Kaçacağım artık bu evden.

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve KIMBERLY tarafından 21 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    21 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KIMBERLY
  1. KIMBERLY

    KIMBERLY Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bıktım artık yaşamaktan ALLAH'ın gücüne gitmesın ama artık bu evde yaşamak bana çok zor geliyor.. eve gelırken ayaklarım geri geri gdıyor sanki...acaba bu akşam annem neye bahane bulup kavga çıkarck diye...

    sorun annem... belkı şaşırırsınz ama bi genç kız annesıyle iyi anlaşr hayret dıe... ama ben hiç öyle bişey yaşamadım .. hep ibrenmişimdır dıer arkdşlarıma kuzenlerime.. annelerıyle o kdar iyi anlaırlar ki tıpkı bir arkadaş gibi... ama ben bunu hiç yaşayamadım ...

    kızlar annem beni sevmıyor... bunu kendı ağzıyla bile çok duydum..senden nefret edıyorum dedı... sevmıyorum senii vb. lafları... en ufak şeyden kavga çıkarıyor... benı hiç dınlemedn yargılıyor... insan önce bı dınler sonra haksızzsam haksız der dimi.. istedıgım tek şey benı dınlesın konu ne olursa olsun...mesela gecenlerde abımle kavga ettık yanıma gelıp bana bagarmya başladı..yıne naptında çocugu sınırlendırdın dıye... anne benı bı dınle sonra karar ver dedım hiç konuştrmadı bıle.. evın huzurunu bozuyosun bıktım senden artık demeye başladı o kadar ağrıma gidiyo kı bu laflar..şuan yazarken bile ağlamamak için kendimi ...

    3 kardeşizz... 20 yşında abım vr ben 18ime grcm... bıde 9 yaşında kız kardeşim....abım hep evde benı kötuler... mesela en ufagından annemın dedıgı işi yapmayı unuttum gidip gaz verır... doldurur doldurur annem bana patlar..sonra evde huzurum kaçar...okuldan gelırım yorgun argın annem eve geldıgıme pişman eder benı... temız eve geldın bı iş yaptıgın yok bi işe yaramıosun... kızlar ALLAH aşkına ben napıyorum... sinir ilaçları kullanıyorum psikiyatri desteği ile... gecende kontrolum vrdı.. doktor annemı de çağırdı bıdakı gıtmemem anneme söyleyınce çıldırdı gitmicem banane benı şikayet ettın dımı dedı... doktora gıdıoyrum inanın eve gelınce bı noldu dıye bıle sormuyo bana :S ben naptım anlamıyorum...bu yıl össye gırecem inşaALLAH bı yerı kazanıp gıderım... bı an önce kurtulmak istiyorum bu evden..bide dıoki babam şehır dışını yazamazsın kazanırsan senı yollamam..kızlar kazanıpta gıtmemzlık nerde görulmş elbet te gıdıcm .. eger gıdersem bu eve bı daha ayak basamazmışım... ben napım artık .. bana ayrdımcı olun tek kurtuluşum üni.yi şhir dışında bi yerde kazanıp kendı ayaklarımın üstünde durmak...

    aramızda annem yaşında teyzelerımde vardır..size şunu söyemek istıyorum kız çocuğunuz varsa gerçi farketmez kız erkek ama bı kız ile annenın arası iyi olmalıdır bnce... aranızı lütfen iyi tutun arkadşın olun gıdıp sıze erkek arkdşlarını bile anlatmasına izin verın.. bunu ben ailemden göremedım .... siz yapın lütfen
     
  2. 21 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KIMBERLY
  3. TuzluCekirdek

    TuzluCekirdek Burası soğuk odalar!!! Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.626
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    öz evlatsınız dimi
     
  4. 21 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KIMBERLY
  5. aycan68

    aycan68 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    babanla konuşmayı dene kaçmak fikrini aklından çıkar bence
     
  6. 21 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KIMBERLY
  7. egeli..

    egeli.. Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2008
    Mesajlar:
    328
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    ay kiyamam sana benide 19 yasinda bir kizim var allahima sukurler olsuniyi anlsiyoruz gerekdiginde annne gerekdiginde bir arkas olmaya callisiyorum allah yarrdimcin olsun kizim anneni karsina al guzelce konus benimle derdin ne de neden ayrimcilik yapiyorsun de hemde oz evladisiniz dimi bence konusmak en iyisi yavrum
     
  8. 21 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KIMBERLY
  9. KIMBERLY

    KIMBERLY Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet ÖZ evladım... belkı üvey olsam bu kdr çekmezdım... babamla konştum ama oda annemın yanında... annemle çok konuşmaya çalıştım sonucunda hep kendını haklı çıkarmaya çalışıo yıne her zamn oldugu gibi benı dınlemıooo
     
  10. 21 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KIMBERLY
  11. Metaphora

    Metaphora Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    108
    ......
     
