İştah Azaltma Yöntemlerimiz

Konusu 'Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz' forumundadır ve juno tarafından 11 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : juno
  1. juno

    juno Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar iştahı çok açık olan var mı benim gibi?
    eskiden de yerdim ama bu kadar değil, canım özellikle tatlıyı filan çok istiyor..
    şu anda pek kilo problemim yok ama böyle giderse olacak..
    tutamıyorum kendimi..
    var mı bana iştah azaltıcı çözüm önerileri olan?
     
  2. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : juno
  3. sevdemm

    sevdemm ALLAHIMDAN HAYIRLISI Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.339
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    148
    Canım merhaba yeni topiğin hayırlı olsun bende senin gibiyim özellikle tatlıya dayanamıyorum. İştah azaltıcı demiyimde kilo almamak için akşam yemeklerini hafif geçiştirmeni öneririm mesela tatlı yiyeceksen bunu gündüz saatinde tüketip akşam saatlerinde bu gibi şeylerden uzak durmak en mantıklısı ben 2 gündür akşam yemeğini hafif geçiştiriyorum gerçekten faydası oluyor. Yani işin sırrı akşam saatlerinde fazla yemek yememekmiş ben bunu anladım.
     
  4. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : juno
  5. hasret6

    hasret6 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    97
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    benimde öyle bi günlerim oluyorki istahim baya bi aciliyor tatlii istiyorum ve bazen kendimi tutamayip tikiniyorum acikcasi :KK1:
    ama sonra biyerde okumustum kuru kayisi aldim simdi canim tatli falan isteyince
    kuru kayisi yiyorum 2-3 tane. ve yesilcay iciyorum
     
  6. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : juno
  7. juno

    juno Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    ya aslında tek olsam dikkat edecem de akşam yememeye tek olmayınca olmuyo yaa..
    bi de bazen irademe hakim olamıyorum tatlıları götürüyorum çikolata filan yani..
    eskiden bu kadar değildim ben yaa:KK5:
     
  8. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : juno
  9. sevdemm

    sevdemm ALLAHIMDAN HAYIRLISI Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.339
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    148

    Canım kendini şartlarsan dikkat edersin henüz bende ailemle yaşıyorum eve geldiğimde annemin güzel yemeklerini iştahla yemeyi çok istiyorum ama tabağına az miktarda alırsan problem yok daha çok salataya falan ağırlık vermek lazım. Çikolataya gelince en sevdiğim şeydirama dediğim gibi çikolatanı ye ama gündüz saatinde ye akşamları yeme akşam canın çok tatlı isterse arkadaşın dediği gibi kuru kayısı tatlı ihtiyacına iyi geliyor bende aldım çantamda bulunduruyorum kuru kayısı işe yarıyor gerçekten
     
  10. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : juno
  11. sevdemm

    sevdemm ALLAHIMDAN HAYIRLISI Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.339
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    148
    evet canım aynen bende kurukayısı aldım çantamda bulunduruyorum birde benim kan şekerim düşer acıktıgımda 2 kayısı yiyorum iyi oluyor. Ama tamamen vazgeçemesekte tatlıdan en azından günün erken saatlerinde tüketelim bence ben bundan sonra öyle yapıcam.
     
  12. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : juno
  13. meleyi

    meleyi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    310
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Yaaa bende iştahı açık bir insanım. Hiç birşey yemesem sorun yok günlerce aç kalabilirim ama bir kere ağzıma bir şey koydum mu gerisi geliyor .Kendimi kay bediyorum.Karnımı öyle dolduruyorum ki karnım midem ağrımaya başlayınca bırakabiliyorum.:KK56::KK56::KK25::KK25:
     
  14. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : juno
  15. ysfmir

    ysfmir Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    9.970
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    özellikle adet öncesi iştahınız açılıyorsa ADAÇAYI içmenizi öneririm günde bir fincan yetebiliyor..
    Genellikle iştahınız hep açıksada IHLAMUR içmenizi öneririm birde bol su..insan susayıncada acıktığını zannedermiş..:KK43:(
     
  16. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : juno
  17. juno

    juno Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    şu anda da canım acayip çikolata istiyor ama bu sefer tutacam kendimi :)
     
  18. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : juno
  19. rosa67

    rosa67 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    202
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bn de buradan keşfetttim acı kahvee şekersiz kesiyor