izmirli hamileler;hamile yogası yapacak varmıııııı????

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve ata_tanem24 tarafından 6 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ata_tanem24
  1. ata_tanem24

    ata_tanem24 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.729
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar ben hamile yogasına başlıycam 4. ayda ama şöyle bişey var.ders 1.5 saat ve ücretler de saat başı.haftada 2 kere gidiyosunuz eğer tek kişi özel ders alırsanız 60ytl.2kişi 50 ytl 3 kişi 40 ytl 4 kişi 30 ytl.yani kısacası her gelen kişiyle saat başı ücreti 10 ytl azalıyor.oyüzden ben başlarken yanıma yoga arkadaşı arıyorum 5-6 kişi olursak ücret çok iyi olucak hem grup şeklinde ders alınıcak.ama etrafımda hiç hamile arkadaşım yok.sizlerden düşünen varmııı?
     
  2. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ata_tanem24
  3. ficipi

    ficipi ............... Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.460
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    Ben düşünebilirim ama nerede olduğu benim için önemli..
     
  4. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ata_tanem24
  5. celen35

    celen35 bodruma da gittik beraber :) Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    bende bööle bişi arıodum ya ii oldu yazdığınız..ben cok isterim gelmeyi..şimdilik bebişi aşağıda tasıdığım için cok dısarıya cıkamıyrum..bi kac hafta sonra bebek yukarı cıkarsa bende katılırım sizlere..
     
  6. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ata_tanem24
  7. ata_tanem24

    ata_tanem24 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.729
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bende zaten hemen başlayamıyorum canım bende ancak 3 hafta sonra falan doktor 4.aydan önce yasak dedi.bak siteye gir bi kadın yoga sayesinde 6 dk da doğurmuş şok oldum bebeğede çok faydalıymış kızlar ozaman birbirimizi kaybetmeyelim çünkü tek kişi ders çok pahalı oluyo haftada 2 kere gidince 120 ytl oluyo.6 kişi oldukmu ders başı 10 ytl vericez sadece hem kalabalık daha eğlenceli olur dimi ya:))
     
  8. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ata_tanem24
  9. ficipi

    ficipi ............... Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.460
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    evet kızlar iyi olur.ben 18.haftamdayım. 5. ayımdayım yani
     
  10. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ata_tanem24
  11. ata_tanem24

    ata_tanem24 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.729
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    tamam ozaman kızlar özelinize mesaj atıyorum msn vericem ordan da görüşürüz ok sizde verin bende sizi ekleyeyim
     
  12. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ata_tanem24
  13. celen35

    celen35 bodruma da gittik beraber :) Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    hmm ben 16, haftamdayım..eğer 6 kişiyi bulrsak gercektende ii olur..yoganın doğum ve hamilelikteki etkileri gercekten cok fazlaymıs bende duymustum:)
     
  14. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ata_tanem24
  15. ata_tanem24

    ata_tanem24 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.729
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    en ufak benim bebeğim sanırım ben 9+5im:)) ikinizinde ziyaretçi mesajlarınıza msnimi yazdım ekleyin bende sizi ekleyeyim mail yoluyla haberleşirsek daha sağlıklı olur
     
  16. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ata_tanem24
  17. ponaran

    ponaran Anne Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar, bende katılmak isterim.
    Karşıyaka tarafındayım ama gidip gelebilirim, yalnız çalıştığım için saatleri önemli.
    Siz ne zaman gitmeyi planlıyorsunuz?
    Benim iş çıkışı 18:30-19:00 gibi ya da haftasonları olabilir.
    Ben 14+6'yım.
    Haber bekliyorum
     
  18. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ata_tanem24
  19. celen35

    celen35 bodruma da gittik beraber :) Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    aa dooru saatleri yazın..en uygun olunan saatlerde bulusalım..bende hafta sonları gelebilirim sanırım..daha bi müsait oluruz..genelde doktor randevumuzda hafta sonları 12/1 arası..cakısmaması için bende h.sonu 3/4/5 saatlerinde uygun olurum..bişi sorucam eşlerde katılıomuydu buna??hani hep tvde görürüz ya eşler arkada oturuo falan :)) ayy ne gzl ya hep özenir imrenerek bakardııımm :))