Kaçmak işe yarıyor mu?

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve kajmerice90 tarafından 3 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kajmerice90
  1. kajmerice90

    kajmerice90 Guest

    arkadaşlar benim 2 yıllık bir birlikteliğim var.bazen çok iyi geçiniyor bazende kavga ediyorz.rollerimizide sanki değiştirdik genelde o kaçıyor ben kovalıyorum tabi her zaman değil.biraz da çocuk gibi ben onun yanında daha olgun kalıyorum aramızda 2 yaş fark var.ve çok alıngan her şeye alınıp küsüyür.bende peşimden koşturmak için ne yapmalıyım bide erkeğe her zaman evet dememek gerekıyormuş hayır demek gerekıyormuş.bu hayır diyeceğimiz şeyler ne olabilir? yada evet diyeceğimiz? peşimden koşsun ilgisi ilk başladığımız günkü gibi olsun istiyorum ne yapmalıyım akıl verin?CADIARZUbilmiyorumkismile
     
  2. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kajmerice90
  3. Lipgloss

    Lipgloss Adige Psashe! Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    910
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bence insanlar farklı farklı,şimdi ben sana sevgilime şunu yaptım peşimden koştu desem
    sende gidip aynısını yapsan ters tepebilir.
    İnsanlar karakterler farklı farklı sevgilini en iyi sen tanırsın,2 yıllık ilişki diyorsun onun zaaflarını ne yaptığında peşinden koşacağını en iyi sen bilmelisin.
     
  4. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kajmerice90
  5. karisx

    karisx sil baştan başlamak Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bu genel bi problem, herkes ben de dahil bundan dertli, onlar her şeye alınıyo, kızıyo, küsüyo; biz özür diliyoruz, alttan alıyoruz... hepimiz böleyiz...
     
  6. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kajmerice90
  7. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    2 yıl olmuş .ilk günkü gibi olamazsın.

    sorun ne tam olarak o bile belli değil. ara sıra kavga ediyormuşsunuz bundan bir şey yok.

    o da insan evladı. niye peşinden koşturmak istiyorsun. sevmiyor musun ? sevdiğine mi inanmıyorsun ? canın naz mı yapmak istiyor :KK3:

    eğer illa peşinden koşmasını istiyorsan ayrıl. kesin çözümsempatiksalakcinni
     
  8. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kajmerice90
  9. kajmerice90

    kajmerice90 Guest

    erkekleri dize getirmenin yolu elbet vardır. ve tüm erkekler aynı biz kızlar nasıl aynıysak romantizimden ilgiden hoşlanıyorsak onlarda aynı... ben şimdiye kadar cilveli nasıl olunur bilmedim ama yapan kişiler var erkeğin boynuna sanki ip bağlamışlar gibi peşinden gidiyor.tabiki ben o kadar yapmak istemıyorum ama en azından erkeği etkilemek,kadının vazgeçilmez olduğunu anlatmanın bi yolu vardırkafamçokkarıştı
     
  10. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kajmerice90
  11. kajmerice90

    kajmerice90 Guest

    tek sorun bu değil dün gece bana yalan söyledi.çok küçük bi yalan ama ne yapacağımı bilmiyorum. yatıyotum uyucam dedi ve gece yarısı mailine girmiş bi siteye üye olmuş teknolojik bi site her neyse bnde bunu gördüm evet girdim dese sorun olmıcak ama arkadasım girdi dedi. bnde msj cektim 1 saat önce seninle bi süre görüşmek istemiyorum diye o zmndan beri tık yok.bakalım nolcak?
     
  12. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kajmerice90
  13. karisx

    karisx sil baştan başlamak Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Oooo! çok abartma yaa, böle bişeyden dolayı bitirelim demek bu kadar kolay olmamalı yahu, hatta bi ilişkide bitirelim demek için gerçekten bitirmek istiyo olmanız lazım, yoksa yapboza döner...
     
  14. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kajmerice90
  15. kajmerice90

    kajmerice90 Guest

    iyide bitirelim demedim ki bi süre görüşmek istemiyorum dedim.en hazmedemeğim şey yalan... yani bu durumda ne yapmalıyım. kaçmalımıyım beklemelimiyim kafa karıştırıcı:1no2:
     
  16. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kajmerice90
  17. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    önce bir birinize yalan söylemeyin. dürüst olun. sonra zaten aranız yıpranmaz.her zaman olmasa da ilgili olur sana karşı. ama böyle yalanlar (küçük gelse de yalan yalandır ) güveninizi sarsar. sizi yıpratır.
    ilgisini başka şeylere yöneltir. "ilgisini üzerimde tutmak için ne yapayım" diye düşünürsünCADIARZU
     
  18. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kajmerice90
  19. sonne

    sonne - Afitap - Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    153
    bi kere bitirelim ara verelim deniliyorsa şuveya bu nedenle kesinlikle o eninde sonunda bitiyor malesef... gerçekten ondan koptuğunu hissetmeden böyle işlere kalkışılmamalı. ilk zamanlar erkekler elde etmek icin ve sevgileri aşırı yoğun olduğu için çok özveride bulunuyorlar üzerimize titriyorlar. biz kızlarsa zamanla daha da bağlanıyoruz aramızdaki en büyük fark bu. şimdi eskisi gibi olmasını beklemek istemek saçma diyemem ama bu en baştan yapılacak bir şey.. sonradan olmuyor..