Kaç Kilo Vermeliyim?

Konusu 'Diyet Listeleri' forumundadır ve bussraca tarafından 10 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

    10 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bussraca
  1. bussraca

    bussraca Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    671
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    boyum 1.78 kilom 67:KK43: kaç kilo vermeliyim sizce:KK43: bir de benim vücudm öyle çok sıkı değil böyle yumuşak biraz:) salmasından korkuyorum ya:KK43:
     
  2. 10 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bussraca
  3. rdlpstck

    rdlpstck Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    2.993
    Beğenildi:
    102
    Beğendikleri:
    94
    Ödül Puanları:
    63
    kilo vermeye değil de sıkılaşmaya ihtiyacınız var gibi
    spor yapabilirsiniz..
     
  4. 10 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bussraca
  5. bussraca

    bussraca Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    671
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    emin misinz:) ben kendme kilolu geliyormda biraz:)
     
  6. 10 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bussraca
  7. hasret27

    hasret27 oğluşuummm.. Üye

    Katılım:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bencede kilonuz, boyunuza göre geyet normal, arkadasında dediği gibi, sıkılaşmaya ihtiyacınız var sadece, vucudunuz sıkılastıkca istediğiniz görüntüye kavusursunuz, kilo vermeyin bence çok zayıflıta hiç hos değil.
     
  8. 10 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bussraca
  9. bussraca

    bussraca Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    671
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tşkr edermm:) fikirler için:) vermeym bari dediğinz gibi sıkılşmaya çalşıym..yani genetkte biraz baba tarafıda anne tarafıda öyle çok sıkı değiller..bazıları ne kdar kilolu olsalrda sımsıkı olurlrya bzde öyle değil işte istediğmz kadar zayflayalm yine yumoş gibi yanii:)
     
  10. 10 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bussraca
  11. aycaozdemr

    aycaozdemr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2011
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Boyumuz aynı ben 70 kiloyum ama suan cok isveç diyeti yapıyorum 65 olmak istiyorum aslında bi arkadaşım var o da bizimle aynı boyda ama kız 58 kilo ve inan çok hoş duruyo manken gibi çok zayıf ve ince.Benim yaşım 28 ve bi oğlum var o kadar zayıf olmak istemiyorum üniversite yıllarımda 63 falandım ve gayet güzel oluyodu giydiklerim.Senin sıkılaşmanda iyi olur aynen benimde çünkü doğum sonrası biraz göbeğim sarktı.Benim düşümcem aynı boyda olduğumuz için söylüyorum bi kaç kilo verebilirsin çok daha hoş olur ki ben deniyorum senin gibi 67 sonra 65 olmak istiyorum.Bi şeyi merak ettim şuan tam 70 kiloyum ve 40 bedenim 67 kilo ile sen kaç bedensin.
     
  12. 10 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bussraca
  13. dryrgp

    dryrgp finale az kaldı! Sabır! Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2011
    Mesajlar:
    1.307
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence kilo vermeye değil de spor yapmaya ihtiyacınız var. çünkü ben 94 kilo ve 44 beden giyen biriyim. benimle aynı kiloda olup 46 48 beden giyen insanlar tanıyorum. çünkü sürekli spor yapıyorum. öyle aman aman bir kilo vermiyorum ama inceliyorum ve sıkılaşıyorum.

    benimde boyum 168 cm. ideal kilom herzaman 70-75 arasıdır. çünkü inceyim 70 kiloluk bir insana göre.

    göbeğin için : günlük arttırarak mekik çek.
    yan bel yağları için: iki tane dumbell yada yoksa iki tane küçük pet şişeye su doldur iki eline, iki yana eğil günlük sayısını arttırarak..
    yine bel için twsit hareketi yapabilrsin cnm.
    kalça ve bacakları için yürüyüş yada evde basit kaçla hareketleri yapabilirsin.
     
    Son düzenleme: 10 Temmuz 2011
  14. 10 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bussraca
  15. bussraca

    bussraca Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    671
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya ben 60 kiloydum aslında geçen sene fln işte..şehir dşında okuyorum yurtta yiyip yiyip oturunca ders başına aldım kiloları:Do zaman ki fotoğraflarıma bakıyorum da hakkaten hoş duruyormuşm yani 60 iyi oluyor bana:) çok zayıflık bana çekici gelmiyor böyle biraz insanı çekicek yani bulnduğun kilo:)çnkü çok zayflıkta böyle direk gibi kalınıyor gibi:D ya ben 38-40 arasnda gidiyorum mesela kotondan aldığım pantolnlar hep 38 ama mangoda bazen 40 olabiliyor:D kotta mavide 27 ltb de 28 giyiorum:D isveç diyeti nasıl birşey bu arada:)
     
  16. 10 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bussraca
  17. bussraca

    bussraca Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    671
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    öncelikle önerilerin için teşekkürü bir borç bilirim:) ya birde şöyle bişey var benim göbeim yok midem var biraz böyle şişk duruyor onu da halledemiyorum yani gastritimde var onunda etkisi vardr belki bilemiyorum.. başlayım bari bunlara hemen:D
     
  18. 10 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : bussraca
  19. aycaozdemr

    aycaozdemr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2011
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İsveç diyetini netten bakabilirsin şok diyet 13 gün sürüyo 5-6 kilo vermeyi düşünüyorum sonra spor destekli daha rahat bi diyet 65 olana kadar ya da 60 bakalım dayanabilirsem.