İnanamıyorum

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve ibolya tarafından 21 Haziran 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ibolya
  1. ibolya

    ibolya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.232
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    :1shok::1shok: nasıl yaaaaa. 9 ay boyunca anlamadınmı hıc hamıle oldugunu. tekmelerını de mı hıssetmedın. o nasıl oluo yaaaaa:1shok:
     
  2. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ibolya
  3. TUANAY

    TUANAY Allahım şükürler olsun Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2007
    Mesajlar:
    3.522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Bence sen gir doğur,belki de doğurmuşsundur ha,odalara bak istersen,belki saklamışsındır da hatırlmaıyorsundur.
     
  4. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ibolya
  5. ceyda_26

    ceyda_26 CİCİMMMM Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.991
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    çok ilginçmiş gerçekten insan hamile olduğunu anlamazmı hemde 9 ay gececek ve hiç farketmeyeceksin
    çok garip yaa
    :1shok:
     
  6. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ibolya
  7. Fluttershy

    Fluttershy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.129
    Beğenildi:
    459
    Ödül Puanları:
    163
    canım 9 hafta diyecektin herhalde 9 ay hissedilmez mı yaa
     
  8. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ibolya
  9. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.435
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    sırnaşık şey:roflol: :roflol: kaydirigubbakcemile3 kaydirigubbakcemile3 aayhhiihi çok güldüm yaaa
     
  10. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ibolya
  11. ibolya

    ibolya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.232
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    yaaa ıyı hos da bı kere hamıleyken adet gorulmez ordan şuphelenmen lazım bı kere. hadı 9 ay adet gordun dıelım bu bebe hıc mı tekmelemedı senı. en ufak bı kıpırtı da hıssetmedın mı. hele kı son aylarda karnını delıp cıkacakmıs gıbı kuvvetlı tekmelerken. valla ınanıp ınanmamakta kararsızım.ımkansız bısey. psıkolojıyle de alakası oldugunu sanmıorum. senın psıkolojın ayrı bebegın tekmelerı ayrı CADIARZU
     
  12. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ibolya
  13. EU3

    EU3 Guest

    OLduu hemen inandımşakkıdıSen onu benim küllahıma anlatt şakkıdı9 aylık hamilee anlamıyorsun pehhşakkıdı
     
  14. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ibolya
  15. zemus

    zemus şöfeer Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.938
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    git işine yeter artıkya abuk zubuk şeylerle
    böğle hassas bi konuda insanlarla dalga geçme
    bence hemen acill bakırköye git seni orası paklar..
     
  16. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ibolya
  17. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşım kiminle dalga geçtiğini sanıyorsun sen
    birazdan banlanınca görürsün gününü
     
  18. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : ibolya
  19. Fluttershy

    Fluttershy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.129
    Beğenildi:
    459
    Ödül Puanları:
    163
    ne diyor bu yaaa ala ala burda bizde sana cevap yazıyoruz vaktimiz harcayıp
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.