Kaç gecelik pijama?

Konusu 'Doğuma Hazırlık' forumundadır ve dertlisezen tarafından 24 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    24 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dertlisezen
  1. dertlisezen

    dertlisezen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.319
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    Selamlar arkadaslar 31. haftama gırmeme bırkac gun kaldı ve kısın da yaklasmasıyla kıslık yazlık dolap değişimini şimdiden yapmayı dusunuyorum.Kasım sonu dogumum olacak.
    Benım danısmak ıstedıgım dogum ve sonrası ıcın kac gecelık kullanmam yeterlı olur? Annem ceyızıme daha onceden bı tane sabahlıklı gecelık,ıkı tane de pıjama takımı ve bır de tek gecelık ve ayrı bır sabahlık koymus.Sızce bunlar fazlamı yoksa gerektiği kadar mı?
    Şimdiden teşekkürler canlarım kaydirigubbakcemile2
     
  2. 24 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dertlisezen
  3. ..nehir..

    ..nehir.. mutluyum ben mutluyum Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2008
    Mesajlar:
    693
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba canım ben 34 haftalık hamileyim hastane çantama
    bi tane gecelik sabahlık takımı
    bi tane pijama takımı (pijama takımı gecelk takımının rengiyle uyumlu olsunki sabahlıgı ortak kullanabil.)3 tane atlet 3 tane kilot 2 tane emzirme sütyeni 2 tane çorap havlu terlik falan koydum
    bence yeterli fazlasıda abartı oluyor bence gereksiz..
    şimdiden allah sag salim bi avazda dogurmayı nasip etsin canımm...
     
  4. 24 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dertlisezen
  5. gkt

    gkt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    199
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    ben 33. haftadayım. 3 tane gecelik bir takımda pijama aldım. arkadaşlar en az 3 tane gecelik tavsiye ettiler. malum kanama fazla olursa sıkıntı olabiliyor. emzirmeye elverişli olmasını tercih edin. özellikle önden düğmeli olanlar tercih edilmeliymiş. Allah hepimize yardımcı olsun!!!
     
  6. 24 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dertlisezen
  7. GriPin

    GriPin 3Kalp Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.588
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    ben 2 gecelik bir pijama alıcam.Gecelikleri hastanede pijamayı evde giyicem,daha rahat oluyomuş gecelik hastanede
     
  8. 24 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dertlisezen
  9. sesomu

    sesomu Hayirlisi...:) Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    495
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kışın doğum yapacak arkadaşlar..
    gecelikleri uzun kollu mu kısa kollu mu alıyosunuz?
    uzun kolluyla serum kolay takılır mı?...
     
  10. 25 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dertlisezen
  11. gkt

    gkt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    199
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    serumları genelde elden takıyorlar. hastaneler genellikle sıcak oluyor. ben iki tane kısa kollu bir tane uzun kollu aldım. uzun kollu sabahlıkta alınıyor muhakkak. birde bu günlerde mahmutpaşaya giderseniz eğer kısa kollu geceliklerde bihayli indirim var. malum sezon sonu :)))
     
  12. 25 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dertlisezen
  13. sibush

    sibush Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.132
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    61
    kızlar okudukça sıkılıyorum yaa:))) ne o öyle 3 gecelik 1 pijama filan? cidden ihtiyaç oluyormu? 1 bilemedin 2 gece için bu kadar eşyaya bence gerek yok... haa oolurda sıradışı bir durum olur insan şehir dışında doğum yapmıyorki biri gider evden alır gelir...
     
  14. 25 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dertlisezen
  15. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    Sezeryan düşünüyorsanız ilk gün zaten ameliyat önlüğü oluyor üzerinizde.
    Ben iki takım pijama takımı almıştım biri kırmızılı hastaneye ve taca uygundu:KK1:
    Diğeride pembe daha ağır 3lü ama hırka şeklinde üstü ev çin almıştım.
    Öğleden sonra 4de ameliyattan çıktım ameliyat önlüğüyle.
    Ertesi gün pijamamı giydim.2 gün pijamalı kaldım işte.
    Bence yeter de artar bile.
     
  16. 25 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dertlisezen
  17. dertlisezen

    dertlisezen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.319
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    opuyorumnanaktanSaolun kızlar onerıler ıcın
     
  18. 25 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dertlisezen
  19. sesomu

    sesomu Hayirlisi...:) Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    495
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    2 gecelik 1 pijama yeter ozaman..her ihtimale karşı üçleyelim...:)))