kaç adet nevresim - pike lazım?

Konusu 'Ev Tekstili ve Mefruşat' forumundadır ve joey tarafından 9 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : joey
  1. joey

    joey just breathe Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.560
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim 3 günlük, bir adet de özel günler için nevresim takımım var. Bu kadarı yeter mi? bir de 1 pike takımıyla 2 ayrı ayrı pike alsam yeterli olur değil mi? sonracığıma bir adet yatak örtüsü yaptırsam ya da alsam, yatak odası için gereken tekstil ürünleri alınmış olur değil mi? ( yastık - yorgan hariç tabii) amma çok " değil mi" dedim değil mi? kaydirigubbakcemile3
     
  2. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : joey
  3. MissBiricik

    MissBiricik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6.242
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ay canım amma çok değil mi? değil mi? demişsin:eek:lmaz:
    ben şu an için 3 tane 4 mevsim pike takımı aldım çok kullanışlı tavsiyemdir:jeyyar:
    nevresim takımına gelicek olursak daha bi tanecik var ama en az 5 tane daha almayı düşünüyorum..
    misafir için birini ayırırsın eğer durumun yetiyosa diğerlerinide çeşit çeşit kullanırsın..
    yatak örtüüsünü bence hazır al gelinlik gibi kenarları kabarık olanlar moda krem renkleride süper duruyo...baya uzun yazdım:1shok::1shok:
     
  4. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : joey
  5. joey

    joey just breathe Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.560
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ne bileyim ya şimdi alınacak dağ kadar şey varken varımı yoğumu nevresime yatırmayayım diyorum. ama doğru misafiri var osu var busu var...bir takım daha alsam yeter ama herhalde 4 günlük nevresim.
     
  6. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : joey
  7. sonbahar14

    sonbahar14 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    12.342
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben 4 tane alıcam 1 tane de tek kişilik alıcam.
    kayınvaldem de vericek.
    pike takımı 1 tane almayı düşünüyrm şimdilik yeter o da iyisiniden alıcam bazen görüyrm uygun fiyatlarda almıcam daha özel olsun istiyrm
    .2 tane de yatak örtüsü aldım
    ayrıca 1 tane beyaz iş alıcam
    1 adette saten yatak takımı aldım ( beyaz saten ).
    evlendikten sonra da alınır.
    ztn masraf çok oluyor abartmamak lazım.
     
  8. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : joey
  9. lepi

    lepi ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.091
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    abartmamak lazım yeni modeller çıkıyor hergün.
    hem de evde düşünün nekadar da bir nevresim değişiyor ki.
    4-5 tane var benim.ben alırsam tek tek çarşaf alırım bundan sonra nevresim faslını kapadım bi tanede pike alcam dantelli de iki tane olur tamamdır.
    misafirede btane tekli alrım al al koycak yeri düşünmek lazım birde.
    iki yorganım bir misafirliğim bir de uyku setim var.
    Allah bereket versin daha nolsun:)
     
  10. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : joey
  11. Yusum

    Yusum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.033
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben 2 tane uyku seti aldım, 2 tane kapitoneli nevresim alacağım, kayınvalidem de 3 tane çift kişilik 1 tane de tek kişilik almış. yeter bunlar bana.
    evlendikten sonra ömür boyu alışveriş yapmayacakmış gibi doldurmaya gerek yok.
     
  12. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : joey
  13. Yusum

    Yusum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.033
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Yazdıkların yeter canım sana. Misafir için de pahalısından alma bence. Evimize de hergün misafir gelmeyecek sonuçta ve onlar daha az yıkanacağı için daha uzun ömürlü olurlar, çok kaliteli olmasalar bile
     
  14. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : joey
  15. kardelen18

    kardelen18 Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    7.729
    Beğenildi:
    361
    Ödül Puanları:
    353
    bende sadece çift kişilik nevresim takımı aldım 2 tane bir kaç tane daha almayı düşünüyorum tek kişilikte alacam lazım olur mutlaka
     
  16. 10 Ekim 2009
    Konu Sahibi : joey
  17. asyaelif

    asyaelif ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2009
    Mesajlar:
    810
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bendede 10adet normal nevresim takimı çift kişilik 2 tanede saten nevresim takımı var 1 uyku seti bide pike aldımmmı tamamdır
     
  18. 10 Ekim 2009
    Konu Sahibi : joey
  19. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    bende bir tane saten nevresim var(hiç kullanmadım)
    4 tane kendime kullandığım günlük var çift kişilik
    2 tane açmadığım,kenarda duran var çift kişilik(ötekilerin renklerine bir şey olursa öyle açıcam)
    2 tane tek kişilik nevresim takımım var
    annemin rahmetlinin hazırladığı kanaviçe mi deniliyor onlardan var 3 takım hepsi yorganlarınada geçili(bir takımı doğumda kayınvalidemlerin evinde kullandım)

    pike takımı olarakda;
    2 takım kanaviçe olarak yaptırdığımız var(bir takımını kullandım ilk evlendiğim zaman)diğerini kullanmadım
    2 takımda spor olarak kullandığım var

    onun haricinde bende tek kişilik çiftkişilik bir sürü çarşaf,nevresim olarak farklı farklı var onlarıda hiç kullanmadım