iller in.. ((B DeNeYeLiM BaKaLM...))

Konusu 'Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları' forumundadır ve DestinaX tarafından 4 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  1. DestinaX

    DestinaX Pure Love T <3 D Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.132
    Beğenildi:
    91
    Ödül Puanları:
    108
    Arkadaşlar bu daha yeni öğrendim arkadaşım denedi önce bir ay falan aksatmadan da yaptı valla yüzü şimdi pırıl pırıl çil mil yok kızda genelde güneşte çıkar kışın falan da azalır bizim çiller ama tamamen gitmezdi karbonat yok etti bende denicem şimdi hadi hayırlısı güneşte iyi bi güneş kremi kullanmayıda unutmayına.s.



    1 yemek kaşığı yoğurda 1 tatlı kaşığı karbonat ve 1-2 damla limon suyu bu karışımı krem kıvamına getirip yüzünüze uyguluyosunuz yarım saat bekledikten sonra ılık suyla yıkayıyoruz. Haftada 3 kez yapın giderek yavaş yavaş çoğaltablirsiniz bunu tabii:enbuyukkk::enbuyukkk:
     
  2. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  3. azelya55

    azelya55 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.116
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Canım çiller çok fazla değilse çok tatlı duruyor yaa :asigim: keşke benimde çillerim olsaydı gamyoncuiremsu
     
  4. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  5. seliss

    seliss umuda yolculuk Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    409
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    selam bu yoğurt kabartmotozu karışımını bende çok duyuyorum ama bir kaç kez yaptım sürekli yapmayınca etkisin görmedim tabi peki çillerin dışındaki güneş lekelerinede iyigelirmi acaba
     
  6. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  7. liiii

    liiii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim çillerim az cok memkunum
     
  8. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  9. ogretmenimki

    ogretmenimki Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2008
    Mesajlar:
    319
    Beğenildi:
    105
    Ödül Puanları:
    123
    benim çillerim yüzümün her tarafın da var . ama bunu yapmaya çekiniyorum sonuçta limon yoğurt bunlar asitli maddeler çillerden kurtulayım derken başka sorunlar oluşmasın:uhm:
     
  10. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  11. DestinaX

    DestinaX Pure Love T <3 D Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.132
    Beğenildi:
    91
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar daha yüzümü az önce yıkadım bu maskeyi yaptım lekelere çillere birebir bence yüzüm ışıl ışıl oldu sürekli yapıcam hiç bir yan etkisi olmadı gayet iyi a.sa.s.
     
  12. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  13. denizaysim

    denizaysim &#4326; &#3668;&#1108;&#3616;&#3648;z&#8226; Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aYY bu karışımı hemen uygulıcam.
    çiLLerim gider inşallaH.bugün hemen başLıcam.çok tşK ederm
    sizi de bilgilerndiririm gelişmelerden.inşallah geçer çiLLerimiz
     
  14. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  15. DestinaX

    DestinaX Pure Love T <3 D Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.132
    Beğenildi:
    91
    Ödül Puanları:
    108
    inş. canım yaa geçsin ben cok rahatsız oluyorum bide dağınık benimkiler sonradan cıkma haftada 3 kez yapıyorum bnde daha yeni basladım çillerimin rengi soldu gibi geçiyomu nee:Saruboceq::Saruboceq::sm_cool:
     
  16. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  17. denizaysim

    denizaysim &#4326; &#3668;&#1108;&#3616;&#3648;z&#8226; Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    .inşallah canım mutlaka buraya yaz gelişmeleri olurmu
     
  18. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DestinaX
  19. DestinaX

    DestinaX Pure Love T <3 D Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.132
    Beğenildi:
    91
    Ödül Puanları:
    108
    canım devam ediyorum ben maskeye renklerde krılma oldu bayağı birde yüzüde sıkılaştırıyo bu maske ihtiyacım yok şuan ama farketmişsinidr gerginlik yapıyo sonradan rahatlıyo ama cilt valla benden olumlu sonuç sizlerde ne var ne yok yazın lütfen yada yeni duyduğunuz maskeler çiller için :enbuyukkk::nazar:a.s.