ingilizce kelime öğrenmenin en iyi yolu nedir

Konusu 'Yabancı Dil Eğitimi' forumundadır ve hanxixmsultan tarafından 21 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hanxixmsultan
  1. hanxixmsultan

    hanxixmsultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    merhaba arkadaşlar bende bu ingilizce işiyle uğraşıyordum ne zamandır.ama en büyük eksiğim kelime hızlı ve kalıcı bir şekilde kelime öğrenmek istiyorum.
    deneyimlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum....a.s.
     
  2. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hanxixmsultan
  3. Arwen

    Arwen Guest

    Merhaba :)
    Kalıcı olması için kitap okumak
    ve şarkı, film vs ile sürekli kulak aşinalığı yapmak tek yolu.
    Oturup ezberleyince bir çoğu uçar gider,
    deneyimle sabittir :KK66:
     
  4. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hanxixmsultan
  5. hanxixmsultan

    hanxixmsultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    ingilizce birşeyler dinlerken kelimeleri ayırt edemiyorum.belki daha çok iyi olmadığımdandır.
    birde dinlerken bi yandan kafamın içinde hep çeviri yapıyorum galiba bu da yanlış:çok üzgünüm:
     
  6. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hanxixmsultan
  7. dids

    dids f & d Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.543
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    Ben kendime listeler yapmıştım , öğrendiğim kelimeler ve türkçe karşılıkları olarak , defalarca temize çekerek ezberledim hepsini.

    Regular ve irregular verbs , fiillerin zamanları , hangi sıfata hangi preposition gelir vs. Kısacası herşeyi yazarak öğrendim , sık aralıklarla gerek nette gerek yazılı olarak sınav yapıyorum bide kendime , mesela yaz geliyor , sahilde bile ders çalışıyorum ben :eek:

    Herşey gerçekten istemekle alakalı a.s.
     
  8. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hanxixmsultan
  9. Arwen

    Arwen Guest

    Bu çok normal:1hug:
    Zamanla o çok hızlı gelen konuşmalar sana daha yavaş gibi geliyor, bunun için gerçekten zamana ve çok dinlemeye ihtiyaç olur
    Şarkı sözlerine internetten bakıp daha sonra dinlersen daha iyi ayırt edersin kelimeleri
    Bir de ingilizce filmleri, ingilizce altyazıyla izlemeyi dene
    Çok şey katar sana
    Dvdlerin böyle bir ayarı var sanırım...
    a.s.
     
  10. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hanxixmsultan
  11. dids

    dids f & d Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.543
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    Birde alt yazılı film yada diziler izlemeni öneririm , bana çok yardımı olmuştu a.s.
     
  12. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hanxixmsultan
  13. hanxixmsultan

    hanxixmsultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    waaaaaav...
    kızlar süpersiniz yaa siz.
    bunu denicem.
    bide vordtest diye bişey var deneyen oldumu nasıl öğretiyor işe yarıyormu merak ediyorum bilen varmı.
     
  14. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hanxixmsultan
  15. elmayra:)

    elmayra:) Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    235
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Biraz birikimden sonra yurtdışına çıkmak (eğer imkanınız varsa) en kesin çözüm.

    Ben bu yıl burslu olarak gideceğim bunu sizinle paylaşmaktan gurur duyuyorum.Dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlar.Çok korkuyorum çünkü....
     
  16. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hanxixmsultan
  17. Eyylxuxl

    Eyylxuxl önce rütbeni bilicen Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    evet bu harika bir yöntem üni hep kullanırdık gerçekten çok kalıcı oluyor:hooray:
    birde mega hafıza diye bişey vardı melik duyar dı sanırım adı orada anlatılan kelimeler hala aklımda imkanı olanlar onuda alabilir:kahve:
     
  18. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hanxixmsultan
  19. TK646

    TK646 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    970
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Eğer bir kursa devam ediyorsan tamamlayıcı olarak sürekli sözlük okumanı öneririm İngilizce-İngilizce hemde çok ama çoookkk işe yarar tek kelimeye bakarken birden çok kelime öğrenirsin.
    Sebebi ise kursta bi şekilde cümle kurulumunu görüyorsun yardımcı fiil fiil falan gibi kelime bilginde çok olursa ister istemez yerleştirirsin o cümle kalıplarına.
    Tabiki yanında Türkçe sözlükte bulunduruyorsun ilk zamanlar.