isteme ve söz olacak, sözde neler yapılıyor?

Konusu 'Kız İsteme' forumundadır ve mavi2 tarafından 10 Nisan 2012 başlatılmıştır.

    10 Nisan 2012
    Konu Sahibi : mavi2
  1. mavi2

    mavi2 Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    372
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    kızlar 1 hafta sonra isteme ve söz bir arada olacak çok heyecanlıyım ve işin kötüsü hiç bir şey bilmiyorum :KK43:( burdan okuduğum kadarıyla ama kafam çok karıştı..şimdi onlar gelirken söz bohçası getirecekler bizimde bir şey vermemiz gerekiyor mu hani mendil havlu tarzı yada bohça tarzı gibi şeyler mahçup olmakta istemiyorum :KK43: annemde biizmkilerde bu konuda pek bir şey bilmiyorlar :KK43: bizde herhangi bir şey verme olmaz kız veriyoruz diyorlar ama ben yinede ufak çapta bir hatıra tarzı bir şeyler alsam uygun olur mu ve ne alınır :KK43: ? bunun dışında ilk etapta çikolata dağıtılıyormuş bu çikolata acaba onların getirdiği çikolata mı yoksa bizim önceden alıp hazırlamamız mı gerekir ? bir kaç ay sonra nişanda yapacağız nasip olursa... sözde pasta kesililiyor mu ? yemek olmuyor galiba sözde ? kek börek sarma tarzı şeyler yapıcaz çayın yanında uygun olur mu yoksa yemek mi yapılır ? birde bazı arkadaşlar kadeh falan yazmış o ne anlama geliyor ? kısaca sözde neler yapılyor biri anlatır yardımcı olursa çok makbule geçer çok sevinirim şimdiden çok saolun....
     
    Son düzenleme: 10 Nisan 2012
  2. 10 Nisan 2012
    Konu Sahibi : mavi2
  3. ucbinucyuzotuzoc

    ucbinucyuzotuzoc Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    her yörenin adeti farklı diye bilirim ama bende olanları söyleyeyim hemen.
    önce kahve dağıtırsın. isteme falan biter eğer kız verilirse onların getirdiği çikolatayı açar dağıtırsın zaten babanda kızım çikolatayı aç der yani kızı verdik manasında.. sonra işte yüzüğü takacaksanız takarsınız (bizde takılmadı hemen) annem gün gibi poğaca börek falan yapmıştı çayla birlikte oturduk muhabbet ederken yendi.. bide söz bohçası değilde nişan bohçası yapılır bildiiğim gelin damat ve kaynanalar eşliğinde çarşıya çıkılır bohça yapılır (artık süslü sandıklar var bohça yerine daha şık duruyor) nişan bohçasıda nişnada getirilir.. benim bildiklerim böyle sen kaynananla bi daha konuş istersen tam öğren
     
  4. 10 Nisan 2012
    Konu Sahibi : mavi2
  5. LoadedGun

    LoadedGun Evlivemutlu <3 Üye

    Katılım:
    1 Mart 2012
    Mesajlar:
    5.990
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    48
    Bizimde mayıs sonu gibi olucak inşallah , söz bohçası diye birşey yok o nişanda olur ,bn mesela mendil yerine vercegim hediyeleri konu açtım buradan bakabilirsin
    http://www.kadinlarkulubu.com/soz-k...misafirlerimiz-icin-hazirlanan-hediyeler.html
    önce kahveler içilir kız istenir ondan sonra yüzükler takılır sorada çikolata dagıtılır bizde ,çikolatayı erkek istemeye gelirken getirir çiçekle beraber sen onu dagıtırsın bizde sözde pasta kesilir onuda biz yaptırıcaz kız tarafı olarak işte yanındada atıştırmalıklar olucak
     
  6. 11 Nisan 2012
    Konu Sahibi : mavi2
  7. mavi2

    mavi2 Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    372
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    çok teşekkür ederim kızlar verdiğiniz bilgiler için peki tanışmaya geldiklerinde kolonya ve çikolata bir tuttum o zaman şimdi öyle olmayacak dimi ? geldiklerinde kolonya çikolata tutmıycam galiba ? istendikten sonra kahve içildikten sonra sadece çikolata tutucam değil mi ?
     
  8. 13 Nisan 2012
    Konu Sahibi : mavi2
  9. IPEKGURCAN

    IPEKGURCAN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2012
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Bende isteme söz birarada tercih ettim
     
  10. 13 Nisan 2012
    Konu Sahibi : mavi2
  11. ucbinucyuzotuzoc

    ucbinucyuzotuzoc Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2011
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    napıcan kız kolanyayı hasta ziyaretinemi geliyorlar boşver tutma kahveyi daya gitsin:KK1:
     
  12. 19 Nisan 2012
    Konu Sahibi : mavi2
  13. mavi2

    mavi2 Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    372
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar isteme söz bir arada oldu her şey çok güzel geçti ama dedikleri gibi hiç bir şey planlı olmuyor,önceden yapılan plan programa uymuyor ama güzel oldu.. bu evreyi atlattım sıra nişan kısmına geldi bir kaç ay sonra :)) söz isteme konusunda tecrübeli olduğum için yardımcı olmaya hazırım diğer sözlenecek arkadaşlara :):nazar:
     
  14. 27 Nisan 2012
    Konu Sahibi : mavi2
  15. ist22

    ist22 Her acı zamansız gelir Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2011
    Mesajlar:
    850
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kızlar ben de isteme ve sözü bir arada düşünüyorum,erkek tarafı 4 saatlik yoldan gelecek nişanı da mı sıkıştırsak diyoruz ama çok mu abartmış oluruz? birinci gün isteme olsa ertesi gün söz nişan bir arada olur mu zaten evde yapmayı düşünüyoruz amaç yüzük takmak ama nişan nasıl olur herşey ne zaman yetişir onu bilemiyorum.. annesi babası yaşlı.. tekrar git gel olmasın dedik.. Bu arada henüz ne zaman gelecekleri hiç belli değil sadece o zamana kadar fikir alayım dedim..
     
  16. 27 Nisan 2012
    Konu Sahibi : mavi2
  17. LoadedGun

    LoadedGun Evlivemutlu <3 Üye

    Katılım:
    1 Mart 2012
    Mesajlar:
    5.990
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    48

    olur neden olmasın bizde öyle yapcaz aynı gün yapcaz hemde ..söz yüzügü yerine alyans alırsınız olur biter :)
     
  18. 28 Nisan 2012
    Konu Sahibi : mavi2
  19. giselle09

    giselle09 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2011
    Mesajlar:
    305
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    bizim sözle nişan arasında 4 gün olmuştu. o 4 gün boyunca alışveriş ve hazırlık yaptık. nişan bohçasını getirdiler nişan günü.bizimki de düğünden önce gidecek.yazın hazırlayacam ben.isteme günü aşkım tek taşımı takmıştı söz yüzüğü olarak.nişanda da alyans ve set takıldı.ay ne güzeldiiii...