İştahsızlık problemi çeken var mı?

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve hepyek-34 tarafından 26 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : hepyek-34
  1. hepyek-34

    hepyek-34 Hayatta her sey kısmet... Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    941
    Beğenildi:
    999
    Ödül Puanları:
    93
    kızlar kızım son bir haftadır acayip iştahsız deli olucam acıkmak blmiyor ben mama yada meme vermeye kalkısınca kıyamet kopuyor aç olduğu için doğru dürüt uykusuda yok. zaten doğru dürüstde emmiyor beni geceleri emiyordu onuda bırakmak üzere. denemdğim mama kalmadı ülker hero baby, milupa aptamil, milumil, bebelac sma evde yaptığım sebze püreleri deli olucam aynı durumda olan varmı varsa çözümler nelerdir paylaşırsanız sevinirim.benneyaptımki
     
  2. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : hepyek-34
  3. ayperin

    ayperin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    727
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Malesef bende aynı dertdeyim..hiçbirşey yemek içmek istemiyor,birtek gece uykuluyken emzirebiliyorum oda nekadar emerse:KK43: başka bir forumda okumuştum böyle bir durum dişi çıkacağı için olabilirmiş
     
  4. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : hepyek-34
  5. hepyek-34

    hepyek-34 Hayatta her sey kısmet... Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    941
    Beğenildi:
    999
    Ödül Puanları:
    93
    ama daha çok erken değilmi canım diş için gerçi bizim kızın sürekli eli ağzında salya akıtıyor vs. hatta fırsat bulsa iki avucunu birden sokucak ağzına:KK43:( Allahım umarım kolay atlatırlar bu diş devresini. ya o aç ya bende yemek yiyemiyorum vicdanım sızlıyor kızım açken nasıl yiyebiliyim:KK43:
     
  6. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : hepyek-34
  7. eylulum

    eylulum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    898
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    evet canım aynı sorunları bende yaşıyorum. Çok iştahsız hiçbişey yemiyo. benim de görüşüm diş çıkaracağı yönünde. bugün saat 4 te aylık muayenemiz var.Bunu da sorucam doktora. Canım bir de ben sana bişey sorucam. Doktor sana herhangi bir ek besin tablosu yaptımı. Bizim kızlar aynı gün doğumlu biliyosun. Geçen ay bana ek besine başlama bi dahaki ay demişti.Ama ben vermeye çalışıyodum. Ve muhallebi de dahil hiçbirini yemiyo. Sanırım bana bugün liste vericek doktor.
     
  8. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : hepyek-34
  9. hepyek-34

    hepyek-34 Hayatta her sey kısmet... Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    941
    Beğenildi:
    999
    Ödül Puanları:
    93
    gecen gittik kontrole doktorumuza sebze , meyve püreleri ve pirinçli kaşık maması verebileceğimi smyledi canım zaten benim kız beni doğru dürüst emmiyor geceleri emiyor artık sadece oda 5 dakika gecede 2 kez o yüzden başlamak zorundaydım ama kızın ağzı kilit sanki deli olucam daha kaşığı görür görmez ağzı kilitliyor zorlamak istemiyorum çünkü bi kaç kez kustu tüm yediklerini çıkardı. 10 günsonra tekrar kilo kontrolümüz var bakalım ne dicek doktor. senin kız kaç kilo bu arada?
     
  10. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : hepyek-34
  11. defne_sal

    defne_sal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    487
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    herkeste aynı sorun gece emiyor gündüz yıkıyor ortalığı emmeyecek zorluyorum ama çok ağlıyor yavrum.
     
  12. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : hepyek-34
  13. eylulum

    eylulum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    898
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    bende şimdi geldim doktordan. bana hala ek gıda verme diyo. sadece meyve suyu baişla dedi. yemezse sakın zorlama zorladıkça daha çok inatlaşır 5 dk. sonra tekrar dene dedi. Biberonu istemiyo kaşıkla versem ağzında biriktirip atıyo varsa yoksa meme. 3 hafta sonra işe başlıcam kara kara düşünüyorum napıcam diye. 6570 gr.olmuş cadı. geçen ay 5860 tı 710 gr almış maşallah. Ama boyuna göre 8 kg civarı olması gerekirmiş. Boyu standartların 3 cm üstündeymiş.
     
  14. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : hepyek-34
  15. hepyek-34

    hepyek-34 Hayatta her sey kısmet... Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    941
    Beğenildi:
    999
    Ödül Puanları:
    93
    :KK43:((((( benimki emmediği gibi biberonda almıyor doğru dürüst kaşıkla veriyorum ağzında biriktirip tamamını cıkartıyor. tekrar tekrar gündüz emzirmeyi deniyorum ama uyanık olduğu zamanalr kıyameti kopartıyor emmicem diye uyurkende çok az emip yoruluyor:1no2:
     
  16. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : hepyek-34
  17. hepyek-34

    hepyek-34 Hayatta her sey kısmet... Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    941
    Beğenildi:
    999
    Ödül Puanları:
    93
    boyu kaç olmuş cnm bizimki gecen ay 63 tü şuan nedir bilmiyorum ya birde şuvar deli olcam sağlık ocağındaki ölçümleriyle kendi doktorumuzun ölçümleri hiç tutmuyor birbirlerini:KK43:
     
  18. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : hepyek-34
  19. ayperin

    ayperin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    727
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canım dr bizede anne sütüne devam dedi..bu ay 500gr almış,dr mama ile 600 alacağına annesütüyle 500 alsın dedi..ama ben dr es gecerek annesütü+mama vermeye çalışıyorum...daha doğrusu yedirmek için kendimi paralıyorum..bu yemeğen bebekle uğraşmak ne zormuş..insan yıpranıyor..emsin diye kaşıkla mama vermeye çalışıyorum oda bin beter...çin işkencesi gibi..