    Son düzenleme: 9 Aralık 2009
  12. 21 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KIMBERLY
  13. Metaphora

    Metaphora Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    108
    ........
     
    Son düzenleme: 9 Aralık 2009
  14. 21 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KIMBERLY
  15. melenela

    melenela Leylek Yola Çıktı:) Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.437
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım benım bence senın değil annenin tedaviye ihtiyacı var.
    inanmak istiyorum ki annen senı çok seviyordur da sana bunu yansıtmıyordur
    yada yansıtmayı beceremıyordur.
    yoksa evladını sevmeyen bir anne olabilir mi?
    annele konuşmayı dene yumuşakça
    annecim sıkıntılarım var lütfen kavga etmeden güzel güzel konuşalım de
    konuşmuşsun ama bir kere daha dene..
    babanla konuştuğunda oda annenin tarafındaymış madem
    birazda kendini sorgularmısın acaba bende mi hata diye
    hakkında hayırlısı olsun canım..
     
    Son düzenleme: 21 Kasım 2009
  16. 21 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KIMBERLY
  17. benim_olan

    benim_olan Canım esadımmm Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.325
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    canım moralini bozma hiç seni o kadar iyi anlıyorumki şuan sen yine sadece söz duyuyorsun ben annemden o kadar haksız dayaklar yedimki evliyim şuan 2 senelik ve bazen gözümün önüne gelir ağlarım burda sohbet bölümü varkende konuşmuştum bazı bayanlarla herkes seni anlamayabilir canım özellikle annesiyle çok iyi anlaşanlar ama ben ve ben gibi annesine çok zıt düşenler çok iyi anlar ben kendime çok söz verdim bebeğim olursa onu üzmeyeceğim diye çünkü benim yaşadıklarımı yaşasın istemem umarım bir yer kazaanırsın benim annemde bana hep mesafeli oldu beraber büyüyemediğimiz için ama inan ben anlatsam yaşadıklarımı oturur ağlarsın seninki yine sadece asabi bağırıp öfkesini dindiriyor benim sana tavsiyem annenin sakin zamanında onunla konuş neden sana bu şekilde tavrandığını sor eğer bu sorunun altında bazı hareketlerin yatıyorsa onları düzeltmeye çalış yok gerçekten ciddi bişey yok her zaman böyleyse babanla o evde yokkken karşılıklı konuş canım herkes evlad ayrılırmı der ama ayıran annelrde var belki annen oğluna daha düşkündür veya sen doğduğunda babanla çok sorunlar yaşamıştır dayak yemişmi bilmiyorum ama benim annemin bütün asabiyeti babamdan dolağıydı ama benide istediğim gibi bir bekarlık yaşayamamak zorunda bıraktı Allahtan eşim dünya iyiside pişman olmadım evlendiğime ama sen sakın evden kurtulacağım diye kendini yıpratma hata yapma adımlarını iyi düşün ne yaparsa yapsın arkandan çok üzülecektir yinede anne işte annlerimiz ne yapabilirsin doğarken seçme şansımız yokki..şimdi evlendim kendi yaptıklarını düşünme şansı buldu birazda olsun kıymetlendim umarım senin için çok geç olmaz insan ne olursa olsun anneden anlayış sevgi bekliyo böyle şeyler çok acı ve hasar bırakıyor kalplerde yazık gençliğine umarım seni anlar geç olmadan.:teselli: sen yeterki hayat karşısında dimdik dur canım umudunu hiç yitirme
     
  18. 21 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KIMBERLY
  19. sgursoy

    sgursoy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bence senle değil kendiyle sorunları var annenin bunu bir nedenden senden çıkarıyor öfkesini sana yansıtıyor.. önce babanı ikna etmek için biraz daha emek ver annenin sana karşı tavırlarının farklı olduğu konusunda. kesinlikle dr gitmeli annen çok üzüldüm bu yaşadıklarına çok acı verici .. acaba annenle annanenin arası nasıldı .. ?? bir teyzen halan varsa durumu onlarla paylaş onlar hiç olmazsa yanlışını göstersinler dr gitmek için ikna etsinler anneni. belli ki birşekilde o da farkında yaptıklarının sana benimi şikayet ettin demiş.. şöyle düşün canım annem hasta ve onu iyileştirmek gerek diye bak olaya sabret. ben inanamıyorum bir anne evladına isteyerek kötü davransın mutlaka bir sorunu vardır psikolojik olarak .. mutlaka ki annene dair güzel anıların vardır paylaşımların onları düşün ve daha çok emek ver dr işini ciddiye al götür mutlaka anneni.. abinlede konuş bu arada güzel güzel anlat madem abine daha çok değer veriyor bir şekilde o sözünü dinletir belki..