İplikle Yüz Askılama

Konusu 'Yüz Estetiği' forumundadır ve seyran tarafından 12 Eylül 2007 başlatılmıştır.

    12 Eylül 2007
    Konu Sahibi : seyran
  1. seyran

    seyran Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    852
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    Zaman ilerledikçe yer çekiminin ve hücre yaşlanmasının etkisiyle, elmacık kemiği üzerindeki, yanak çene ve boyun bölgesindeki yumuşak dokular aşağı doğru yer değiştirir. Elmacık kemiği üzerindeki dokuların aşağı kayması gözaltına çökük, yorgun bir ifade verir. Kılçıklı iplikler yüz gençleştirmede bütün dünyada neştersiz yüz gençleştirmede bir devrim olarak yeni bir dönemi başlatıyor. Sonuç zahmetsiz, güvenilir ve hızlı bir etki. Bu döngüyü geri çevirmek için en etkili yöntemlerden biri de sarkan bölümleri geriye doğru çekmek ve asmaktır. Ancak ileri yaşlardaki ciddi deri sarkmaları için geçerli bir yöntem değildir. Burada tek ve en etkili seçenek hala cerrahi yöntemdir. İpliklerle yüz askılama yeni bir yöntem değil. Ancak yıllar içinde kullanılan iplikler evrim geçirdi ve bugün kılçıklı ipliklerle mükemmele yakın bir sonuca ulaşıldı. Geçen senelerde kullanılan normal iplikler zaman içinde hem aşağıdan hem de yukarıdan gevşeyerek yaklaşık 1 yıl sonra kasların hareketleri, cildin ağırlığı ve yerçekimi nedeniyle etkisini tamamen yitiriyordu. Dikişlerin çabuk kurtulmasını önlemek için daha sonra balık kılçığı şeklindeki iplikler geliştirildi. Kesi ve dikiş yok, çok daha uzun etkili ve işlem sadece 45 dakika sürüyor. Yani hasta bir gün sonra sosyal yaşamına ve işine geri dönebiliyor.

    Yüzde; kaşlarda, yanaklarda, çene kenarında, çok başarılı sonuçlar alınıyor. Kılçıklı ipliklerde; ip boyunca sağlı sollu kılçık biçiminde minik çıkıntılar bulunuyor. Saçlı deriden çıkarılan uç yukarı doğru çekildiği zaman ise bu minik şemsiyeler geriye doğru açılarak dokuları sımsıkı yakalıyor. Cilt altı dokular zarar görmeden, yüze istenen form verilebiliyor. Kaşlar kaldırılıyor, çene yanlarındaki ve boyundaki gevşeklik gideriliyor, istenirse çene ucu öne alınabiliyor, boyundaki bantlar yok ediliyor. Yani yüz sıkı bir topuz yapılmış hale getiriliyor.

    Zaman içinde yerçekimi ile cilt yeniden düşmeye başlıyor. Ancak bu süreç kılçık ipliklerde eskiye nazaran çok daha geç oluyor. Bu yöntemle kişinin yaşı yaklaşık 10 yaş geriye çekilebiliyor. Erken yaşlarda cildinde sarkmaları olanlar ya da yorgun bir ifade taşıyanlar için ideal olan bu yöntemin en büyük avantajı iz bırakmaması, üstelik morluk ve şişlik olmaması da tercih sebepleri arasında önemli bir yer tutuyor.

    Op.Dr.Aylin Karanlık
     
  2. 30 Aralık 2007
    Konu Sahibi : seyran
  3. valancy

    valancy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu yöntem cok kolay gibi gorunuyor..iplik cekildiginde yuz gerildiginde agri ya da gerilme olmuyor mu? istenildigi gibi olmazsa geriye donuş var mı peki?iplikler cıkarilarak?
    bilgi verebilriseniz sevinirim..
     
  4. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : seyran
  5. DML

    DML Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    evet arkadaşlar bu konuda tecrübesi olan varsa paylaşır mı lütfen.bilgilerinizi beklioruz.
     
  6. 24 Ekim 2008
    Konu Sahibi : seyran
  7. livali

    livali Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    202
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaslar ben tv de 911 adlı programda canlı yapılırken bu ameliyatı ızledım aslında operasyon demek daha dogru lokal anestezıyle yapılıyo 20 -30dk.falan suruyo kasların alt kısmından iplik giriyo ve sac dibine kadar deri altından getirip ayarlaması yapılıyo kaşların yukarı çekilirken ,kız konusuyodu olurken oyuzden zor bir operasyon değil anladığım kadarıyla,kolay gelsın hepınıze:))görmüşken anlatım dedim
     
  8. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : seyran
  9. guzelderya

    guzelderya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    152
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    :1noö
     
    Son düzenleme: 7 Şubat 2009
  10. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : seyran
  11. isaura123

    isaura123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ben astırdım arkadaşlar. Orta yüz yani yanaklar asıldı. Hiç bir şeye benzemedi, verdiğim para boşuna gitti. Hiç ama hiç memnun kalmadım. 10 yaş gençleşmek filan hikaye bence. Öyle hemen işlem yaptırıp işe gitmek de yok, ciddi şişlikler ve morarmalar oluyor, sonuçta yüzünüzün uyuşması için 6-7 tane iğne yiyorsunuz ki bu bile morartmak için yeterli suratınızı. Olup da memnun kalan varsa o arkadaşları da dinlemek isterim, en azından benim doktor başarısızdı, şansım yokmuş der otururum aşağı.
     
  12. 12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : seyran
  13. guzelderya

    guzelderya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    152
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    [QUOTE=isaura123;4771801
     
    Son düzenleme: 7 Şubat 2009
  14. 26 Ocak 2009
    Konu Sahibi : seyran
  15. jayjay

    jayjay Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.590
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    valla benım annem ıstıyordu dr durusttu yapmak ıstemem dedı
    o ıpler scar yapıyormus cılt ıcınde yanı dokuda sertlesme vs oluyormus
    zaten arkadaslar memnun kalmamıs
     
  16. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : seyran
  17. arkadaşlar göz kapağı estatği yaptıran varmı arkadaşalar.yaptırıpda memnun olan yazasın lütfenn.ankara olursa sevınırımmm
     
  18. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : seyran
  19. drasistan

    drasistan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    iple asma kalıcı bir yöntem değildir. kimi hastada 1 yıl kiminde 2-3 yıl sonra eski haline döner. En kötüsü eğer yüz için askı yapılmışsa bir tarafın askıda kalıp diğer tarafın eski haline dönmesidir.
    bilginiz olsun istedim..