İzotrexin cildimi acaip kızartı:(

Konusu 'Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri' forumundadır ve EU2 tarafından 2 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  1. EU2

    EU2 Guest

    Bu ilacı kullanan varsa lütfen cevap yasabilir mi:çok üzgünüm:Kullanmaya 3 gün önce başladım ve şu an kıpkırmızı geziyom ortalıktasenağlamaAcaip soyuyo cildimi bi de.Bu yan etkiler bi süre sonra geçer dio prospektusata ama bana hiç geçmicekmiş gibi geliyo.Hiç bişe süremiyom ya resmen kılcallarım dışarı çıktı acaip hassaslaştı cildim.Bi yandan da başlamışken kurtulim diyorum şu siyah noktalardanfisfisfisNolur bi el atın şu pancar surata:sm_confused:
     
  2. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  3. kiz_kulesi07

    kiz_kulesi07 ...sensiz üşüyorum... Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    98
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    cnm merak etme bnde kullanıyorum ondan..bana doktorum verdi ve başlarda böyle şeyler olacak dedi...o yüzden hiç takma geçer zamanla...yerimsenibena.s.
     
  4. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  5. EU2

    EU2 Guest

    Canım çok saol ya yoksa bırakmayı düşünüyodum devam edim öleyse.inşallah bende de erken biter bu yane etkiler.sana da geçmiş olsun bu arada:))
     
  6. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  7. kiz_kulesi07

    kiz_kulesi07 ...sensiz üşüyorum... Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    98
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ne demek canım bişey değil...teşekkür ederim bu arada...:1hug:seninkini de doktor mu verdi?
     
  8. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  9. laylaylom20

    laylaylom20 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    351
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    ben de kullandım bunu bi süre yüzüm acayip kızardı,yandı zor dayanıyodum.sonra geçti kendiliğinden.
     
  10. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  11. hayalli

    hayalli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende kullanıyorum suan sakın bırakma. 6 ay kullanmak gerekliymiş. geciyo yan etkilerr canım
     
  12. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  13. asra4

    asra4 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    kızarıklık fazlaysa 2 gün ara ver prednol a pomad sür geçtikten sonra devam edersin isotrexini geceleri sorunlu bölgelere ve az sürersen bu derece kızarıklık olmaz sanırım
     
  14. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  15. ^^_HAZAL_^^

    ^^_HAZAL_^^ Guest

    bende kullanıyorum bıraz az sür yada çok kızarıyosa 1 gün arayla sür sonra cildin alısıyo ztn b
     
  16. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  17. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    ben kullandım ve hiç böyle bir reaksiyon almadım
    isotrexini sürdükten sonra günese cikmayaksiniz, biliyorsunuz değil mi arkadaşlar?
     
  18. 2 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU2
  19. Lizim

    Lizim beraber büyürüz :) Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.813
    Beğenildi:
    111
    Ödül Puanları:
    163
    bende kullandım isotrexin..
    bende hiç kızarıklık olmadı hatta yüzüm soyulmadı bile
    ama bu gibi durumda ilaca 1-2 gün ara vermek gerekiyo yüzün dinlendikten sonra tekrar başlayabilirsin..