kafayı ha yedim ha yicem...

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve cicek11 tarafından 19 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicek11
  1. cicek11

    cicek11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kafamçokkarıştı:çok üzgünüm::çok üzgünüm::çok üzgünüm::çok üzgünüm:kızlar merhaba..2 aylık kolik bebek annesiyim.Doktorumuz kolik sancılarının epey süreceğini söylemişti.Çok şükür eski çıldırtan ağlamalrı azaldı ve süresi de epey kısaldı.
    benim derdim şu;gazını alttan da üstten de defalarca çok rahat çıkarmasına rağmen bu çocuk en fazla 10-15 dk.ağlamadan durabiliyor.sürekli zır zır zır...meme ver yok,mama ver yok,kucakta gezdir yok,ayakta salla yok....
    3 saatte bir mama veriyoruz.yarım saati gaz çıkarmakla diğer 1,5 saati uyutmaya çalışmakla geçiyor.o da şanslıysak ki her zaman da uyumuyor.yani uyuyup uyuyacağı 1 saat taş çatlasın yarım saat.şimdi bunun bütün bir gün sürdüğünü düşüşün,nasıl?harika değil mi?:KK43:(((
    peki bunlar normal şeyler mi?bir de şunu sorucam 2 aylık bebklerin uyanık kalma süresi ne kadar olmalı.Sürekli uyumalı mı yoksa başka türlü mü olmalı.Oyun falan da anlamıyor bu çocuk çıldırıcam arkadaşlar yaaaa.........
     
  2. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicek11
  3. BsRNzM

    BsRNzM SuDeNiZiM Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.311
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim kızım şuan 3 aylık oldu dediğin gibi 2 aylıkken 3 saat bile ağladığını biliyorum
    gaz halindeykende sürekli emmek istiyor
    birde şunu sormak istiyorum yakın zamanda idrar tahlili falan yaptırdınızmı
    ben bu konudan dolayı zor bir dönem geçirdiğim için burdaki birçok kişiye bunu söyleme ihtiyacı duyuyorum
    kızım 2 aylıkken bir buçuk hafta hergun huysuz davranıyordu
    sürekli emmek istiyordu ememiyordu
    gaz saatindede inanılmaz aglıyordu kendini parçalıyordu sanki
    gaz saati bitince uyuyordu ancak ve bazen gece 11e kadar uyumuyordu
    en son yine öyle aglarken dr gitmeye karar verdik giderken arabada dahi susmadı kızım
    dr sordu arabadada aglıyormu dye evet diyince gaz değil dedi
    kan ve idrar tahlili istedi ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı
    genelde enfeksiyonlar ateş ve halsizlikle seyrettiği için dr genel durumu çok iyi ama onu rahatsız eden şey buymuş dedi
    4tane antibiyotik iğne vuruldu kızım ondan sonra rahatladı seni endişelendirmek istemem ama aklında bulunsun canım
    yani ben hep gaz sancısı dye düşünmüştüm ama farklı sorun çıktı
    tabi bebeiğinin genel halini sen çok daha iyi bilirsin
    genelde huysuz bir bebek değilse bir bakmak lazım
     
    Son düzenleme: 19 Ağustos 2009
  4. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicek11
  5. serçecik

    serçecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.711
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar benım kızım 7. ayına girmesıne ragmen uykuları hala düzensiz..ama tabı ılk 3 ay cektıklerımı bir ben bilirim birde Allah..cok zor ve yorucu günlerdi..neredeyse kafayı yiyecektim..şimdi cok şükür rahatız benım kızım sadece fön makınasının sesı ıle susuyordu geceelr boyu elımde fön makınası acık öyle uyuyordum..ayakta uyuyordum resmen..ama cok şükür gecıyor ömürden gidiyor günler ama geçiyor..sabır sadece sabır..kolik kabusu mahvetmişti bizi birde lohusalık depresyonuda eklenince vay başımıza gelenler..allah yardımcınız olsun..geçecek emin olun..
     
  6. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicek11
  7. Yaserimmm

    Yaserimmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Seni anlıyorum,Benimki de gazlı çok yorucu ya...
     
