IVI tüp bebek hastanesi giden varmı

Konusu 'Tüp Bebek Merkezleri' forumundadır ve SaH_MaT tarafından 12 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    12 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : SaH_MaT
  1. SaH_MaT

    SaH_MaT Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar uzun zamandır araştırıyorum geçenlerde görümcem aradı ingiltereden ne yaptınız dedi araştırıyorum dedim IVI tüp bebek türkiyedede açmış oraya git dedi görümcem uzun zaman tüp bebek tedavisi gördü olmuyordu sonra oda ispanyadaki IVI tüp bebege gitmiş şimdi bir kız bir oglan ikizleri var. Bende araştırdım bu hastanenin dünyanın degişik ülkelerinde yirmi şubesi var başarı oranları çoook iyi sitesine girerseniz başarı oranlarınıda görüyorsunuz (bizim hiç bir hastanenin sitesinde başarı oranı yok) bu gün aradım yakında ön görüşmeye gidicem ön görüşme ücretsiz tedavi 4000ytl .........benim sormak istedigim bu hastaneye giden varmı bilgi verebilirmi bana ..............
     
  2. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : SaH_MaT
  3. nnnurdan

    nnnurdan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sah_mat öncelikle bol şans dilerim... ben de bayağı bi araştırdıktan sonra gittim IVI'ye çok memnun kaldım hamile olduğumu yeni öğrendim umarım herkes bu mutluluğu yaşama fırsatı bulur...
    Benim daha önce 1 olumsuz denemem olmuştu... dediğin gibi başarı oranları yüksek iyi bir merkez, git bir görüş bence dünyada tanınıyor, doktorumdan da Dr. Erdal Budak merkezden de çok memnun kaldım...
    tekrar bol şans...
     
  4. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : SaH_MaT
  5. SaH_MaT

    SaH_MaT Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    nnnurdan canım çok teşekür ederim. öncelikle bebegin hayırlı ugurlu olsun çok mutlu oldummmm opuyorumnanaktan Allah kucagında görmeyi nasip etsin sorunsuz hamilelik dilerim Allah her isteyene nasip etsin kimsenin kucagı boş kalmasın ..........nnnurdan artık ümit kesmeye başlamıştım burayı kimse tanımıyor galiba diye ama zaten çok yeni bir hastane sanırım aslında böyle olması benim işime geliyor yeni olunca daha sakin olur ve başarılı olmak için çaba gösterirler diyede düşünüyorum bakalım . ben daha gitmedim Allah nasip ederse önümüzdeki hafta gidicem. ben altıncı mikro için gidicem ögrendigime göre kendilerinin geliştirdigi ve hastaların sorunlarına göre degişik protokolleri varmış sana nasıl bir tedavi uyguladılar ilaç olarak neler kullandın biraz bahsedermisin ........sevgiler canım
     
  6. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : SaH_MaT
  7. nnnurdan

    nnnurdan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkürler Sah_mat .... dilerim Allah sana da en kısa zamanda aynı duyguları yaşatır!!!
    bana uzun protokol uyguladılar, ilaç olarak decapeptyl , gonal-f ve luveris iğnler kullandım ... sonrasında ovitrell iğne kullandım ve yumurta toplama işleminden sonra ultragestan kullandım...
    şu anda da ultragestan kullanmaya devam ediyorum doktorum gebe kaldıktan sonra da devam etmemi söyledi çünkü... iyi haberlerini bekliyorum sevgiler
     
  8. 4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : SaH_MaT
  9. lisya

    lisya Guest

    selam arkadaşlar, ben şu anda IVI'de tedavi görüyorum çok memnunum gitmenizi tavsiye ederim, çok ilgililer
     
  10. 4 Eylül 2009
    Konu Sahibi : SaH_MaT
  11. Yuyo

    Yuyo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    253
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    eger hastane gercekten o kadar iyiyse niye sadece 3 kisi yazdi...iyi hastaneler taninmis hastaneler olmaliCADIARZU
     
  12. 5 Eylül 2009
    Konu Sahibi : SaH_MaT
  13. hulya35

    hulya35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Canim
    Merkez daha yeni acildi bisabret istersen.Kac yildir bulunan florance gibi merkezleri bile sordugunda 2kisi yaziyor.Bence cok yeni olmasina ragmen yine iyi ,
     
  14. 5 Eylül 2009
    Konu Sahibi : SaH_MaT
  15. deniz bulut

    deniz bulut annesinin bir tanesi Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.473
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    ama yazanlar da hep yeni üye ve ilk mesajları -tatlicadiarzu-
     
  16. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : SaH_MaT
  17. Yuyo

    Yuyo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    253
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben de onu fark ettim:kahve:
     
  18. 5 Kasım 2009
    Konu Sahibi : SaH_MaT
  19. kaliteli5

    kaliteli5 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    163
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    bencede yeni üyeler