izmirli arkadaşların yardımına ihtiyacımız var!..

Konusu 'İş ve Kariyer' forumundadır ve ezine77 tarafından 20 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ezine77
  1. ezine77

    ezine77 Rabbime çok şükür.. Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.081
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar, benim en yakın arkadaşımın eşi, mali müşavirlik sınavını kazandı, fakat 10 mayısa kadar mali müşavir yanında hem staj yapıp hem çalışacak bir işe ihtiyacı var.tanıdık herkese haber verdiler ama ne yazıkki bir sonuç alamadılar.eğer 10 mayısa kadar izmirde ,yanında çalışmaya ve de stajına başlıyacağı bir mali müşavir bulamazlarsa bir daha ki staj dönemi için ağustosu beklemeleri gerekecek.
    ben de kk sayesinde, dayanışma ve yardımlaşmayı seven çok arkadaşa ulaşabileceğimizi düşünerek,bu şekilde onlara uzaktan da olsa destek olmaya karar verdim.duyarlı arkadaşların cevaplarını dörtgözle bekliyoruz.yardımcı olabilecek arkadaşlar güvenlerini boşa çıkarmayacağımıza emin olabilirsiniz.şimdiden teşekkürler....
     
  2. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ezine77
  3. ezine77

    ezine77 Rabbime çok şükür.. Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.081
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlaaaaaaaaar sesimi duyan var mı?
     
  4. 21 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ezine77
  5. gulkurusuu

    gulkurusuu güzel günler, bizi bekler Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.619
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım keşke yardımcı olabılsem ama ınan kı gecenın bu saatınde aradım malı muşavırımzı ne yazık kı, eleman cıkarttım nasıl alayım stajyer kaynıyor burom dedı. yıne de yardımcı olmak ısterım aklımda bulunsun
     
  6. 21 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ezine77
  7. ezine77

    ezine77 Rabbime çok şükür.. Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.081
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    ayyyyyyy çok sağol arkadaşım ya.iyi niyetine minnettarım.biraz zor olucak işimiz sanırım.öpüyorum seni
    :1hug:
     
  8. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ezine77
  9. alevsi

    alevsi her şey çok güzel olacak Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    595
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    valla istanbul olsa bi şekilde elimizden geleni yaprdık ama maalesef. tanıdık bikaç kişi vardı.
    gazete ilanlarını da takip etsin.bu arada istanbulda bir tanıdık şöyle bir yöntemle stajını tamamlamış.bir mali müşavir bulmuş sigorta için ne kadar ödeme yapılıyorsa mali müşavire vermiş oda onu stajyer olarak göstermiş. büroya aydan aya para ödemek için gidiyormuş. kendisi başka yerde çalışıyormuş.bir fikir olabilir diye yazdım.
     
  10. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ezine77
  11. ezine77

    ezine77 Rabbime çok şükür.. Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.081
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    çok sağol arkadaşım bunu bi fikir olark iletiyim hiç bulamazlarsa denenebilir.yardımın ve ilgin için teşekkür ediyorum.çok öpüyorum senia.s.
     
  12. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ezine77
  13. SeSSizCE

    SeSSizCE Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam umarım yardımcı olacak birileri cıkar ezinecim.. malesef benim o işle meşgul tanıdığım yok üzgünüüm. allah ayardımcıları olsun..
     
  14. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ezine77
  15. ezine77

    ezine77 Rabbime çok şükür.. Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.081
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    tamam canımcım sağolasın.öptüm seni
     
  16. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ezine77
  17. alevsi

    alevsi her şey çok güzel olacak Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    595
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    valla burası istanbul burada her türlü üç kağıt var:)
    şaka bi yana izmirde yaparlarmı bilmiyorum ama inşallah yardımcı olabilmişimdir.
     
  18. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ezine77
  19. ezine77

    ezine77 Rabbime çok şükür.. Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.081
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    doğru söylüyosun izmirde yaparlar mı bilmem eşimde başka yerde çalışamaz öyle dedi söyledim de demin,ama ben arkadaşa mesajı ilettim.napalım canım mali müşavirler işe alıyo da o mu girmiyo dimi yani?bu da bi olasılık üçkağıt müçkağıt