İşyerinde kılçık müşterilerle yada çalıştığınız zorlu insanlarla nasıl başediyorsunuz

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve chess tarafından 9 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : chess
  1. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.614
    Beğenildi:
    32.531
    Ödül Puanları:
    463
    İşyerinde ki kılçık müşterilerle yada çalıştığınız zorlu insanlarla nasıl başediyorsunuz?
    Taktiğiniz varsa paylaşalım
    süprizzzzz
     
  2. 9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : chess
  3. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Valla şekerim gayetten kibar insanlar o yüzden pek fazla dalaşmıyorum.

    Beni sinirlendiren patronlar ve çalışanlarkafamçokkarıştıalsanaalsanasmile
     
  4. 9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : chess
  5. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.614
    Beğenildi:
    32.531
    Ödül Puanları:
    463

    açıl bana canımsempatiksalakcinni
    çalışanlarla nasıl baş ediyosun, özelliklede şef, amir konumunda falansan
    :uhm:
     
  6. 9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : chess
  7. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    ben otelde calısrken coook unlu bir bayan 8 ay konaklamıstı
    her gece setten gelince soğansız melemen yanınada booool soganlı diye belirterek salata istiyordu birgun tlfnu ben actm siparişi ben aldım dolayısıyla yanından biri daha vardı onada sordu istiyormusun diye hayır dedi ben sesi duydum yine aynı siparişi verdi tlf kapandı mutfaga ilettim sipariş gidince tepsiyi çocugun kafasına gecirmiş o kız salak mı 2 tane dedim anlamadı mı fln apar topar asagı indi bagır bagır nsıl yırtınıyo gözünün içine baktım hiçbişi demedim dinledim konusması bitince bizim tlf konusmaları pc ye kayıt ediliyordu actım konusmayı dinlettim sustu kaldı

    genellikle susup dinlemek daha basedici unsur oluyor
     
  8. 9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : chess
  9. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.614
    Beğenildi:
    32.531
    Ödül Puanları:
    463
    tamda bunu kast etmiştim, konuşmayı bilmeyen insanlara sabretmek çok zor
     
  10. 10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : chess
  11. aciksiyah

    aciksiyah Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla ben dinlerim önce konuşması bittikten sonra cevabımı veririm özür diler gide:KK70:
     
  12. 10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : chess
  13. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.614
    Beğenildi:
    32.531
    Ödül Puanları:
    463
    sakinliğini bozmadan dinle diyosunuz ama bende şöyle bi sorun var ben yazışarak iletişim kuruyom
    insanlar yazarken daha futursuz olabiliyo

    keşke bizdede silimi olsaydısempatiksalakcinnisempatiksalakcinni
     
  14. 10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : chess
  15. PatikliPenguen

    PatikliPenguen Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2010
    Mesajlar:
    14.291
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    198
    benim hiç tahammülüm yok yanı cidden cvbını verip yüzüne bıle kapattıgımı bılırım:KK1:
     
  16. 10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : chess
  17. scheker

    scheker herseyin hayirlisi... Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenildi:
    143
    Ödül Puanları:
    163
    valla tamamen müsteri bana nasil davraniyorsa bende ona öyle davraniyorum
    gerekirse cevabinida veriyorum yüüzsüzleer birde yine geliyorlar
    kaydirigubbakcemile3