Kahkül

Konusu 'Saç Şekilleri (kesim, örgü, topuz) & Kataloglar' forumundadır ve matahari_ tarafından 23 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : matahari_
  1. matahari_

    matahari_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar, biliyorsunuz bir ara kahkül çok modaydı ben de kestirmiştim birkaç yıl öyle kullandım. Şimdi modası geçti diyorlar ama ben yeniden kestirmek istiyorum. Siz ne diyorsunuz, yüzüm oval, sizce yakışır mı? Kahkül seviyor musunuz, sizce bayanlara yakışan bir şey mi? Fikirlerinizi merak ediyorum...
     
  2. 23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : matahari_
  3. bennermin

    bennermin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    597
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm bence yakışır ama resım eklersen daha net fikir verebilirz.
     
  4. 24 Ekim 2010
    Konu Sahibi : matahari_
  5. Mermaid26

    Mermaid26 evrekkaaaa Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.860
    Beğenildi:
    350
    Ödül Puanları:
    188
    oval yuzlulere duz kahkul yakisiyo genelde ama resim ekleyebilirsen daha
    dogru fikir verebilirsin...
     
  6. 24 Ekim 2010
    Konu Sahibi : matahari_
  7. matahari_

    matahari_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Canım bana yakışmasından genel olarak kahkül hakkında fikirlerinizi merak ediyorum. Birkaç yıl önce herkes kahküllüydü, ben de kestirmiştim, o aralar modaydı galiba. Şimdi tekrar kestirsem mi diyorum ama geri dönüşü de çok zor oluyor, bir de her kuaför güzel kesemiyor o yüzden tereddütteyim. Artık kimse de kestirmiyor galiba, modası mı geçti nedir. Genel olarak bayanlara yakışan bir şey midir diye sormak istemiştim.
     
  8. 24 Ekim 2010
    Konu Sahibi : matahari_
  9. sariezel

    sariezel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesajlar:
    152
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    modası niye gestin guzelim.
     
  10. 24 Ekim 2010
    Konu Sahibi : matahari_
  11. matahari_

    matahari_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Ne bileyim, etrafta kahküllü kimse görmüyorum artık ondan öyle dedim :roflol:
     
  12. 24 Ekim 2010
    Konu Sahibi : matahari_
  13. Mermaid26

    Mermaid26 evrekkaaaa Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.860
    Beğenildi:
    350
    Ödül Puanları:
    188
    bence modasi fln gecmedi kendini begendigin rahat hissettigin herey senin modandir..
    bana kahkul yakismiyo benim hep yandan bi percemim vardir hocte dusunmedim artik modasi gectimi acaba diye bence sende istedigini yap bunlara kulak asma...
     
  14. 24 Ekim 2010
    Konu Sahibi : matahari_
  15. sariezel

    sariezel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesajlar:
    152
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cok guzel ızah etmıssın bence kendıne yakısanın modası gecmez.senınle aynı fıkırdeyım.
     
  16. 29 Ekim 2010
    Konu Sahibi : matahari_
  17. eylemsii

    eylemsii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    kahkul vazgeçilmezim benim moda falan düşünmüyorum valla sürekli kahkullüyüm çünkü diğer türlü yakışmıyo bana istersem yana alıyorum istersem düz kullanıyorum birde düzgün kesebilecek bi yer bulsam güzel olacak çünkü benim kahkulumu çok kalın kesiyorlar ve düzelmiyo güzel bir yer bul öyle kestir derim ben söylediğin gibi dönüşü zor oluyo
     
  18. 29 Ekim 2010
    Konu Sahibi : matahari_
  19. Caramelim

    Caramelim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.336
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    eger ben begeniyorsam moda si olsun olmasin begendigim modeli kestiririm esas herkezde oldumu bi özeligi olmuyor
    ben sahsen begeniyorum ama saclarim kisa oldugu icin uzun kullaniyorum