kafam çok karşık

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve december90 tarafından 19 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : december90
  1. december90

    december90 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    17.003
    Beğenildi:
    250
    Ödül Puanları:
    88
    selam kızlar

    canım çok sıkılıyor dünden beri..işte şafak panomuz topicinden beni bilinler biliyor.
    biz sewgilimle haziranda tanışştık konuştuk ve temmuzda askere gitdi geçen hafta cumartesi gnü 2 dakika konuştuk ve kapattık o günden bugüne aramıyor ya..


    cuma günü ben aradım gece nöbeti olduğu için uyuduğunu sölylediler.benim aradığımı sölersiniz dedim tamam dediler ama hiç aramadı.


    dünde aradım uyuyor ama bi bakim dedi uyandıramadılar çocukda işte ben aradığınızı sölerim dediğinde gerek yok söyleme sadece şunu söyle dedim:

    aradığı söleme bundan sonrada hiç aramasın beni dedim... yapmayın felan dedi ben kapattım

    ama gerçekten ben çok üzülüyorum ya kafamda ççok soru işaretleri oluyor acaba konuşmak istemediği için mi öyle söletio felan kafam çok karışık

    çocuğa öyle sölemekle kötü mü yaptım ya canım çok sıkkın napıcağımı bilmiyorum

    neden aramıyodur ya sizce

    yardım edin kızlar bana nolur??mafoldumben
     
  2. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : december90
  3. zhr79

    zhr79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7.858
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    ya canım nomalde de ilgisizmiydi bazen benimkininde aramadıgı oluyo bir kac gun ben arıyorum soyluyolar oyle arıyor sinir oluyorum bende ben aramasam arıycagın yok falan diye ama orası cok yogun herkesin askerlik yaptıgı yerde bir olmaz kimisi cok musait olamıyor..keske sen cocuga hic beni aramasın demeseydin..gectigimiz cumartesiden berimi yoksa ondan onceki cumartesiden berimi aramıyor
     
  4. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : december90
  5. busrae

    busrae <3 Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.337
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Canımm böle bi sorunu ilk defa yaşamıyosunn sen, çocuk sana açıklamasınıda yapmıştıı hatırladığım kadaryla, bence izine gelmesini bekleseydin daha iyi olurdu...
     
  6. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : december90
  7. december90

    december90 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    17.003
    Beğenildi:
    250
    Ödül Puanları:
    88

    ewet büşracım ama ne bilim of ya kafam ıo kadar karışıkki
    o bi sinirle sölediydim sonrada pişman oldmm


    ya biz sabahlara kadar mesajlaşırdık hep bugün 9 gün oldu canım aramayışının
    o bi sinirle söledim şimdi pişmanım acaba şimdide bu yüzden mi aramıyor die düşünüorum off of
     
  8. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : december90
  9. zhr79

    zhr79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7.858
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    ozaman sende tekrar ara boyle dusunecegine..sen bir daha aramasın dedigin icinde aramıyor olabilir yogun oldugu icinde oyuzden icini rahatlatmak istiyorsan bence aramalısın
     
  10. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : december90
  11. 1.cu

    1.cu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2009
    Mesajlar:
    651
    Beğenildi:
    39
    Ödül Puanları:
    113
    Bence arama..insan merak eder ne oldu da neden aramasın dedi diye..Mesajda atabiliyormuş bak..hadi kontörü falan olmasa ödemeli çağrı atar..Bişey yapar sonuç olarak..
    Ben artık anlamıyorum bu erkekleri..Ben benimkini saldım gitti..(1,5 yıllık bir ilişkiydi )Bazen rahat bırakmak iki taraf içinde en iyisiymiş..Bitirdim ve zamana bıraktım..
    Seviyorsa zaten anlayacak yaptığı hatayı ve kapımı aşındıracak..Yok çabalamıyorsa zaten bişeyler bitmiştir..
    Evet belki yoğundurlar, canları sıkılıyordur, falandır filendir ama biz sevgilileriyiz bizimle paylaşmayacaklarda kiminle paylaşıcaklar :KK43:( relaks olmaya çalış canım..
     
  12. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : december90
  13. december90

    december90 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    17.003
    Beğenildi:
    250
    Ödül Puanları:
    88
    mesajlaşıoduk derken daha askere gitmeden önceydi teli yanıında deil malesef:KK43:(bende zaten arkadaşı söelmiştir o da nie böle düşündü die aramasını bekledim ama aramadı

    napıcağımı şaşırdım canım ya
     
  14. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : december90
  15. zhr79

    zhr79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7.858
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    bak canım benimkinin cep telefonu oldugu halde bile arayamıyor dusun artık..bir adım atarken haber vermek zorundalar bazen oyle sıkı oluyorki durumları asker onlar kızıyoruz ilgisizler falan diye ama orayı bilmiyoruz ne haldeler uykuya vakit bulabiliyolar bazen sadece ozamanda kalkıp arayamıyor demekki napsın boyle dusunecegine ben olsam arardım..sen bilirsin
     
  16. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : december90
  17. Dou_You_Wanna

    Dou_You_Wanna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.634
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Tatlikis canım daha yeni gördüm. Hayırdır ne oldu yaa? Aranız iydi maşallah. Öyle sanıyodum mutluydumda sizin adınıza ama neden böyle olduki.. Taa geçen hafta cumartesiden berimi aramıyor? Arkadaşlarını felan ya da ailesini tanıyosundur onları arıyor mu pekli?
     
  18. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : december90
  19. 1.cu

    1.cu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2009
    Mesajlar:
    651
    Beğenildi:
    39
    Ödül Puanları:
    113

    ozaman iş değişir..Durup dururken neden aramaz ki ya..
    Eğer içinin rahatlamasını istiyorsan ortak bi arkadaşınız varsa ona arattır..Telefona çıkarsa da sen konuşursun..Yada direkt sen ara gayet ciddi bir şekilde nedenini merak ediyorum sadece de, sil at aklındaki soru işaretlerini..
    En iyisini sen bilirsin yine canım..
    Zor biliyorum allah yardımcımız olsun..:1no2: