imdat...napcam bilmiyom

Konusu 'Kız İsteme' forumundadır ve irmak_87 tarafından 15 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : irmak_87
  1. irmak_87

    irmak_87 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya kizlar...bana akil verin, yani sizlerin düsüncelerinizi ögrenmek istiyorum...
    Söyle bir durum var, 87 dogumluyum, üniversitede ezacilik okuyorum, ne istedimi bilen bir insanim asil, birazda dedigim dediktir, tükürdügümü genelde yalamam :) (tabi istisnalar kaydeyi bozmaz :))

    benim kuzenim var (babamin ablasinin oglu) 28 yasinda avukat oldu bitti yani okulu. bunlar beni tam 18 yasima girdimde isteme geldiler ama babamlar geri cevirdi okuyorr kizimiz diye...

    bunlar ok bekleriz dedi ama 1 sene sonra oglani nisanladilar ama sonra bir kac ay icinde nisan bozuldu...

    20 yasima geldim yine isteme geldiler, ben yoktum ama evde, ilkindede evde yoktum, babam ne evet ne hayir demis...

    sonra tabi annem anlatiyor bana söyyle böyle oldu ne diyon diye..

    ben kücüklüyümden berri biliyorum, yani hep derlerdi saten evlenirsiniz, isteriz seni gibi tarz konusmalar ben kendimi bildim bileli geciyordu...ben akraba evliligine karsiyim, yani söyleki ben istemiyorum, su yönden istemiyorum olurda bizim aramizda bir anlasmasizlik olursa bütün aileye sicrar diye...

    kötü olan suki onun kiz kardesiyle en iyi arkadas idik, bu konu yüzünden arkadasligimiz tamamen bitti (yazik oldu, ama yapicak birsey yok)

    ben oglani sadece görünüsden bilirim, hani tanimam etmem, nasil biri bilmem, ne duydusam hakkinda o, tabi yalanmi dogrumu allah bilir. yani kötü anlamda diil, laflar kulaktan kulaga degisk sekiller alir o anlamda dedim...

    ben halami pek sevmem, saten o sülaleyi pek sevmem, alakam olsun istemem...ondan hemen hayir dedim,

    hatta bikerem daha isteme geldiler sonra annem, ve halamin yaninda bizi karsi karsiya oturdular konusun anlasin dediler....tabi o an büyük bir sessizlik..sonra ben dedimki ben evlenmek istemiyorum senle, bak sen halamsin halam kal, sende kuzenimsin kuzenim kal dedim...sonra bana dediki ama hep aklimda sen vardin falan filan olsa ii olur falan...ben hayir olmaz dedim ciktim odadan...

    o günden sonra hep telefonlar...bugüne kadar...oglan istiyor o beni arattiriyor diyor halam ne kadar dogru bilmiyorum....

    simdi su ay icinde yine gelcekler....

    ben biraz tereddüte düstüm...istemiyorum...ama..iste su ama olmasa...
    ii cocuksa?yani güzel meslegi, efendiye benziyor...suda önemli ben meslegimde yükselmek isteyen biriyim kariyer yapmak istiyorum, ve benim kocamin benden az kazanmasini istemiyorum..biliyorsunuz bunu erkekler genelde kaldiyamiyor...

    yani asil ii bir firsat ama bilmiyorum....tartisin, fikir verin, siz ne diyorsunuz...bekliyorumm...

    yardim edin iste düsüncelerinizi söyliyin....
     
  2. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : irmak_87
  3. sillyjane

    sillyjane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım evlilik ya iyi biriyse, ya iyi çocuksa ya mutlu olursam diye şansa başlanmaz. tabi ki nice anlaşan birbirini seven insanlar evlenip boşanıyor. ama hiçbir şey hissetmediğin, üstüne üstlük halanın oğlu olduğu kan bağınızın olduğunu biriyle evlenmeni çok yanlış görüyorum. tabi ki hakkında hayırlısı ne ise o olsun. ama aileni, hiç olmuyorsa anneni karşına al konuş derim. ve bunun yanında dua et hakkımda hayırlısı ne ise o olsun diye.. umarım gönlünden geçen her şey hayırlısıyla olur..
     
  4. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : irmak_87
  5. glsh85

    glsh85 Guest

    madem senı ıstıyorlar nıye baskasını alıp gerı sana gelıyorlar anlamadım

    şansa mı bırakıyosun evlılıgını ?
     
