İyi bir Diş hekimi...Yardım...

Konusu 'Ağız - Diş Sağlığı ve Bakımı' forumundadır ve Yaxgxmurseli tarafından 12 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Yaxgxmurseli
  1. Yaxgxmurseli

    Yaxgxmurseli Üşüyorum kapama gözlerini Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Arkadaşlar İzmir'de iyi bir diş hekimi bilen varsa lütfen yazsın.

    Çünkü benim doktoruma ne zaman gitsem bir dolgu yapıyorsa

    1 ay sonra bir dolgu daha oluşuyor.

    O kadına gitmek istemiyorum;ama 2 tane dolgum var aylardır

    bekletiyorum

    Gerçekten işinin ehli bildiğiniz bir doktor var mı??
     
  2. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Yaxgxmurseli
  3. scarlette

    scarlette Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    3.502
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    evet canım var yani ben bi kez gittim ama süper işinin ehli birisi bide annemin gittiği var o da çok iyi senelerdir kullanıyor dolgularını.benim gittiğimde öyle aynen.:icecream:
     
  4. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Yaxgxmurseli
  5. Yaxgxmurseli

    Yaxgxmurseli Üşüyorum kapama gözlerini Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Konumun üzerinden 1 yıl geçmiş delikafadulden

    Ben o iki dişimi dolgu yaptırdım;ama gene 2 dolgum var senağlama

    Bu arada 12 aydır tek cevaplayna sen olduğun için de teşekkürler

    renkli televizyon da göndermek isterdim;ama ne mümkün :nazar:

    Canım bu arada bahsettiğin doktor izmir'de mi ???
     
  6. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Yaxgxmurseli
  7. scarlette

    scarlette Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    3.502
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ay cnm ne şaşkınım ama ben onu 2010 sandımda yazdım hani bu 12 ocak sandımdı:1ninca:koptm yaa:tomato::
    en son yaptırdığın yerden memnun kaldın mı:bbo:
    önemli değil de ay cidden sen demesen 2009 u 2010 yaptım:roflol:
    mümkün değil:nazar: evet evet izmirde ondan yorum yazmıştım zaten ben dolgularımı kontrole gitmek istiyorum ama:a015:
     
  8. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Yaxgxmurseli
  9. Yaxgxmurseli

    Yaxgxmurseli Üşüyorum kapama gözlerini Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Yo yaptırdığım yer genen aynı salak kadındı.O yüzdne 2 dolgu daha oluştu ağzımda

    Kadın zengin olsun diye midir nedir hep berbat yapıyor.

    Seninki nerede ki kuzum
     
  10. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Yaxgxmurseli
  11. scarlette

    scarlette Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    3.502
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canımcım benim bornovada biri biride hatayda :):icecream:
    aslında ben dolgularımı mecbur yazın yaptırdım ozamanda izmir dışındaydım:.:KK46:
    işte en son gittiğimizde iyidi şekercim sen gene gitme o kadına ya dişin tutmuyo ya kadın sallamacı.:icecream:senin gittiğin nerde yawrulam söle bakem.
    sen izmirin neresindesin ve bide kaç dolgun var?:1ninca:
     
  12. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Yaxgxmurseli
  13. Yaxgxmurseli

    Yaxgxmurseli Üşüyorum kapama gözlerini Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Şincik benim zenginlik derdine düşmüş doktorum bayraklı'da;ama ben bornova'da yaşıyorum.

    Senin bu beğendiğin bornova'da kim ??

    Ben birine gitimştim hemen dişimi çekip atmıştı.Şimdi 2 çürüğüm var bilmiyorumkismile
     
  14. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Yaxgxmurseli
  15. scarlette

    scarlette Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    3.502
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    oww ağrıda yapar şimdi o ya benim beğendiğim erkek dr. netten numarası filan vardı adını özleden yazarım:KK70:
    :sen de gitme servet avcısı dişçinee:):)
    ama bu gittiğimin fiyatını bilmiyorum ben gideli sene oluo ama işi çok ii diebilirim.en azından bence öle.
    dişini nasıl çekip atar ya yuh yane benimde çok dolgum var. ya arıza çıkarmadıkları sürece okey ama diğer türlü sinir oluorum..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Ocak 2010
  16. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Yaxgxmurseli
  17. Yaxgxmurseli

    Yaxgxmurseli Üşüyorum kapama gözlerini Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Haniii isimi misim yok vermedin bilmiyorumkismile
     
  18. 20 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Yaxgxmurseli
  19. scarlette

    scarlette Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    3.502
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ayn canm unuttum dur hemen yazıorum özele