İzmirli bayanlar bana yardımcı olur musunuz?

Konusu 'Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler' forumundadır ve halagenc tarafından 31 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    31 Ocak 2010
    Konu Sahibi : halagenc
  1. halagenc

    halagenc Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2009
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar ben 6 aylık evliyim ve izmirde oturuyorum. çalıştığımkaydirigubbakcemile3 için arada sırada eve temizlik işleri için bi bayan almak istiyorum gündelik yani ama fiyatlar ne arada değişio bilmiorum yarım gün ya da tam gün ücret ne kadardır ve temizlik sırasında neler yapılır bana yardımcı olurmusunuz
     
  2. 31 Ocak 2010
    Konu Sahibi : halagenc
  3. Yaxgxmurseli

    Yaxgxmurseli Üşüyorum kapama gözlerini Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    50tl gibi ortalama bir rakam var canım.

    Yalnız anlaymaamdığım temizlikte neler yapıldığı derken neyi kasttetiğin?
     
  4. 31 Ocak 2010
    Konu Sahibi : halagenc
  5. halagenc

    halagenc Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2009
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    cnm mesela halı yada koltuk siliniyo mu yoksa sadece süpürge toz alma cam silme falan mı
     
  6. 1 Şubat 2010
    Konu Sahibi : halagenc
  7. Yaxgxmurseli

    Yaxgxmurseli Üşüyorum kapama gözlerini Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Ay yazmıştım;ama gelmemiş

    kısaca yazayım tekrar canım benim gelen kadın eğer sadece

    halı-koltuk için aldıysan ancak bu bir günde biter

    Bir gün de yer-fayans-cam-mutfak temziliği için alırsın
     
  8. 1 Şubat 2010
    Konu Sahibi : halagenc
  9. halagenc

    halagenc Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2009
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76



    yani tüm evi temizletme durumunda en azından iki gün almam lazım teşekkür ederim cnm:)