İŞLETME konusunda yardımcı olur musunuz

Konusu 'Açıköğretim' forumundadır ve didem_evo tarafından 26 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : didem_evo
  1. didem_evo

    didem_evo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.881
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar merhaba a.s.

    4 yıllık işletmeye kayıt olucam ama şimdiden pişman oldum sanki bazı kişiler çok gereksiz herkes bu bölümü okuyor diyo yani okumaya değer bi bölüm mü sizce?

    Yada başka bi bölüme geçme gibi bi hakkım var mı?

    İşletmenin İş alanları nedir nerelerde çalışabiliriz?

    Ayrıca 1.sınıfta kurs yardımı mutlaka alınmalı mı, verdikleri kitaplardan mı çalışılmalı hiç bilgim yok.

    Beni aydınlatırsanız çok sevinirim..

    Sevgiler opuyorumnanaktan
     
  2. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : didem_evo
  3. GaydiriGubbakCemile

    GaydiriGubbakCemile Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    8.712
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Canım benim ,
    Ben de İşletme mezunuyum.. Ama alt yapım muhasebe olduğu için hiç zorlamadı.. Bankalar, ön muhasebe, sekreterlik, memur kadroları kısacası devlet veya özel masa başı işler için yöneticliğe kadar uzanan bir bölüm. Ama bunu diploma değil sen yapıyorsun.. Benim diplomam evde bekliyor... Bazen şans (diğer adı torpil) çok önemli...
    Bu sene iktisata başlıcam. Şanslı olduğum bir tarafı var ki o da direkt 3. sınıftan başlıcak olmam...Evet herkes işletme okuyo çünkü hemen her bölüme açık ve sözel ağırlıklı olduğu için daha kolay gelen bir bölüm.. Şansın da başarında açık olsun Tatlım
     
  4. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : didem_evo
  5. didem_evo

    didem_evo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.881
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Teşekkürler incim verdiğin bilgilerden dolayı opuyorumnanaktan
     
  6. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : didem_evo
  7. GaydiriGubbakCemile

    GaydiriGubbakCemile Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    8.712
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bişey değil canım benim
     
  8. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : didem_evo
  9. ilayda cem

    ilayda cem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.701
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    neden işletmeyle ilgili böyle bir yargıda bulunulmuş,anlam veremedim...
    iktisadi ve idari bilimler içerisinde gayet iyi bir bölümdür işletme....başarı ve sonrasında gelen nimetler genelde kişinin kendisiyle ilgilidir...arkadaşında dediği gibi diploma değil,kişinin kendisi bir yere gelir...
    işletmeyle ilgili birçok iş alanı vardır...gayette avantajlı bir bölümdür(geniş iş sahası olması bakımından).
     
  10. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : didem_evo
  11. yakamoz1408

    yakamoz1408 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mrb lar bende sizlere bişey danısıcaktım busene baslıyorum bende acıkogretıme ama bolum olarak ısletme yonetımını sectım acaba ısletme ıle ısletme yonetımı arasında fark varmı varsa nedır.?
     
  12. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : didem_evo
  13. GaydiriGubbakCemile

    GaydiriGubbakCemile Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    8.712
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    canım seninkisi 2 yıllık mı?
     
  14. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : didem_evo
  15. yakamoz1408

    yakamoz1408 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet 2 yıllık işletme yonetımı
     
  16. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : didem_evo
  17. GaydiriGubbakCemile

    GaydiriGubbakCemile Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    8.712
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    arasında bir fark yok canım
    sadece 2 yıllık diye işletme yönetimi diye geçiyor.. dersler de iş alanıda yine aynı
     
  18. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : didem_evo
  19. didem_evo

    didem_evo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.881
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    peki kızlar işletmenin ilk yılında dershane desteği almalı mıyım size?
    aöf nin verdiği kitaplara mı çalışmalıyım yada önerebileceğiniz kitaplar neler?