İsim ekletmek sorun yaratır mı?

Konusu 'Hukuk Köşesi' forumundadır ve MaLiBu tarafından 17 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : MaLiBu
  1. MaLiBu

    MaLiBu ....mucize..... Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    4.373
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    slm kızlar :)
    ben 20 yaşındayım..
    aslında iki ismim var ama ailem birini yazdırmıs..
    nüfusta kayıtlı olanı sadece okul cevremde kullanıyorum..resmi olan yerlerde fln..
    ama diğeri ailem akrabalarım komşular tarafından daha cok kullanılıo hatta tek o kullanılıo..
    ben ismimin yanına diğerinide ekletmek istiyorum
    ama bu bi sorun yaratır mı bilmiyorum
    yani mesela lise diplomamda ,aldıgım sertifikalarda fln tek isim var..
    diğerini ekletrsem problem olur mu
    bilen var mı?
     
  2. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : MaLiBu
  3. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    tatlim iki isim zorluktan baska bisi degil
    birak iksiini birden desinler yani senin icin ne sakincasi var
    aile arasinda kullandigin ismin herkes tarafindan bilinsin istiyorsan mahkeme karari ile yapabilirsin.
    sanirm bir sorun da cikmaz.
     
  4. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : MaLiBu
  5. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    Banada zorluklar çıkabilir gibi geliyo tatlım :sinifsinif:
     
  6. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : MaLiBu
  7. forga

    forga Guest

    bence kesinlikle değiştir hatta resmi kullandığını sildir herkesin kullandığını yazdır, yani tek ismin olsun, bi sorun çıkmaz çünkü tc kimlik non değişmicek, o yüzden sorun olmaz, ömrünün sonuna kadar bu garip durumla yaşamayamazsın, insanı huzursuz eden bi durum bencea.s
     
  8. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : MaLiBu
  9. MaLiBu

    MaLiBu ....mucize..... Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    4.373
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    yok canım sildirmek istemiyorum ben
    ekletmek istiyorum
     
  10. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : MaLiBu
  11. forga

    forga Guest

    o zman eklet, her yerde tc kimlik numarası geçerli sorun olmaz, zaten sana konuyla lakalı bi belge bi mahkeme kararı gibi bi evrak verirler
     
  12. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : MaLiBu
  13. MaLiBu

    MaLiBu ....mucize..... Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    4.373
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    tmm canım cok saol ilgin için :)) opuyorumnanaktan
     
  14. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : MaLiBu
  15. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    mahkeme kararıyla isim değişikliği veya
    isim ekleme yapacağınız için,resmi işlemlerde sorunla karşılaşırsınız elbette,
    ve sizden bütün evraklarınızda değişiklik yapmanızı isteyeceklerdir....
     
  16. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : MaLiBu
  17. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    ısım ekletırsın sana nedenın sorarlar sende herkez benı ayse yada fatma olarak cagırıyo dersın..
    ama sonra mahkemeye ara fılan verıldgnde korıdorda senı senın ıstedgn ısımle cagırıyolar denemke ıcın ..daha sonra onaylanıyo ve gazetede ılan yayınlıyosun..
     
  18. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : MaLiBu
  19. lepi

    lepi ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.091
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    malibu yavrum sen bizim aileden olabülür müsün:eek:
    bizim ailedede bu durum çok fazla kuzenlerim tam olarak dört tanesi bu şekilde onlar ekletmedi.
    senin gibi okulda ayrı evde ayrı kullanıyorlar.
    Ama istersen ekletebilirsin tabi.
    Bana göre ismin yasallaştıktan öncekiler aynen kalır sonrasında iki isimli olur herşeyin.
    Sorun yaratırmı avukata falan sormak lazım prosedür nedir diye.