ihtimale karşı krem yazdı dr.20 gün sonra taramaya gidicem uygularken serin bi hava üflüyor ama yinede acıyor baya umarım taramada azalmış olur canım yandıkça durdurdum kız bi rahat çalışamadı kan ter içinde kaldım :))) diğer seanslarıda yazıcam haa cihaz da alexsandrate ve fotonaymış:lepi:
     
  2. 11 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yaseemin
  3. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    ay cnmmmm en kısa zamanda kurtulursun inş tüylerden...ben yüze gidiyorum pişman oldum ama bikere başlamış bulundum..vucut için daha etkili ve iyimiş lazer..yüz düşünme sakın...
     
  4. 11 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yaseemin
  5. april_sun

    april_sun Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    896
    Beğenildi:
    39
    Ödül Puanları:
    108
    canım hayırlı olsun. inşallah tamamen kurtulursun.
    bende aleksandreita 6. seansım bitti ama tüyler hala bitmedi:'(
    ilk seanslar döküldükçe oooo diyodum bitiyo ya diye. ama değil. seans vakti gelmesine yakın tekrar çıkıyor ve hatta yeni seans almasan eski haline dönecek gibi..
    bakalım on seansı tamamlayıp yazıcam sonucu..
     
  6. 11 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yaseemin
  7. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
     
  8. 11 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yaseemin
  9. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106

    hdai yaaa 6.seans baya olmuş ten rengi ve tüy yapısıda önemliymiş.eski haline dönme olmuyormuş dr özellikle sordum 20 yıl önceki yaptığım hastalarda hala çıkmadı ded,i
     
  10. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yaseemin
  11. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bü tüyler hala dökülmeye başlaamdı ama jiletle alındığı halde öyle sert değiller?beklemedeyim....
     
  12. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yaseemin
  13. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar tüylerimi tutunca elime gelmeye başladılar :))) şimdi bu kontrol seansında dökülmeden kalanları jiletle almam gerekiyor
     
  14. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yaseemin
  15. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    bnde ilk gittimde 4 seansata biter demişlerdi 3. seansa kadar gittim dökülüyor ama tekrar çıkıyor ve azalma olmadan bende devam etmedim çünkü en son gittimde 6-8 seansta biter dediler kardeşimede 10 seans demişler evlenince daha iii biyer bulup gidcm
     
  16. 18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yaseemin
  17. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
     
  18. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : yaseemin
  19. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benimde çenemde var siyah kıl olnları bi danışayım diyordum gittiğimde siyeh ve sert ığğğğ sinir yaa