Kızlar bu saç modeli nasıl yapılır yardııııım

Konusu 'Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...)' forumundadır ve Pati tarafından 11 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Pati
  1. Pati

    Pati Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    [​IMG]



    kuaföre ne diycez bu modeli yaptırmak için kızlar bileniniz var mı :uhm:

    maşayla bukle oluyo bundan istiyorum ben

    a.s.
  2. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Pati
  3. __sariseker__

    __sariseker__ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    358
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    su dalgası die biliorm ben bu modelin ismini ama doru mudur bilemem tabi cnm :S
  4. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Pati
  5. Pati

    Pati Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    evet cnm su dalgası diye biliyorum bnde ama bazı kuaförlere su dalgası deyince perma gibi küçük küçük ypıyolarmış....acaba başka bişe mi deniyo ufff :KK43:((
  6. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Pati
  7. __sariseker__

    __sariseker__ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    358
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    hmm ölede yaptıklarını bilmiodum.bende burayı takip ediimde bilenlerden öğreniim,cidden benmde beendiim bi saç şkli çnkü bu =)
  8. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Pati
  9. yok arkadaslar su dalgasi bu olurmu,,bunun adini bilemem ama su dalgasi olmadigi kesina.s.
  10. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Pati
  11. bakin su dalgasi budur arkadaslar bunla arkadasin dediginin arasinda daglar kadar fark var...[​IMG]
  12. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Pati
  13. redlowe

    redlowe Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    396
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Özel Mesaj At
    su dalgası kesinlikle değil dalgalı fön fırçayla yapılıyor saç sıcakken şekil veriiliyor fırçayla. maşaylada olur.
  14. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Pati
  15. hotcouture

    hotcouture Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.018
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kalın bigudilerle sarılmş yada kalın b i maşayla
  16. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Pati
  17. Pati

    Pati Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At

    a.s.
    ayy saol cnm yaa demek su dalgası desem kuaföre shakira gibi olcam :bbo:
    bana yakışmaz bu model çnkü....
  18. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Pati
  19. Pati

    Pati Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    dalgalı fön mü cnm şimdi :uhm:

    kızlar maşayla yapınca bukle bukle oluyo ama...bu modelle bi benzerlik olmuyo....

    kalın bigudi aldım denedim ama saçlarım pırasa gibi dümdüz kaldı :sm_confused:
Benzer Konular: Kızlar modeli
Forum Başlık Tarih
Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...) kızlar saç modeli hakkında yardım 23 Temmuz 2011
Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...) kızlar çok acil yardıma ihtiyacım var:( 4 Haziran 2014
Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...) Kalın MAŞA kızlar 6 Aralık 2013
Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...) kızlar MAŞA almalıyım,ve okadar çok ürün varki ?? 28 Kasım 2013
Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...) kızlar braunun yeni çıkan sensocare düzleştiricisini kullanan varmı?lütfen yardım 19 Ekim 2013