ıslak mendil zararlımı

Konusu 'Ağustos Anneleri' forumundadır ve yexsxilxoxzen tarafından 19 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  1. yexsxilxoxzen

    yexsxilxoxzen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben yeni dogum yaptım ve ilk bebegim bebeginizin altını temizlerken ıslak mendil pudra kullanıyormusunuz bi zararı varmıdır acaba
     
  2. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  3. sgselçuk

    sgselçuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    390
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim bildiğim kadarıyla çok iyi bişi değil.bende ıslak mendil aldım ama mecbur kalırsam kullanıcam.misafirlikte falan.evdeyken pamuk yada gazlı bezi temiz suya batırıp silmeyi düşünüyorum.büyük tuvaletinde de poposunu yıkamayı düşünüyorum
    ben de bazen kullanıyorum kendim için ıslak mendil. kızıma aldıklarımdan.fazla almıştım ben bile rahatsız oluyorum.
     
  4. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  5. mavi1632

    mavi1632 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba bende ağustos annesiyim ,,,,ıslak mendil aldım hani şu alkolsüz olanlarından ama kullanmayı düşünmüyorum zaten doktorum da mümkün olduğunca pudra ve ıslak mendil kullanılmaması gerekli diyor,,,pamuğu ılık suya batırıp o şekilde kullanıcam,,,,
     
  6. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  7. Juliet

    Juliet Guest

    valla ben 2 kızımıda ıslak mendlle büyüttüm hayat kurtarıcı ıslak mendilin yerine ne kullanıcanki
     
  8. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  9. sherry456

    sherry456 Guest

    bende ıslak mendil kullanıyorum gerçekten çok pratik tabiii kaliteli ve alkolsüz bişey kullanılmalı.
    kakasını yaptığında evde eşim varsa yıkıyoruz ama yalnız olunca mecburen siliyorum.
    ama pudra kesinlikle kullanmayın diyorlar özellikle kız çocuklarda enefeksiyona neden oluyormuş.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 19 Ağustos 2008
  10. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  11. yorgun savaxsxçxix

    yorgun savaxsxçxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.562
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    yeğenim kız, doğduğundan beri bebekler için olan ıslak mendillerden kullanıyoruz, hiç bir sorun yok küçük hanımda, ama sildikten sonra bir dakika falan bekletip, hava almasını kurumasını bekliyoruz.

    arkadaşımın oğlunda, doğumdan sonra ilk birkaç gün kullandılar, her tarafı kızardı. hassas popolu diyorlar. arkadaşım pamuk + pişik kremi kullandı. pudra kullanmadı.

    biraz çocuğa da bağlı sanırım.
     
  12. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  13. dhilek

    dhilek shizen & senritsu Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.783
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    bende kızımda kullanmıştım sorun yaşamadım. ama iyi, bilindik markaları tercih ediniz. daha çok bebek ürünleri markalarını yani.bencede çok pratikler.....ayrıca pudra yerine bebe yağı kullanmıştım....
     
  14. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  15. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    uni wipes marka ıslak pamuk ve yenidoğan ıslak mendili satılıyor onları kullanabilirsiniz
    ayrıca 2 aylık olana kadar yada daha fazla bir süre sadece ıslak pamuk ile temizleyebilirsiniz..
    ardından pudra yerine pişik kremi kullanın nivea en iyi pişik kremi markası..
    vücudu içinde bebeyağı kullanabilirsiniz..
    yaz bebeklerinde koltukaltı boyun gibi eklem yerlerine pudra da kullanılabilir terlemeye karşı oluşacak isiliği önleme amaçlı..
     
  16. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  17. inciboncuk

    inciboncuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    toz pudralar her ne kadar hipoallerjenik olsa da bebeğin ciğerleri açısından pek önerilmiyor aventin sıvı pudrasını kullanıyorum ben doğduğundan beri biraz pahalı ama 4 ay gidiyor bir kutusu bir de bebeğinin poposu çok hassas değilse sadece akşam banyodan sonra sürersin her alt açmada kullanmana gerek yok pişik kremleri bebeğin poposunda bir tabaka oluşturarak kakanın ciltle temasını önledikleri için cildi hava almıyormuş gibi geliyor bana benim bebeğim daha hiç pişik olmadı maşallah, ıslak mendile gelince en pahalı ürünü bile halıya sürt biraz , halı ağarıyor içerisinde bir sürü kimyasal ver o yüzden o da önerilmiyor pamuğu ıslatıp silin diyorlar ben 1 hafta öyle yaptım sonra zor geldi ıslak mendile geçtim mecburen onun da ucuzunu alıyorum içinde daha az kimyasal vardır diye (biraz saçma gelebilir ama ben öyle düşünüp kendimi avutuyorum)annelik iç güdün ne diyorsa onu yap derim ben kolay gelsin canım
     
  18. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yexsxilxoxzen
  19. kalachakra

    kalachakra BERENİN ANNESİ HAVVA :)) Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bende kızımın poposu için uni wipesin ıslak mendilini ve pişik kremi olarakda nivea babyin pişik kremini kullanıyorum...başlarda kızımın poposu kızardı ama pişik kremiyle beraber kullandığım için suan bi sorunumuz yok bakalım..aslında en iyisi pamukla yada gazlı bezle silmek ama işte biraz üşengeclik yapıyorum sanırım ben