izmirli bayanlar sezeryan için bilgi istiyorum

Konusu 'Doğum ve Sonrası...' forumundadır ve turkburcuniyazi tarafından 14 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    14 Ekim 2010
    Konu Sahibi : turkburcuniyazi
  1. turkburcuniyazi

    turkburcuniyazi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bana yardımcı olun sezeryan doğum için özel hastahane bakıyorum izmirde....ama ssk anlaşması olacak.tecrübesi olan arkadaşlar...
     
  2. 14 Ekim 2010
    Konu Sahibi : turkburcuniyazi
  3. ilfa

    ilfa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
     
  4. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : turkburcuniyazi
  5. atinese

    atinese Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    98
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ben şifada oldum cok memnun kaldım daha aksamı hastane korıdorunda yuruyus yaptık esımle hıc agrım sızım olmadı dıkıs yerım hıc bellı degıl ertesı gunde kalktım ayaga zaten, sabaha kadar hemsıreler hıc yalnız bırakmadılar devamlı benı bebegı kontrol ettıler yattıgımız yerden esımle ask_ı memnu dızısını ızledık:roflol: toplam 600 tl odedık. Arkadasım sımdı dogum yapacak ama o gazi hastanesınde olucak orası 400 tl ve cok memnun kalanlar var sıfada yapmasaydım bende gazıde olucaktım, Karatas sanırım 1.500 tl, Çınarlı 2.500 TL, Egepol 900 dıe bılıyorum yıne en uygun ve guvenılır gazı ve şifa tavsıye ederım arkadasım. Hayırlı saglıklı dogumlar dılıyorum:nazar:
     
  6. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : turkburcuniyazi
  7. nz35

    nz35 Mertim hoşgeldin.. :) Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2010
    Mesajlar:
    424
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    merhaba canım.. bende sezeyan düşünüyorum.. o yüzdende şimdiden doktorumu ayarladım. buca kadın doğum hast. olucam. özel hast. değil ama çok guzel ve temız bı yer. özel ayarında bıyer.

    hastane aslında normal doğum ağırlıklı bi yer. ama doktorunu ayarlayınca sezeryen olabılıyorsun. seçtiğim doktor alanında uzman ve çok iyi birisi. bi çok tanıdığım kendısınde sezeryen oldu. çok memnunlar.. şimdi 1 hafta içinde başka bi arkadaşımda kendısınde sezeyen olucak. ondanda emınım güzel şeyler duyucam..

    benımde 1 ayım kaldı.. rabbim cümlemize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallahh..