İnterne aşkları sizce ne kadar mantıklı?

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve cimcime eses tarafından 5 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : cimcime eses
  1. cimcime eses

    cimcime eses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    12.675
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    196
    Dün akşam kuzenimle internette gezinirken, sohbet sitesine girdik, ama islam odasıydı, kuzenim birisiyle dostluk kurdu, gerçekten verdiği cevaplar ve sorduğu sorular o kadar mantıklı ve olgunduki sanal ortamda böyle birilerinin olabileceğine ihtimal vermiyordum. En sonunda kuzenim msn adresini verdi, banada "doğrumu yaptım" diye soruyor, bende ne diyeceğimi bilemiyorum açıkçası, bu şekilde internet aşkı yaşayan varmı???
     
  2. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : cimcime eses
  3. zeyhat

    zeyhat sonunda oldu :) Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.085
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    106
    Güven çok önemli insanlar gerçek hayattada yanılabiliyor sanaldada her zaman dediğim gibi sanalda insanları kandırmak dahada kolay. Ama bu demek değilki herkes yalancı sadakatsiz insanlar. Ben msn den tanıştım ve evlendim eşimi çok seviyorum, güveniyorum. Hayatımda beni mutlu edebilecek en iyi kalpli melek gibi insan.
     
  4. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : cimcime eses
  5. cimcime eses

    cimcime eses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    12.675
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    196
    Msn'den tanıştım derken?? nasıl kaydettiniz birbirinizi?? Bide şu var benim düşüncem bir insan benimle sanal alemde konuşabiliyorsa birçok kişiylede konuşabilir, yani evlilik sırasında bu tür olayların yaşanması beni endişelendiriyor...
     
  6. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : cimcime eses
  7. dhilek

    dhilek shizen & senritsu Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.783
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    her zaman bir risk sözkonusudur. çok dikkatli ve tedbirli olmakta fayda var. sanal ortamda tanışmalar yüzünden başına gelmedik şeyler kalmayanlarıda duyuyoruz, çok mutlu beraberlik yaşayıp evlenenleride, çok güzel dostluklar kuranlarıda...siz yinede dikkatli olun, ne olur ne olmaz.....
     
  8. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : cimcime eses
  9. aDaLLy

    aDaLLy Poyraz'ım kollarımda :) Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenildi:
    40
    Ödül Puanları:
    153
    cnm bak ben bi forum sitesine üyeydim orda onun yönetici olduğu bi bölüme benide yönetici olarak aldılar tabi ben mecbur herşeyimi ona sorucam sürekli onunla konuşuoduk msnlerimizi ekledik falan sonra bi yakınlaşma oldu aramızda.öyle böyle derken farkında olmadan ikimizde birbirimize aşık olduk.ve şuan o kişiyle evliyim çok mutluyum sanaldada gerçek hayattada kandırıcak olan zaten kandırır.o birazda şans ve kader yapıcak bişey yok.yani onu briazda kişinin anlamasının düzeyine bağlı karşı taraf elbet bi yerde fire vericektir dikkat etmek lazım kolay gelsin valla.
     
  10. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : cimcime eses
  11. MaLiBu

    MaLiBu ....mucize..... Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    4.373
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    çok var cevremde internet aşkı yaşayan ama mutlu olan.....ben hiç dogru bulmuyorum sonuçta istediğini söyleyebilirsin etkileyebilirsin bana doğru gelmiyor güvenemem...
     
  12. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : cimcime eses
  13. charming

    charming Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.376
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Gerçek hayatta insanlara güvenemezken sanalda ne kadar güvenebiliriz ?

    Benim başıma gelmedi bilmiyorum sıcakta bakmıyorum zaten bu tür tanışmalara.

    Sadece sanal olarak kendini ne kadar ifade edebilir ki ?

    Kuzeniniz dikkatli olsun.
     
  14. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : cimcime eses
  15. snookie

    snookie Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.506
    Beğenildi:
    130
    Ödül Puanları:
    153
    yıllardır eşimde bende işimiz gereği internet içerisindeyiz...
    neler gördük nelere şahit olduk...
    istisnalar hariç internet birliktelikleri ne yazık ki uzun olmuyor...
    sanal ve reel birbirinden tam anlamıyla ayırt edilebilirse belki sağlıklı olur...
     
  16. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : cimcime eses
  17. Batin-ca

    Batin-ca Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Vaaaaar beeeeeeen :)
    Hatta esimle internetten tanisdik ve suan evliyim. 5 bucuk aylik oglusumda oldu:)
    Cokda mutluyum.
    Internetteki insanlarda normalde oldugu gibi iyisi ve kötüsü bir arada.
    Dogru kisi olabilir...

    Basarilar.....
     
  18. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : cimcime eses
  19. NazlxixHilal

    NazlxixHilal ÖmrümeÖmürKatmayaAzKaldı Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    583
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    başına gelmeyen atıp tutar.tabikide güvenmek çok zor ama evliligi intden yapmıyorlar.normal hayatlarına taşıyıp görüşüyor vakit geçiriyorlar.
    nefark ediyorki aynı şey???intden tanısıyosun intden nikah kıyıyorsun birden kendinizi bi evde buluyo degilsiniz ya.
    şansss,kader nasip işleri bunlar.iyi olan iyiyi çeker..yeterki saf olmasın insan cahil olmasın...