ilker yavrutürk müşterileri yardım istiyorum nolur!!!!

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve gizgiz tarafından 1 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    1 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gizgiz
  1. gizgiz

    gizgiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hepinize mrb kızlar ben ilker beye gitmeyı dusunuorm saçımı kestirmek için fakat hem olumlu hem olumsuz yorumlar okuorm cok kararsız kaldım fiyatları tuzlu baya.ilker beyin saçını kestiği bayanlar varsa lütfen görüşlerini yazssın :KK43:
     
  2. 20 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : gizgiz
  3. fbhasret

    fbhasret Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    98
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Valla nette araştırmalarıma göre çok met ediyorlar ama pahalı...Saç kesimi 80 tl duydum....Bahşiit mahşişti 100 tl yi bulur...ohaoldumsmile.....Birde gideriz ilgilenmezlerse..istediğimiz şekli alamazsak...mafoldumben...moralim çok bozulur valla...Sıcak makas kullanıyormuş...saç uçları artık kırılmasın diye falan..bilemiyorum ki...
     
  4. 20 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : gizgiz
  5. Tarcinli_Kurabiye

    Tarcinli_Kurabiye Esta Piti Piti :) Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.535
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    cidden o kadar para vermeyi düşünüyor musunuz kesim için :1ninca:
    yani karar sizin para sizin tabiki de ama fazla uç bir rakam kanımca kafamçokkarıştı
     
  6. 20 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : gizgiz
  7. dersane

    dersane Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.028
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Ben o adamı uzman tv de gördüm ama neden bilmiyorum,çok iyi gibi gelmedi.Tabi ki benimki önyargı da olabilir.
     
  8. 21 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : gizgiz
  9. fbhasret

    fbhasret Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    98
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Bıraktık zaten kendi haline uzasın bakalım...Kesime bende acırım o kadar para vermeye çünkü 1-2 ay sonra şekli bozuluyor...Röfle kullanıyorum ben o yüzden çok rahatım...senede 1 sefer yaptırırm...Dipleri gelse bile balyaj gibi duruyor...Demek istediğim boya olsa neyse..kesim biraz zor....Bırakın model vermeyi saçı düzeltemiyorlar bile...Bayılıyorlar hart hart kesmeye...sinir şeyler.. Neyse Allah başka dert vermesin....
     
  10. 21 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : gizgiz
  11. Nisan.umut

    Nisan.umut Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    994
    Beğenildi:
    113
    Ödül Puanları:
    113
    Ben o adamı berna laçinin programında gördüm. Sanırım ünlülerin falan gittiği bir kuaför yeride caddede galba bnce bi deneyebilirsin maddi açıdan zorlanmiycaksan . sonuçta kötü yapıcağnı sanmam o kadar pahalıysa.
     
  12. 21 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : gizgiz
  13. Doro

    Doro Tantrumm! Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.936
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    boya için gidilebilir de kesim için o kadar para vermeye gerek yok bence.
     
  14. 16 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gizgiz
  15. angeluss

    angeluss Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    130
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben kestirdim, marjinal olmak istiyorsanız belki acıkcası ben hic begenmedim hatta bir arkadasım aslan bası gibi olmussun dedi...