K.K'da dostluk böyle kurulur

Konusu 'Geyik Sohbeti' forumundadır ve turuncu86 tarafından 6 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : turuncu86
  1. turuncu86

    turuncu86 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Biz mayıs ayı itibarı ile kk sayesinde çok güzel dostluklar kurduk.hepimiz ayrı illerde yaşıyoruz ama gönüllerimiz bir oldu.En yakınımızın bilmediği dertleri sıkıntıları sevinçleri paylaşıyoruz hergün
    dileriz böyle dostlukları sizlerde yaşarsınız.
    Herkese kucak dolusu Sevgiler... a.s.
     
    Son düzenleme: 28 Nisan 2009
  2. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : turuncu86
  3. paresssss

    paresssss güvensizim ama umutluyum Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    he hem 23 nisan hem doğum günü süper olmuştur valla keşkü sizin bebeniz olaydım :roflol::roflol: nese yarında sen fink atıcan artık kk buluşmasında :1closedeyes:

    dizi işini anamadım sedoşş sürekli bişiler izliyo ayşegül öle kim neyi hangi gün çözemedim daha :tomato:
     
  4. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : turuncu86
  5. Charm

    Charm Whats up ? Pro Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    10.894
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    198
    Gel anam bosver karsılıklı yakak ıkı tane salla gıtsın.. :nazar:
     
  6. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : turuncu86
  7. EU3

    EU3 Guest

    slm cnm hoşgeldn Şeniz
    ay sen baya kızmışın :teselli:
    üff zati önemli bişi olsa şaşardım klasik karı-koca saçmalığı :nazar:
    he nan inş. yarında benm günüm hihoyyyt
    bende yakcem bendeee :nazar:
     
  8. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : turuncu86
  9. paresssss

    paresssss güvensizim ama umutluyum Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hoşgeldin canım a.s.
    ay boşver ya hepsi aynı öküz yeminle. benimkide akşam ne lazım dedi şu bu dedim başka söle dedi yok bişi dedim gitmiş bi sürü ıvır zıvır almış gelmiş napmaya çalışıyosa artık. oturam onla birmi olam şimdi
    ne yakmasıymış o bakem yakarım sizi


    [​IMG]
     
  10. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : turuncu86
  11. Charm

    Charm Whats up ? Pro Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    10.894
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    198
    O zaman 3 lu olsun Burcu valla karsılıklı olmayınca tat almıyom ben... :nazar:
     
  12. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : turuncu86
  13. paresssss

    paresssss güvensizim ama umutluyum Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    senide yakçemmm

    [​IMG]
     
  14. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : turuncu86
  15. Charm

    Charm Whats up ? Pro Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    10.894
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    198
    şş paress zevkimizin içine şey etme... :mymeka: kaydirigubbakcemile3
     
  16. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : turuncu86
  17. EU3

    EU3 Guest

    arkadaslar ben cıkıyorum cok yorgunummm yatıcam ıyıgeceler herkese.......
     
  18. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : turuncu86
  19. supurgelicadi

    supurgelicadi <3 Pro Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.846
    Beğenildi:
    632
    Ödül Puanları:
    113
    güle güle lilyum