ite bizim akmz, ok uzun arkadalar kusura bakmayn:)

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve __ysmn__ tarafından 4 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : __ysmn__
  1. __ysmn__

    __ysmn__ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    hayatımda mutsuz bir 2 sene geçirmiş ben
    kırık bir aşk yaralı bir ben vardı..
    2 sene biri için ailemi arkadaşlarımı
    benliğimi bile hiçe syamıştım..
    vee bitmişti.. biterse yaşamam
    ben dediğim aşk.. mutlu huzurlu günlerle
    geri dönmüştüm ben:):) okul başlamışdı asla aşk yoktu söz vermiştim kendime hele asla demiştim.. okulun 2inci haftası arkadaşım sana birini ayarlıyım demişti bende yok felan demiştim yaa ben cıkmam gibilerinden böyle huzurluyum artık dersler felan yapamam daha dedm 2 sene gitti dedim boşuna değmio valla dedim arkadaşımda seninkinin nasıl biri olduğu mahlumdu dedi bütün okul yakıştırmıodu zaten dedi (kendisi okulun serserisiydi asarım keserm gibilernden vardır yaa boş gezenler) nese benm hayır demememe rağmen çoçuğun adını söyledi ben dedim tanıorum çok yakışıklı oo hemde havalı gibi okula ilk geldiğimde kaç sene evvel arkadaşlarıma derdm çoçuğun gözlerne bakın ne güsel ne kadar yakışıklı Allah sahibine bağışlasın die.. bide kader çoçuğun eski cıktığınıda tanıodm aynı masada bile oturmuştuk ikisiyle vee birgün arkadaşım tanıştırdı bizi zaten tanıoduk birbirmizi knouşmuoduk sadece ben göze batan biri okulda zaten oda öyleydi.. tanıorum dedi tanımam mı gibilernden neyse tanıştık numaramı istedi ben hayır diyemedm ve verdm 2 hafta tık yok bizde  snra işte teklif etti ve bir ay cıktık hoşlantı derken eski cıktığım 2 senemi mahveten insan bizi görüp ne acılar cekti hatta cıktığımın olduğunu bilmeyip barışma msjları göndermeye başladı
    asla onla barışmadım… vee aşkımaobir ay snra gerçekten aşık oldum allahım bi mucize sanki şimdi ne onsuz yaşayabilirim ne nefes alırım ailemde bilio ilk defa doğru birini bulduğumu biliyolar o kadar değişdimki onun sayesnde ne göze batmalarım ne uçukluğum hepsi gitti ve biz bi seneye girdik Allah bütün seneleri onunla geçirtsin MUCizem o benim onu çok seviyorummmmopuyorumnanaktan
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 5 Kasım 2010
  2. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : __ysmn__
  3. solucan

    solucan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    821
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kaç yaşındasın canım sen?
     
  4. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : __ysmn__
  5. __ysmn__

    __ysmn__ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    19 gircem allahın izniyle 18:)
     
  6. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : __ysmn__
  7. Meyan

    Meyan Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    :)) mutluluğun daim olsun tatlım bunun benzeri olay bnmde başıma geldi
    erkekler kaybettiklerini anladıkları anda tutuşuolar tapıolarresmen ben böle bi mantık görmedimyahuu
    iş işten geçtikten sonra yani:)
     
  8. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : __ysmn__
  9. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    sırnaşık şey çok küçüksün be

    liseli misin?
     
  10. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : __ysmn__
  11. __ysmn__

    __ysmn__ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    küçükler yaşayamaz die bişiymi var :)
     
  12. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : __ysmn__
  13. __ysmn__

    __ysmn__ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    265
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    çok tşk ederm cnm:dance:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.