istanbul da çeyiz.....

Konusu 'Çeyizimiz için biz neler aldık ?' forumundadır ve EU1 tarafından 14 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    kızlar merhaba seneye düğünüm var ve çeyiz hazırlıklarına tam anlamıyla başlamadım fisfisfis istanbul da kahvaltı yakımı falan mutfak eşyası yani yatak örtüsü gibi eşyaların daha uygun toptan satıldığı bi yer bilen varmı
    oturduğum yerde sordum
    paşabahçe kahvaltı takımı 300 küsür
    ay yıldız çatal bıçak takımı da 300 küsür
    bu fiyatlar normalmi sizce. birde taksitlemi almak akıl karı yoksa o parayı biriktirip peşin almakmı arada fazla fark olurmu karar veremedim ya :çok üzgünüm:
    toptan alınan iyi markalarında satıldığı bi yer varsa peşin belki daha uygun olur diye düşündüm lütfen ayrdım edin :1hug:
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 22 Ocak 2009
  2. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. ladybirddaisy

    ladybirddaisy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    752
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canım bütçene göre taksitle de alabilirsin peşin de sanırım peşin alınca herşeyi daha uyguna alabilirsin. Ben de geçen hafta öğrendim bu tahtakalenin üst tarafında mercan diye bir yer varmış peşin alışveriş yapacaksan çok uygun şeyler alabiliyormuşsun.
     
  4. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    ..................
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Ocak 2009
  6. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. BenUgurBocugu

    BenUgurBocugu CEYİS BAKANI:) Pro Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    68.759
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    298
    cnm tabıkıde paran olursa taksıtten daha ı cok uyguna alırsın valla benım 4 akrdesımm evlendı hepsınde emınonunu tahtakale gttık ama arada fark goremedım ben
    benım oturdum semt uygun esenlerdeyım herseyı cok ucuza alabılıyom hem tum markalarıda bulmak mumkun hatta bı kac arkadasla ceyız alısverıse cıkcaz bı ay sonra falan
    ıkea carrefour brılant tac evkur hersey var bızm burda normal bı caddemız var kapalı bı cadde hep alısverıs dukkanları var
     
  8. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. EU1

    EU1 Guest

    ....................
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Ocak 2009
  10. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. EU1

    EU1 Guest

    Ikitelli sanayi sitesi civarinda istoç denen bir toptanci alişveriş merkezi var...sana mutlaka tavsiye ederim.
     
  12. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. BenUgurBocugu

    BenUgurBocugu CEYİS BAKANI:) Pro Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    68.759
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    298
    cnm evt cok uzaksın bana karsıda bı yerı bılmıyorum ben acıkcası
    bıde netten kesınlıkle tavsıye etmıyorum bı tane sıte var sana adresını yollayım sıtenın telını ara konus urunu beğenmezsn gerı yollama sansıda var heryerede kargo var ve muths seyler var ben catal kasık takımımı ozkoleksıyondan aldım 275 ytl omur boyu garantılı olduğu için onu sectım modelde cok hostu bende kutahyanınn yemek takımını almıstım 600 yanında karaca kahvaltı setını beles aldım hemde 200 ytl yazıyodu ustunde kızı kandrdım
     
  14. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. jnaz

    jnaz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.453
    Beğenildi:
    576
    Ödül Puanları:
    238
    canımcım bende anadolu yakasında oturuyorum iki hafta kadar önce bağcılar da istoç toptancılar çarşısına gittim toplu alışveriş için ve aldıklarım çok çok uyguna geldi . peşin paraya alırsan çok karlı çıkarsın söyleyeyim mesela ben kütahya porselen yemek takımımı 295 ytl ye aldım aynı modeli sorduğum bi çeyiz mağazı 450 ytl demişti . ve mutfak eşyası vs aklına gelebilecek herşey orda var
    yine kütahya porselen kahvaltı takımımı 115 ytl ye almıştım
     
    Son düzenleme: 14 Ağustos 2008
  16. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. EU1

    EU1 Guest

    ......................
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Ocak 2009
  18. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. EU1

    EU1 Guest

    ........................
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Ocak 2009