jumbo mu hisar mı?

Konusu 'Çeyizimiz için biz neler aldık ?' forumundadır ve zeynp_ tarafından 9 Mart 2009 başlatılmıştır.

    9 Mart 2009
    Konu Sahibi : zeynp_
  1. zeynp_

    zeynp_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    277
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhabalar kızlarkaydirigubbakcemile3a.s.
    1 ay falan oldu aranıza katılalı ve baktım ki burda sorunlar çok hızlı ve kolay çözülüyo sizden yardım istemeye karar verdim.
    Çeyiz yapmaya yeni başladım.Aslında 26 yaş çeyiz için geç sanırım ama hem bi yerden başlamam lazım hem de ufuktaki koca bayag ufukta yakında bi dügün gözükmüyo maalesef..benneyaptımki
    Velhasıl bu çeyiz işine tencere çatal-bıcak setleriyle başlayayım dedim.karacayı alacaktım ama burda çok çok ii seyler duymadım çatal-bıcak ve porseleni için.jumboyu begendim bi de hisarın ama celik de ömürlük alınıyo gibi bişey o yüzden iyisinden olsun istiyorum ve arada ne kadar bi kalite farkı var bilmiyorum.ucuz olacak diye az kalitelisini almak yada aynı kalitedeyse fazla fazla para da dökmek istemiyorum.Şimdi aşagı setlerin fiyatını ve neler oldugunu yazayım bana yardım edin mutlaka kullanan veya u işi çok iyi bilenleriniz vardıır aranızda.
    jumbo:
    89 parça çatal-bıçak
    4 parça tencere
    2 parça cezve tk.
    6 çay bardagı
    6 çay tabagı
    6 çay kaşıgı
    çay tepsisi
    şekerlik

    hisar:
    89 parça çat.-bıç
    6 parça tencere
    3 parça cezve tk.
    çaydanlık takımı
    6 lt. düdüklü
    4 parça teflon tencere
    2 sahan(teflon-çelik)
    6 çay bardagı
    6 çay tabagı
    6 çay kaşıgı
    çay tepsisi

    toplam:1600 (ikiside aşagı yukarı bu fiyat şectigin ürüne göre biraz oynuyo)
     
  2. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : zeynp_
  3. zeynp_

    zeynp_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    277
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    biliyorum parça sayısı çok olan hizar bu durumda daha mantıklı ama kalite açısından bilemiyorum. çok da tecrübem yok bu konularda yardımcı olursanız çok sevinirim..
     
  4. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : zeynp_
  5. KuRabiYe

    KuRabiYe Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2009
    Mesajlar:
    9.190
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    aslında hisar da jumboda kendini kanıtlamış markalar ikisindende sorun yaşayacağını sanmıyorum ben hisar aldım. şu anda kullanmadım ama şimdilik memnunum:)
     
  6. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : zeynp_
  7. Nana87

    Nana87 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ben jumboyu öneririm. Bnde çeyizim için jumbo aldım. Hisar da iyi bir marka ama jumbo kadar iyi olamaz
     
  8. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : zeynp_
  9. Gloxinia

    Gloxinia "SADEM" Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben her iki markanın ürünlerini kullanıyorum,ikisindende memnunm.birisini söylemem gerekirse jumbo derim amaa.s
     
  10. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : zeynp_
  11. zeynp_

    zeynp_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    277
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar Çok teŞekkÜrler ben de jumbo alacam sanırım..
     
  12. 17 Mart 2009
    Konu Sahibi : zeynp_
  13. heath_19

    heath_19 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.588
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bundan bı kac ay once aynı konuyu bende acmıstım canım
    o zamanlar alacaktım ama hangısını almak konusunda kararsızdım
    cogunluk jumbo dedı hısarda ıyı dıyınler oldu
    hep kafam karıstı vaz gectım :KK70: almadım :)
    neyse zate acelesıde yoktu:)
     
  14. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : zeynp_
  15. dkb

    dkb yeşil eriğim:))) Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.421
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    jumbo daha güzel bence ayrıca çeyiz seti kampanyasıda avantajlı
     
  16. 19 Mart 2009
    Konu Sahibi : zeynp_
  17. Mopsy

    Mopsy MİNİK KİVİM BÜYÜYORR:) Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.317
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    hiç bi farkı yok hayatım sadece jumbo biraz daha kazık markayada biraz para kesilir tabi biliyosun..
    bende hisarın tencereleri kahve makinası falan var ..jumbonunda misafir takımı var...
    ikiside aynı canım bi fark yok yanii..hisarda kendini kanıtlamış bi marka onunda çatalı bıçağı paslanmaz soyulmaz yani))))
    önemli olan model olarak beğenmen..
    ama jumbonun bi tencere takımları çıkmış ki sormaa))))süper bişidiii cidden...
     
  18. 19 Mart 2009
    Konu Sahibi : zeynp_
  19. zeynp_

    zeynp_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    277
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ay ne bilem başım döndü ha..artık gece rüyamda çatal bıçak görüyorum:)