Isveç iksiri ile çil,leke,siyah nokta ve kırışıklıklara mucizevi kesin çözüm!!!

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve papatya1974 tarafından 27 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : papatya1974
  1. papatya1974

    papatya1974 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    alkisalkisalkis***Arkadaşlar Benim ve teyzemin bizzat denediğimiz; Bitki ve Güzellik Uzmanı Gülden Çimen'in Türkiyede tanıtımını yaptığı İsveç iksiri Çilleri,lekeleri,siyah noktaları ve yüzdeki kırışıklıkları 15 gün içerisinde tamamen izole ediyor.


    Şu an teyzemin yüzünde kırışıklıklardan eser kalmadı.Görenler hayrete düşüyor ve inanamıyorlar.İnanın ben de şaşkınlık içindeyim.

    Benim de yüzündeki siyah noktalar ve sivilcelerde tamamen kayboldu.

    Sizlerle bu mucizevi iksiri paylaşmak istedim.

    İsveç iksiri müthiş bir izleri iyileştirici buluş.32 çeşit bitki ve bitki suyularından özel formüle edilerek yapılmış. Eskilerden kalma yara, yanık, sivilce ve hatta derin yara izlerini dahi geçirmekte bulunmaz bir bitkiselmiş..:sm_cool:
     
  2. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : papatya1974
  3. gulhannn

    gulhannn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm böyle yazmışsın ama biz bunu nerden bulabiliriz nasıl yapabiliriz bi de teyzenin ve kendinin resmini koy ki inandırıcılığı olsun cnm
     
  4. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : papatya1974
  5. tubicik

    tubicik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.361
    Beğenildi:
    310
    Ödül Puanları:
    153
    nerde bulunur..yüzdeki siyah nokta cukurcuklarınıda gecirir mi
     
  6. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : papatya1974
  7. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    bu iksirin iyi gelmediği bir şey yok zaten ama orijinalini bulmak çok zor.Alkol içerdiği için herkes kullanamayabilir.Alkolsüz olanları da aynı etkiyi göstermiyormuş sanırım
    Büyük aktarlarda bulunuyor
     
  8. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : papatya1974
  9. eylos_25

    eylos_25 Oglum abi oluyor.... Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    942
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    108
    aktarlarda bulabilirsiniz arkadaşlar..
     
  10. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : papatya1974
  11. seminay

    seminay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2010
    Mesajlar:
    317
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet ben de araştırdım iki çeşidi var birialkolle biri elma sirkesiyle ben de karar veremedim alkolsüz olanıda alkollü kadar etkili olur mu diye sorucam bugün aktara
     
  12. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : papatya1974
  13. stogun

    stogun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu forumdakilerinde 15 günde bütün sorunları tamamen son buluyor.(hayret)15 gün gibi kısa bir zamanda hiç birşey tamamen yok olmazz.böyle yazarsanız inandırıcılığınızı kaybedersiniz sadece...