izmirde ssk ile anlaşmalı özel kadın doğum hastanesi?

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve EU3 tarafından 10 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    10 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU3
  1. EU3

    EU3 Guest

    izmirde ssk ile anlaşmalı özel kadın doğum hastanesi veya poliknilik?
    arkadaşlr sabhtan beri muthıs bı kasık agrısı karın agrısı var gecer mıkı dedım ama geçmedi,
    aci den gidebileceğim ssk ile anlaşmalı hastane polikılınık varmı önerebilecegınz.
    gittiğmde kadın dogumcu bulabilecegım biyer önerırımısınz
     
  2. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU3
  3. dagkelebegi

    dagkelebegi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba bu kasık ağrısı ben de olmuştu enfeksiyon kapmışım sonra antibiyotikle geçti. Bir de yumurtlama dönemlerinde öle bir ağrı oluyor, Herhanbir poliklinikte dahiliyeye gidebilirsin idrar testi yaptırırsan enfeksiyon mu değil mi anlaşılır değilse kadın doğuma gidersin ama normal bir yumurtlama ağrısı da olabilir üzme kendini
     
  4. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU3
  5. EU3

    EU3 Guest

    Canım ılĞın ıÇıntesekkurler konuyu aÇalı Çok oldu ::) enfeksıyona baktırdım bıŞey Çıkmadı temız Çıktı.
    9gunlukbı adet gecıkmem var Şımdıde azÖnce test yaptım negatıf Çıktı acaba kıstmı varkı dıyorum Şımdıde
     
  6. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : EU3
  7. dagkelebegi

    dagkelebegi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya benim de bu kasık ağrım sürekli oluyo yumurtlama döneminde olması normaldi de onun dışında da oluyo ben de doktora gidicem ama ayaklarım direniyo. Bi de ssk anlaşmalı bir kadın doğum doktoru istiyorum uzun süredir araştırıyorum ama bulamadım halâ
     
  8. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : EU3
  9. dagkelebegi

    dagkelebegi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu arada tebrik ederim :)sonradan gördüm aşılama yaptırmışsın hayırlı olsun :)
     
  10. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : EU3
  11. nefret

    nefret canım oğluşum kucagımda:) Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.018
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ben buca tıpa aylin hnma gidiyorum
    tavsıye uzerıne gıttım henuz 2 kez gıttım sadece
    bıraz yogun bı doktor
    ssk ıle anlasması var buca tıp hastanesının
    32 tl muayne ucretı tahlıller ıcın para odemıyosun
     
  12. 30 Ekim 2009
    Konu Sahibi : EU3
  13. ELVNCTNBS

    ELVNCTNBS Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım nasıl memnun kaldın mı aylin hnm dan ben de tavsiye üzerine gittim 2 kere gittim çok kısa sürdü muayenelerim kafam da bir sürü soru var o yüzden başka doktor araştırıp araştırmamakta kararsız kaldım duyduklarını ve bildiklerini paylaşırsan çok sevinirim
     
  14. 3 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  15. nefret

    nefret canım oğluşum kucagımda:) Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.018
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    valla bende super bi doktor diye tavsiyeler aldım onun için gittim ama açıkçası kafam karışık benimde. tam emin olamadım. bende başka bi doktora daha gidicem
    irenbe tıp merkezinde ssk anlaşmaıs olsaydı hiç düüşünmez dilek hanıma giderdim ama yok :KK43:
    benımde özel saglık sıgortam yok suan
    mecburen sgk ile anlasması olan bi hastane tercıh etmek durumundayım
    sen sorular sorarsan konusuyo onun dısında okadar cok vakıt harcamıyo sana
    bıde telefon calınca acıyo telefonu . ultrasonla bana bakarken telefonla konustu mesela bende soramadım bazı seylerı
     
  16. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  17. ELVNCTNBS

    ELVNCTNBS Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ne kadarlıksın sen şu an canım ben 6 haftalık :CüvCüv:
    Bide kafama takılan beni az sürelerde yanına çağırdı hep mesela ilk 14 Ekimde gittim 26 Ekimde tekrar çağırdı 12 gün arayla 10 gün arayla çağırsa tekrar para alınmıyormuş şimdide 10 Kasım 15 gün yine seni de böyle mi çağırdı muayenelerine???
    Ama hoşuma giden bişeylerde var mesela ilk gittiğimde tahlil sonucum 19:30 gibi açıklanacağını söylediler herkes giderken aylin hanım oradaydı ve bi kaç hastası daha vardı onu bekleyen...Sabah 08:20 de çağırdı beni gittim odasına bi bakayım dediim belki hemşire vardır bi baktım sabahın köründe aylin hnm orada şaşırdım yani işini seven ve işine çok bağlı bi doktor...oda büyük bir artı benim için
     
  18. 7 Kasım 2009
    Konu Sahibi : EU3
  19. nefret

    nefret canım oğluşum kucagımda:) Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.018
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    benım 11 hafalık canım :)
    evet Aylin hanım neredeyse hastanede yatıyor kaydirigubbakcemile3
    o duzene gırer canım
    ben ilk gittiğimde 5 haftalık hamileydim ogun tahlil istedi ertesi gun tahlil için gttm sonraki günde tahlil sonuclarımı gosterdım 25 gun sonrasına randevu verdı bana kalp atıslarına bakmak ıcın sonrada bır ay sonrasına randevu verdı .
    ılk zamanlar ayda bır cagrıcam ama son zamanlarda 15 gune bır ınıcek dedı
    haftaya randevum var mesela 2li test için
    sabah erken cagırması ve aksam gec cagırması cok ıyı oluyor kımsecıkler olmuyor hastanede rahat rahat konusuyosun. obur turlu tak bırı kapıyı calıyo sonuclarımı gosterıcem dıye konusman bolunuyo hemsıre bekletsede dıkkat dagılıyo ınsan sorucanı unutuyo sinir oluyorum ben mesela oyle oldumu
    ben baska bı doktora daha gıdıcem onumuzdekı ay