kahkül yaptırıcam ama tüy oluşumundn korkuorm

Konusu 'Saç Şekilleri (kesim, örgü, topuz) & Kataloglar' forumundadır ve _krtr_ tarafından 9 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : _krtr_
  1. _krtr_

    _krtr_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    kahküh yaptırmak çok istiorm ama bide tüy oluşumuda olucak ve oda hiç hş bi görüntü oluşturmuo bence..peki o tüy alınabilio mu bilginiz varmı ??:sm_confused:
     
  2. 9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : _krtr_
  3. Doro

    Doro Tantrumm! Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.936
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    o konuda bir fikrim yok, ben kahkül kestirdiğimde tüy oluşmamıştı, kişiden kişiye değişiyor heralde
    ama yazın yaptırma bence canım yaa, bu sıcakta çekilmez, çok terletir alnına yapışır düzleştirsen sıcaktan bozulur vs...
     
  4. 9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : _krtr_
  5. eagle26

    eagle26 nazlı kızım & yakışıklı paşam Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    245
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    bende istiyorum ama yakışmıo sankı bana ya :KK43:
     
  6. 9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : _krtr_
  7. _krtr_

    _krtr_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ben yan dan kullanıodm hafiif tüylenme olmuştu önceden :/ kahkül yaptırmaya korkuorm şimdi :KK43:
     
  8. 9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : _krtr_
  9. pnrarsln

    pnrarsln güneşe aşık . . . Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    61
    benim bir kaç arkadaşım kahküllü hemde yıllardır fakat kimse tüylenme problemi yaşamadı ama kkişiden kişiye değişebilir canım
     
  10. 10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : _krtr_
  11. twilight_ea

    twilight_ea başarıcam inş :)) Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    bende çoğu zman kahküllü kullanıyorum saçlarımı.ama öle bi problem yaşamadım.
     
  12. 10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : _krtr_
  13. saribenek

    saribenek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben uzun bir süre kahkül kullandım. Tüy problemi olmadı hiç bir şekilde. Ama bakımı zor, hele ki yazın hiç uğraşılmaz. İyi düşün
     
  14. 11 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : _krtr_
  15. lifetime

    lifetime Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    291
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    ben kendimi bildim bileli kahkül kullanırım hiç tüylenme yapmadı bende ilk defa duydum
     
  16. 13 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : _krtr_
  17. demir-sev

    demir-sev Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben daha ilkokuldayken tutturmuştum kahkül de kahkül diye:)kuaför anneme kahkül kesersek alnında tüylenme oluşur demişti evet bi oluşumda var hala var yani saçınızın biraz önünden yeni saçlar çıkıyor ama ben arada perçem attırıyorum bikezde liseyken kahkül attırdım sonuçta nadir yaptırıyoruz yani.alnın küçük değilse bence problem olmaz ama alnın darsa senin kararın...ben yine düşünüyorum kışa doğru kahkülü...