  8. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicek11
  9. yas23

    yas23 minik aşkım yiğidoşum. Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    aynı beni anlatmışsın. Benimde bebeğim 2 aya yaklaştı ama senin bahsettiğin gibi uyanık kaldığı sürelerde hep ağlıyor. Ben salıncak aldım bitane orada falan oyalamaya çalışıyorum ama nafile. Huysuzluk yapıyor yinede. Bende ne yapacağımı şaşırdım.
     
  10. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicek11
  11. caycan

    caycan İbrahim Deniz'im Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    933
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    benim bebeğim 5 aya yaklaştı hala gazıda bitmedi uykusuzluğuda geçmedi.ilk 3 ay bir seferde en fazla yarım saat uyurdu.günde toplam 4 saati geçmedi uyku süresi.şimdi ise sabah 8 den sonra zerre uyumuyor.gece 12-1 gibi uyuyo.sabah 7-8 e kadar uyuyo.sadece beslenmek için uyanıyo geceleri.buna şükür diyorum.seninkide düzelcek zamanla.bizim gaz sancılarımız artık genelde akşamları oluyo.gündüz yok ama şimdide diş çıkardığımız için uykusuzluk ve ağlamalar saatlerce sürüyor.yani bebeklerin sıkıntıları hiç bitmiyor.allah hepimize kolaylık versin..
     
  12. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicek11
  13. PassioneLore

    PassioneLore herkes haddini bilecek ! Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.079
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    aynı sıkayetlerı tam 4 ay cektım
    hemde basımda "bu cocuk aclıktan aglıyor, yok yok bır yerı agrıyor, aaaa yoksa hastamı bu, senın tecrubesızlıgın cocuga yansıyor" sozlerını dınlemek zorunda kalarak cektım
    hıc bosuna ugrasmayın caresı yok cekeceksınız
    cok acı oldu bılıyorum ama bende bunu duydugumda sok olmustum sonunda da bana annelık kolaymı sanıyorsun demıslerdı
    evet annelık kolay degıldı bakmaktan erındıgımden degıldı sıkayetım aglamaktan moraran ve gogus kafesı sısen ogluma uzuldugum ıcındı sıkayet etmem

    yedıklerımden gaz olmasın dıye artık kahvaltıya talım eder olmustum
    hergun rezene cayı ıcmeye basladım bende gaz olmasın kı cocuga da gecmesın dıye
    kımyon, corekotu vs hepsını kaynattım ama nafıle
    rezene ıyı geldı bana hıc gazım olmadıgını dusundugum halde ben sureklı gaz cıkarır olmustum
    humana rezenesını ogluma vermeye basladıgımda zaten oglum hem alttan hem ustten gazını cıkarıyordu zaten ama daha da fazlalastı gaz cıkarması
    hergun gazı olmasa da vermeye devam edınce aglama surelerı kısaldıgı gıbı, sıddetı de azaldı
     
  14. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicek11
  15. BsRNzM

    BsRNzM SuDeNiZiM Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.311
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    beende gaz saatine girince biraz ağlamaya başlayınca zinco veriyorum biraz olsun hafifliyor
    ama rezeneden fayda görmedim ben doğal yollardan yanayım keşke rezene fayda etseydi
    her bebeğin farklı oluyor
    birde ben gün içinde kızım emdikten sonra uyursa gazını çıkartmıyordum uyudu diye
    hala öyle yapıyorum ama akşam üstüne doğru her emdiğinde gazını çıkartmadan bırakmıyorum uyansada çıkartıyorumki akşama gaz saatine iyice birikmesin diye
     
  16. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicek11
  17. butterflys73

    butterflys73 Tek Bayrak Tek Millet Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    654
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86

    tam 4 ay da ben çektim........ ama sabır ........ emin ol geçecek
     
  18. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicek11
  19. cicek11

    cicek11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.ınanın bunları okumak o kadar iyi geliyor ki...zaten 2 aydır dışarıya çıkamıyorum.Gezme tozma nedir unuttum.Tek kafamı dağıttığım yer burası.ıyiki sizler varsınız.tekrar teşekkür ediyorum...yazanlara da yazacaklara da...