ıslak görünümlü allıklar??

Konusu 'Allık ve Renklendiriciler' forumundadır ve Lina tarafından 1 Haziran 2007 başlatılmıştır.

    1 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Lina
  1. Lina

    Lina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlarrr hani ıslak görünümlü parlak duran allıklar war ama terracota değil bunlar jel şeklinde oluyo internette araştrdım terte die bi markanın war kulüptende alanlar olmuş.bu tür allıklar başka markalarda warmı daha uygun bi fiyata kullanan yada bilen warmı??
     
  2. 4 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Lina
  3. mesure

    mesure Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    Benimde hoşuma gidiyor onlar tanınmış markaların bile araştırdım ama bulamadım önüme içinde simler olan kuru allık çıkarıyorlar ama bende bu bahsettiğiniz gibi jel gibi olanlardan istiyorum.
     
  4. 4 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Lina
  5. Lina

    Lina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :) ii fikir ama mutlaka olmalı ya bakmadığım yer kalmadı sanırım bir tek tarte war o da yurt dışında giitti gidiyordan bakıcaz heralde bu gdidşle?:KK43:
     
  6. 4 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Lina
  7. mesure

    mesure Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    Bende onu görmüştüm ama dediğim gibi onlar sanki simli yani ben öyle sim içinde parlasın istemem yanaklarım fisfisfis ama o bahsettiğiniz ıslak görünümlü olanlar hani yazın güneşin ilk yanığı olur ya o görüntü oluyor hafif nemli benim hoşuma giden o görüntü.
     
  8. 4 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Lina
  9. Lina

    Lina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ewet bide bronz ten üstüne süper durur:KK66:inş.bulurs
     
  10. 4 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Lina
  11. Lina

    Lina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
     
  12. 4 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Lina
  13. daisy25

    daisy25 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar slm..valla bende mesure dediği gbii doğal görunumle sankı koşmuş komuş terlemişsinde sıcaktan yanaklarım pembeleşmiş gibi doğal bir görunum veren bişey istiyorum...benım bildiğim LOREAL BLUSH DELİCUEX'ün c vitamınlı şeffaf allığı var..o da öyle çok tatlı bi renk bırakıyomuş...ama kullanmadımm.kullanan varsa memnun mu acaba?birde o bahsettğiniz TARTE nin fıyatı nedir:)
     
  14. 4 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Lina
  15. daisy25

    daisy25 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    off bahalıymş be :/
     
  16. 4 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Lina
  17. Lina

    Lina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    işte bn bi tek gitti gidiyorda buldum 39 ciwarı değişiyo fazla geldi bana başka markada belki wardr die sorduma ama .... ama ben tarte değil başka bi markanın istıyorum.
     
  18. 10 Haziran 2007
    Konu Sahibi : Lina
  19. mxixz mxixz

    mxixz mxixz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2006
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    avonun kopuk allıkları var bırde parfumerılerde cokd egısk allıklar var ben bır ker gordum 15 ytl cıvarı amam mınık bısey cok tatlı bısey renklerı super ama marka hatırlamıom hanımlar hanı eskıden allık yerıne ruj surerlermıs ya kırmız suruju bıraz yanaklarınızda dagıtıosunuz aynı allık o senın dedgın seyle aynı ozelıkle kırmız parlak sımlı veya penbe sımlı bır rujunuz varsa aynı seyı oluo benden soylemesı