kafam çok karışık lütfen akıl verin

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve minimoza tarafından 30 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : minimoza
  1. minimoza

    minimoza Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sevgilimle 5 aydır birlikteyiz, kendi aramızda problemlerimiz yok ama bundan 5 sene önce tanıştıp çıktığı kız hala sevgilimi arıyor, birlikte gezmek istiyor. Erkek arkadaşım benim yanımda kızın telefonunu açtı megafondan dinletti, ona sevgilisi olduğunu da söyledi ama kız aklına geldikçe sevgilimi aramaya devam ediyor. Birde sevgilimin bilgisayırnda bir klasörün içinde eski fotoğrafların arasında o kızında fotoğraflarını gördüm, bana kendisi gösterdi 5sene önceki fotoğrafıymış, sizce erkek arkadaşıma karşı nasıl bi tutum sergilemeliyim, lütfen yardım edin.
     
  2. 30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : minimoza
  3. Duygu1988

    Duygu1988 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2010
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    88
    Bakkk senınle aynı durumu yaşadımm hatta daha kötusu senın erkek arkadasın en azından sana gösterıyor dogrumu değil.. Bu senı hafıfe aldıgını gösterır... Benımmde erkek arkadasım sureklı eskı sevgılısıyle konusuyor.. Benım yanımda onca hakaret edıyor ama ben arkamı döndugumde muhapbetı kuruyor.. Anlıcagın rol yapıyor 3.bucuk yıl oldu hiçç bişe değişmedi keşke dıyorum en basında bıtırseydım sevglını arayan kız gururlu bı kkız olsa zaten onu aramaz senınle oldugunu bile bile erkek mılletınınde cok hosuna gıder bır cok kız tarafından aranmak ama bence sen cok ıyı düşün yol yakınken dön... Eger kendını düşünuyorsan dön.. Alışmış kudurmustan beterdır bence senın erkek arkadasında fırsat verıyor.. Sen bırını arasan ve aradıgında hıc vp almazsan nekdr daha arayabılırsınkı bu kız cvp aldıgından emınn ve ararken o telın acılcagını biliyor.. Guzeelım bak cok kötuyum ayrıldım hemde yenı keske basında yapsaydım dıorum... Sende cok ıyı dusun ınsanlarla ugrasmak cokk zor.. Ayrıl demıyorum ama ıyı dusun kendını sevıyorsan uzulmek ıstemıyorsan cok ıyı karar ver
     
  4. 30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : minimoza
  5. aay

    aay s.s. Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    86
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bence mantıklı dusun ve yolun basındayken karar ver.sonra bu durumlar devam ederse daha çok üzülürsün.erkek arkadaşınla adam gibi konuş.eger zaten konuşmaları sana mantıklı geliyorsa güveniyorsundur,ama mantıklı gelmiyosa içinde şüphe varsa ilişki zaten bitmiştir.
     
  6. 30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : minimoza
  7. feen

    feen Sporcu Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    957
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    Erkek arkadasın zaten saglam pabuc olsaydı kendilinden gider telefon hattını degistirirdi.
    Gorunen o ki, rahatsızlık duymuyor ve bu durum onun hosuna gidiyor.
    Yapacagın sey basit. k.cına tekmeyı basman senın ıcın hayırlı ısabet olacaktır.
     
  8. 30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : minimoza
  9. Duygu1988

    Duygu1988 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2010
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    88
    Haaa bişey daha sölim dıosunkı klasorde resmı varmışş...demekkı senın erkek arkadasında onu arşivinde saklıcak kadar önemsıyor...sen hiç değer vermediğin bırının fotografını hala saklama luksunde bulunurmusun ??? Bizim hatamız ne bılıyomusun ama o erkek..... ama oooo erkek..erkek olması onun gururumuzla oynaması bır cok kızla konusma özgurlugu tasıdıgı anlamına...Gelmez.!! Bence numara değiştirmek değil olay.. numarasını değiştirir görüşcek oldukdan sora bu bayanın bilmediği bir hat daha alır görüşmesını yapar yanii şu var eger birisi bişey yapıcaksa biz bunu engelleyemeyiz.!! o yapıcagını yapar.. bence senın erkek arkadasında bu potansıyele sahip YAPAR.. nerden biliosun dıceksın belkiii ÇÜNKİ Bellikiii.... o kızın aramasından memnun sevgılımmm var dıyormuş kıza.. bi kıza eger bunu adam gıbı anlatırsan aramaz.. ama bu sevgılım var dıyor kızla sonra ıyı konusuor kızda dogal olarak yuzsuzluk dız boyu olunca aramaya devammm ediyor aynı konudan muzdaripiz oyuzden bukdr ilgimii çekti ve sana gercklerı gör dıe yazıorum cnkı ınsan sevıorken göremıor.... ancak baskalarının yardımı ile biişeleri anlıor ÇOK İYİ DÜŞÜN ARKADAŞIMMMM
     
  10. 30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : minimoza
  11. hcs

    hcs Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2010
    Mesajlar:
    225
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    erkeek arkdasın da unutmamıss kii halaa resim saklanıyorr...bu erkeklerr bölee hep yedekdee birileri olcak ilaaaaaa:kızgın:
     
  12. 31 Ekim 2010
    Konu Sahibi : minimoza
  13. shygirl

    shygirl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    653
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım açık açık konuşmalısın bence eğer konuştuktan sonra da aynı şeyleri yapmaya devam ediyorsa hemen ayrılmalısın çünkü bu çok kötü bir durum .Resmini saklamasına anlam veremedim ama silmeyi unutmuşta olabilir ama eğer unutmadı da gerçekten saklıyorsa hiç düşünmeden ayrıl canım arkadaşların da deiği gibi erkek arkadaşından yüz bulamasaydı zaten aramazdı 1 arardı 2 arardı sonra zaten aramazdı arayamazdı ya da rahatsız olan adam gerçekten hattını değiştirirdi senin yanında onunla konuşmakta ne demek bu kadar basit mi sanki seni önemsemiyormuş gibi çok iyi düşün canım çooook