İstanbulda özel okullarda öğretmen maaşları?

Konusu 'Öğretmenlik ve Genel Paylaşım' forumundadır ve sessizada24 tarafından 23 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

    23 Mayıs 2013
    Konu Sahibi : sessizada24
  1. sessizada24

    sessizada24 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Merhaba arkadaşlar öğretmenim istanbulda özel okullara başvurmayı düşünüyorum maaşlar hakkında herhangi bir bilginiz var mı acaba, kolejde çalışan arkadaşlar yardımcı olursa çok seviniriim. Birde nasıl şartlar aranıyor?
     
  2. 24 Mayıs 2013
    Konu Sahibi : sessizada24
  3. mmmrrr

    mmmrrr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    197
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    2 ay çalıştım,çok özel bi kolejde
    ya bunu söylemek bile utanç verici ama 900 tl.................................................................
    Emeğimizin karşılığı :nazar:
     
  4. 25 Mayıs 2013
    Konu Sahibi : sessizada24
  5. sessizada24

    sessizada24 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cidden emeğimize yazık yanii, peki bu ismi duyulmuş kolejlerdede durum aynımıdır acabaa?
     
    Son düzenleme: 25 Mayıs 2013
  6. 31 Mayıs 2013
    Konu Sahibi : sessizada24
  7. mmmrrr

    mmmrrr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    197
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    inanın en duyulmuşunun fiyatı bu.........
     
  8. 16 Haziran 2013
    Konu Sahibi : sessizada24
  9. ehlimana

    ehlimana Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    3.240
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    48
    inşallah devlet atarda onlar da bin paraya öğretmen arar :KK47::KK47:

    bu ne ya ha okumuşsun ha okumamışsın aynı.
    ne anladım
    emek yok sanki ortada.
    adam veliyi başına bırakır öğrenci zaten görevimiz ama veli tabii genellemiyorum ama veli insanı mahvediyor
     
  10. 27 Haziran 2013
    Konu Sahibi : sessizada24
  11. pearl8487

    pearl8487 Allah ım sana şükür :) Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2011
    Mesajlar:
    599
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Özel okul insanın canını okuyor resmen. Devletten kat kat fazla çalıştırıp devletin yarı maaşını bile vermiyor.
    Branşın ne bilmiyorum ama eğer atanması imkansız branşlardan değilsen kpss ile devlete atanmaya gayret et bence canım.
     
  12. 11 Temmuz 2013
    Konu Sahibi : sessizada24
  13. meric2

    meric2 güven Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Ben Florya'da tercüman Kolejiyle görüştüm gecen gün ,1.700 dediler.Nasıl oluyor bu fark?
     
  14. 22 Temmuz 2013
    Konu Sahibi : sessizada24
  15. newwomen

    newwomen Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    benım arkadaşıma da 2000 veriyolar . sosyal bilgiler öğretmeni. branş öğretmenlerinin 2400 oldugunu söledi. bence mülakatta dişlerini geçirebildiklerine göre veriyolar paranın miktarını
     
  16. 22 Temmuz 2013
    Konu Sahibi : sessizada24
  17. MissHavisham

    MissHavisham BabyGoat Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2012
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenileri:
    612
    Ödül Puanları:
    113
    İngilizce'cilerin yeni mezun maaşları 1500 - 1600 arası.
     
  18. 27 Ağustos 2013
    Konu Sahibi : sessizada24
  19. KARAMELEGIM

    KARAMELEGIM Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben bugün başladım..çok tanınmış bi kolejde..meb ile aynı maaşı vereceklerini söylediler...yani 2000 falan galiba...