  6. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : irmak_87
  7. sillyjane

    sillyjane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bencede! evlilik şansıma ne çıkarsa diye başlanacak bir şey değil..:nazar:
     
  8. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : irmak_87
  9. LoNeLy_1402

    LoNeLy_1402 Benim için hava hoş.. Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    105
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ya birinci dereceden kan bağınız var sizin cnm. Halanın oğlu sonuçta kardeş gibi görürüm ben şahsen. Ki akraba evliliklerinin sonucu pek iyi omaz genelde. Karar senin ama bence doğru değil bu durum.
     
  10. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : irmak_87
  11. irmak_87

    irmak_87 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    saten ilk geldiklerini duydumda aptalmi bunlar diye falan baya sert konustum, asla olmaz diye... ve dedigim dediktir benim, aklimdan geleni söylerim öyle geri adim atmam...kararimdada kesindi...fakat temmuz ayindan beri 3, 4 rüya gördüm bilmem iste aklimi kurcalam basladi, acaba tanisammi diye...anlata biliyormuyum...kuzenim ama tanimam onu pek, belki bayramlarda görrürüm ama oda belki...
    simdi kimseyede birsey demek istemiyorum, onun icin size bir akil danisayim dedim, cünkü ben genellikle öyle seylere asla kafami yormam, hele öyle karali cikisdimki onlara halamin o gün tansiyonu cikmisdi apar topar gittiler...tuaf olan durduk yere birden öyle aklima düsmesi, rüyama girmesi....size sorayim dedim iste...

    sagolun ya fikirleriniz icin...
     
  12. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : irmak_87
  13. juno

    juno Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    rüya gördüm diye evlenilir mi.. akraba evliliğinin ne kadar sakıncası var biliyor musun ilerde bir gün hastalıklı çocuk sahibi olursan ne kadar pişman olursun yersin kendini, kaldı ki çocuğu da hiç sevmiosun hiç gerek yok öyle tanıyalım birbirimizi filana
     
  14. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : irmak_87
  15. cilek.yagmuru

    cilek.yagmuru Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çocuklar küçükken akraba, eş, dost birbirlerinin çocuklarına seni oğluma alacağm tarzı laflar ediyorlar ya uyuz oluyorum.:eek:klava:

    akrabasınız en başta.
    hala oğlu kardeş sayılmaz mı?:1closedeyes:
    insan akrabasına nasıl o gözle bakabilirki?
    üstelik akraba evliliği dediğin şeyin bir sürü sakıncası var.
    bence çok iyi düşünülmesi gerekir.
     
  16. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : irmak_87
  17. pinkystar

    pinkystar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.084
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    sen zaten özeleştiri şeklinde bütün doğabilecek sorunları ve olumsuz şeyleri tek tek yazmışsın.bizden akıl almaya ne hacet görünen köy klavuz istermi?sanırım boşlukta olan bir tarafın var...kaldı ki adam senin 1. dereceden akraban...
    boşlukları yanlış seçimlerle doldurma canım..üzülürsün ...
     
  18. 16 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : irmak_87
  19. irmak_87

    irmak_87 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sagolun kizlarr....haklisiniz bir anlik bir bosluktu sanirim....birde sizden duymak istedim galiba...yok kararim kesin olmaz....

    ama su akraba evliligi hakkinda bir yorum yapmak istiyorum...dinimizde akraba evliligi vardir. artik degisik tektikler kan örnekleri vesaire yapilir evlenmeden önce...ve ona göre riskin ne kadar yüksek oldugunu anlayabilirsiniz...ben ezacilik okuyorum, bioloji kimya agrlikli, ve bazi seyleri biliyorum... hem akraba olmasaniz bile sakat cocuk dünyaya gelebilir hele bu devirde herseyin hormonlu ve dogalliktan uzak olan bir devirde yasiyoruz artik...yani riskler hep artiyor...

    suda var..önceden akraba evliligi acayip yaygindi, yani sülale akraba idi, anne baba akraba, cocuk akrabayla evleniyor, onun cocugu akrabayla evleniyor ve öyle devam ediyor...o yüzden sakat cocuk olma riskide dogal olara artiyor, cünkü o zaman genpool ayni... ama artik öyle degil, daha az karsilaniyor öyle evlilikler...ondan risklerde azaldi...anlata biliyormuyum? ben isvicrede okuyorum, burda dogdum büyüdüm onun icin kendimi bazen tam ifade edemiyorum...

    umarim anlatabildim, nedemek istedigimi :)

    Ama benim kararim kesin kararimi devam sürüdürüyorum hayir...
    sagolun kizlarr yaaa...demekki kararimi desteklenmesini istiyordum...
    sanki üsütümden bir yük kalkti...